بازی فورتنایت تا اواخر سال 2024 در اتحادیه اروپا برای آیپد منتشر می‌شود

بازی فورتنایت تا اواخر سال ۲۰۲۴ در اتحادیه اروپا برای آیپد انتشار می‌شود_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

به‌تازگی اتحادیه اروپا بعد از انجام تحقیقات چندماهه، اپل را ملزم کرد تا در سیستم‌عامل iPadOS نیز از قوانین DMA پیروی کند. به این ترتیب همانند iOS آیفون، باید سایدلودینگ اپ‌ها در آیپد نیز فراهم گردد. اکنون اپیک گیمز خبرداد که بازی محبوب فورتنایت را تا اواخر سال ۲۰۲۴ برای آیپد انتشار خواهد کرد.

بر پایه پست اپیک گیمز در ایکس، فروشگاه بازی‌های این شرکت و این چنین بازی فورتنایت تا اواخر ۲۰۲۴ به آپیدها خواهند آمد. پیش‌تر با انتشار کردن آپدیت iOS 17.4، کاربران آیفون در اتحادیه اروپا توانستند اپلیکیشن‌ها را از فروشگاه‌های شخص ثالث به جای اپ استور دانلود کنند؛ از آپدیت iOS 17.5 نیز می‌توان مستقیماً اپ‌ها را از وب‌سایت‌های گسترش‌دهندگان دریافت کرد. اکنون بعد از اظهار حکم تازه اتحادیه اروپا، اپل شش ماه زمان دارد تا این قابلیت‌ها را به آیپد نیز بیاورد.

ادامه مطلب
دادگاه اپل را فراخواند؛ کوپرتینویی‌ها باید درمورد مشکلات ایرتگ پاسخگو باشند_اصفهانیا

اراعه فورتنایت در آیپد تا اواخر سال ۲۰۲۴

بازی فورتنایت تا اواخر سال ۲۰۲۴ در اتحادیه اروپا برای آیپد انتشار می‌شود_اصفهانیا ۷

اپیک گیمز تصمیم اتحادیه اروپا درمورد آیپد را ستود و او گفت که «با همه قوا» پیش می‌رود تا فورتنایت را به‌زودی در فروشگاه اپیک گیمز آیفون در اتحادیه اروپا و سپس تا اواخر سال جاری میلادی در آیپدها اراعه کند.

جدال اپیک با اپل سال‌ها است که ادامه دارد. تنش بین این دو شرکت بعد از شکایت اپیک از غول کوپرتینو به علت عمل های ضدرقابتی در اپ استور و ساختار کارمزد آن اغاز شد. اگرچه اپل تا حد بسیاری در آن پرونده پیروز شد، اما جدال این دو آخر نیافت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپل به گمان زیادً یک پردازنده سیگنال تصویری (ISP) اختصاصی برای آیفون‌ها می‌سازد

بعدها، وقتی که اپل برنامه خود را برای پیروی از DMA اتحادیه اروپا خبرداد، «تیم سوئینی»، مدیرعامل اپیک، قوانین تازه اپل را مورد انتقاد قرار داد. اپل نیز حساب گسترش‌دهنده این شرکت را مسدود کرد و این سازنده بازی را «تهدیدی» برای اکوسیستم iOS نامید. زمان کوتاهی بعد از اغاز تحقیقات اتحادیه اروپا، اپل حساب این شرکت را مجدد فعال کرد.


دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author