پیشرفت اقتصادی در گرو تعامل با سایر کشورها است

پیشرفت اقتصادی در گرو تعامل با دیگر کشورها است


به گزارش اصفهانیا


به گزارش ستاد خبر‌رسانی اجلاس، وحید فولادگر در رابطه نقش گفتگو در حل مشکلات اقتصادی و تجاری کشورها اظهار کرد: گفتگو می‌تواند مقدمه‌ای باشد تا در آینده نهادی اثرگذار داشته باشیم و به اهداف اجلاس نزدیک شویم. بی‌شک گفتگوها در سطوح گوناگون برای هر نهادی اثرگذار و پشتیبانی‌کننده است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه گفت: ترویج گفتگو در رابطه موضوعات گوناگون در سرزمین نظرات را به هم نزدیک می‌کند و این روال تفکرات، تصمیمات و نتایج بزرگ‌تری را در پی دارد. معارفه پتانسیل‌های حاضر در ایران و شهر اصفهان در حوزه‌های گوناگون به کشورهای آسیایی علتهم‌افزایی خواهد شد و ترقی توانمندی قاره آسیا را در پی دارد. 

او اضافه کرد: با همکاری‌هایی که بین فعالان اقتصادی سرزمین و در سطح بین‌الملل انجام می‌شود پتانسیل‌های عملی در کنار پتانسیل‌های تئوری پیشرفت می‌کنند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان حوالی برگزاری اجلاس رؤسای اتاق‌های بازرگانیACDعنوان کرد: باتوجه‌به شرایط تحریمی قسمت خصوصی می‌تواند اثربخش‌تر عمل کند چرا که شرایط در این حوزه اندکی سهل‌تر از شرایط برای دولت‌ها است.

او او گفت: برگزاری این اجلاس توسط اتاق بازرگانی اصفهان فرصتی می بود که توانمندی‌های شهر و استان اصفهان به کشورهای دیگر شناسانده شود و به فعالان اقتصادی پشتیبانی‌کننده باشد تا ناظر رونق در اقتصاد باشیم.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

 

ادامه مطلب
شماره پیراهن ماشاریپوف اشکار شد » اصفهانیا




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author