گفتگو و تعامل بهترین راهبرد برای پیشبرد اهداف اتاق‌های بازرگانی است

گفتگو و تعامل بهترین راهبرد برای پیشبرد اهداف اتاق‌های بازرگانی است


به گزارش اصفهانیا


به گزارش ستاد خبر‌رسانی اجلاس، محمدرضا گل احمد در رابطه نقش گفتگو در حل مشکلات اقتصادی و تجاری بین کشورها او گفت: تجارت و اقتصاد گفتگو محور است و در قیاس با سیاست و مسائل سیاسی متفاوت است.

بازرگانان و تجار فهمید شده‌اند که چطور با یک‌زبان گفتگوی تجاری سخن بگویید کنند و به همین منظور رویکردACDهم به‌صورت گفتگو محور فراتر از مسائل سیاسی و مسائل حاشیه‌ای است.

گل احمد اظهار کرد: یکی از با اهمیت ترین دستاوردهایی که در این اتفاقات ناظر هستیم این است که پیش‌ازاین مرجعی که بتواند پروژه‌های اندوخته‌گذاری اصفهان را به نمایش بگذارد، نداشته‌ایم. اکنون در این اتفاقات با تلاش اتاق بازرگانی اصفهان درگاهی برای معارفه این زمان‌ها طراحی شده که در آن پروژه‌های اندوخته‌گذاری استان بارگذاری می‌شود.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان اضافه کرد: حتی به اعضای ACD هم حرف های‌ایم هر سرزمین پروژه‌های اندوخته‌گذاری خود را برای معارفه در این سایت اراعه دهد تا در این اتفاقات در دسترس قرار گیرد و با شرکت‌ها و سازمان‌هایی که توانایی فراهم مالی دارند داخل گفتگو و مذاکره شویم.

رئیس شورای بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: مسلماً یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های برگزاری این اجلاس در اصفهان این است که پتانسیل اصفهان به‌گفتن مرکز تجاری و اقتصادی ایران شناخته و به بقیه کشورها معارفه می‌شود. از نظر دیگر در کنار این اتفاقات نمایشگاه توانمندی صادراتی اصفهان نیز برقرار شده تا نماینده کشورهای حاضر از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

او او گفت: تا این لحظه استقبال از اجلاس خوب بوده چرا که طی ۲۰ سال قبل نشست حضوری در سطح اتاق‌های بازرگانی آسیا نداشته‌ایم و تنها یک نشست مجازی بوده است، در شرایط حاضر همه کشورهایی که انتظار داشته‌ایم در این اجلاس وجود داشته‌اند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

 

ادامه مطلب
اگر تختی امروز می بود؛اگر اینستاگرام داشت! » اصفهانیا

 




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author