موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود

موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود


به گزارش اصفهانیا

پورنچای دانویواتانا، دبیر مجمع او گفت‌وگوی همکاری آسیا در آیین افتتاحیه اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع با گفتن این که خرسندم که توانستم به‌گفتن رئیس ACD در این کنفرانس شرکت کنم، او گفت: از همه افرادی که فرصتی را فراهم کردند که این جلسه برگزار شود، زیاد سپاسگزارم.

او با اشاره به برگزاری نخستین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو ACD در سال ۲۰۲۱ در سرزمین ترکیه اظهار کرد: این مجمع توسط اتحادیه اتاق‌های بازرگانی در ترکیه با گفتن TOBB برگزار شد که در آخر نیاز به گسترش این چنین اجلاس‌هایی برای رسیدن به توافق مورد پافشاری قرار گرفت.

دبیرکل مجمع او گفت‌وگوی همکاری آسیا افزود: برای‌آنکه بتوانیم گفتگوها را بین ۳۵ سرزمین ACD و این چنین گفتگوهای بین منطقه‌ای را با یکدیگر ادامه دهیم، برگزاری این چنین اجلاسی موثر است.

ادامه مطلب
عکس‌| عکس العمل طعنه‌آمیز مدیر پرسپولیس به برکناری یحیی » اصفهانیا
آخرین مطالب

او با اصرار بر این که از لحاظ ارتباطات با تشکیل استانداردها و قوانین باید در نوشته اندوخته‌گذاری، ما اعضای مجمع گفتگوی همکاری آسیا با یکدیگر تبادلات بیشتری داشته باشیم، او گفت: در این مسیر موضوعات گوناگونی وجود دارد و نقش حیاتی اتاق‌های بازرگانی در این عرصه زیاد مهم است.

دبیرکل مجمع او گفت‌وگوی همکاری آسیا با گفتن این که گمان دارد، جلسه بعدی اجلاس در سرزمین قطر برگزار شود، اظهار کرد: غیر از این که علاقه‌مند هستم که این چنین جلساتی تداوم داشته باشد، این چنین می‌خواهیم که افراد دست‌اندرکار به مشکلاتی که در این نوشته وجود دارد به‌صورت عمیق فکر کنند تا بتوانیم با همکاری‌ها مشکلات را رفع کنیم.

ادامه مطلب
عکس| کالکشن پادشاه و لیورپول انتشار شد » اصفهانیا

پورنچای دانویواتانا در ادامه گفت: اگر هر کدام از اتاق‌های بازرگانی آمادگی خود را به‌گفتن سومین میزبان اظهار کنند و داوطلب شوند در نهایت می‌توانیم به اجماع برسیم.

او خاطرنشان کرد: باید بتوانیم همکاری‌های چندجانبه را بهبود ببخشیم تا بتوانیم این چنین مجمع‌هایی را به پیروزی برسانیم، به این علت نیاز است که نتایج توافقات به‌صورت گزارش به ACD اراعه شود و از طریق بهبود شرایط مشکلات را رفع کنیم تا در مسیر گسترش پیشرفت داشته باشیم.

مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با مقصد ترقی همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ سرزمین در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌گفتن سرزمین پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. اکنون ریاست این مجمع بر مسئولیت ایران است. کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD می باشند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

 

ادامه مطلب
سامره:‌ ضربان قلب نکونام 180 می بود و هیچ بی احترامی به فیلم بردار نکرد


دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author