نانوکار Silence S04

نانوکار Silence S04 از نیسان به بازار می‌آید، خودرویی کوچک، مانورپذیر و ساکت!_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

به نظر می‌رسد ژاپنی‌ها در حال صادر کردن ایده میکروخودروها یا همان کی‌کار (Kei car) به دیگر نقاط جهان می باشند. نیسان اخیرا از نانوکار Silence S04رونمایی کرده است که خودرویی تازه، کوچک و مانورپذیر رونمایی است. این ماشین از ماه سپتامبر ۲۰۲۴ در اروپا به فروش خواهد رسید. این ماشین نیسان S04 نام دارد و نخستین ماشین از برند تازه نیسان خواهد می بود. وسایل نقلیه کوچک و الکتریکی نیسان در بازار اروپا، با برند سایلنس (Silence) اراعه خواهند شد و این ماشین نیز در واقع  “Silence S04 Nanocar”نام دارد. برند سایلنس به تشکیل خودروهای چهارچرخ سبک و سپس اسکوترهای برقی دوچرخ خواهد پرداخت.

مشخصات نانوکار Silence S04

نیسان S04 در قالب دو تیپ به بازار اروپا اراعه می‌شود. مدل نخست L6e نام دارد که حداکثر برد ۱۰۸ مایل (۱۷۴ کیلومتر) و حداکثر شدت ۲۸ مایل‌برساعت (۴۵ کیلومتربرساعت) را اراعه می‌دهد. مدل نیرومندتر L7e است که در واقع نسخه تحول برند یافته رنو توئیزی است. این مدل حداکثر شدت ۵۳ مایل‌برساعت (۸۵ کیلومتربرساعت) را اراعه می‌دهد و حداکثر برد آن ۹۳ مایل (۱۵۰ کیلومتر) خواهد می بود.

ادامه مطلب
مسدودسازی مصرف آزاد اینترنت در «رایتل» هم ممکن شد_اصفهانیا
نانوکار Silence S04 از نیسان به بازار می‌آید، خودرویی کوچک، مانورپذیر و ساکت!_اصفهانیا ۱۲

انرژی مورد نیاز نیسان S04 در هر دو تیپ توسط دو باتری ۵.۶ کیلووات ساعتی تامین می‌شود که قابلیت جداسازی دارند. این قابلیت به مالکان اجازه می‌دهد تا باتری‌ها را با منفعت گیری از هر پریز برق حاضر در محل کار یا محل زندگی خود شارژ کنند. این چنین کاربران می‌توانند با خرید اشتراک اختصاصی نیسان، باتری‌های S04 را در ایستگاه‌های اختصاصی معاوضه نمایند.

نانوکار Silence S04 قابلیت خاصی به نام برنامه سکوت من را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با فعال‌سازی این قابلیت، امکاناتی همچون دسترسی  بدون کلید، جستجوی آدرس و نظارت بر محدوده و سطح شارژ باتری‌ها در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. در عین حال کاربران می‌توانند بدون نیاز به کلید فیزیکی ماشین، Silence S04 خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ربات‌های انسان‌نمای 1X اکنون با یک فرمان چند کار را انجام خواهند داد + ویدیو_اصفهانیا
نیسان
نانوکار Silence S04 از نیسان به بازار می‌آید، خودرویی کوچک، مانورپذیر و ساکت!_اصفهانیا ۱۳

اراعه Silence S04 از ژوئن ۲۰۲۴ در فرانسه و ایتالیا اغاز خواهد شد. این ماشین از سپتامبر ۲۰۲۴ نیز در آلمان به فروش خواهد رسید. این خودروساز ژاپنی کم کم گزینه های تامین مالی، خدمات و بیمه مناسب را با همکاری نمایندگی‌های خود و یک موسسه مالی وابسته اراعه خواهد کرد. قیمت نانوکار Silence S04 نیز با دقت به بازار اراعه شده متفاوت خواهد می بود.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author