دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند

دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی انتشار کردند


به گزارش اصفهانیا


علی سعیدی خواننده و معلم آواز در او مباحثه با مهر ضمن ارایه توضیحاتی درمورد تازه ترین فعالیت هایی که همراه با برادر دوقلوی خود محمد سعیدی در عرصه موسیقی انجام داده است، فرمود: به تازگی و بعد از انتشار کردن قطعه «بوگو چیطو شد» که با لهجه اصفهانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت، تک آهنگ جدیدی به نام «بلندبالا» بر پایه ترانه فولک شیرازی برای موسیقی الکترونیک و کمانچه تنظیم و انتشار کردیم. در این تک آهنگ که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تهیه کنندگی مسعود عابدی و شعری از باباطاهر پیش روی مخاطبان قرار گرفته است، امیرمهدی مقدم تنظیم کننده، شهاب روحانی نوازنده کمانچه و امیرحسین محسنی گرافیست دیگر عوامل اجرایی را راه اندازی می دهند.

ادامه مطلب
سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن همزمان با اغاز سال تازه برگزار می‌بشود

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

او افزود: قطعات فولکلوریک طبق معمول یک خط ملودی زیاد تر ندارند همانند همین قطعه «بلندبالا» که خط ملودی اش یکی است ولی ما آمدیم آن را در اوج اجرا کردیم و ضمن نگه داری ساختار ملودی به قطعه پرو بال دادیم. در انتخاب اشعار هم بر پایه ترجیع بند، دو بیتی‌ها را انتخاب کردیم که «وحدت نوشته» ترجیع بند هم نگه داری شود. در این چارچوب تلاش کردیم تا با در کنار هم قراردادن موسیقی الکترونیک در کنار ساز ایرانی، شرایطی را فراهم کنیم که مخاطب جوان و نوجوان موسیقی در این سال‌ها با اتکا به یک قطعه به روز رسانی شده، ترغیب به شنیدن این قطعه موسیقایی مرتبط با موسیقی فولک ایرانی شود.

ادامه مطلب
لیست مدارس پسرانه نطنز با آدرس و شماره تلفن

سعیدی در آخر فرمود: آن چه در این قطعه ارایه شده، ادامه همان قطعه قبلی است که بر پایه لهجه اصفهانی در حوزه فرهنگ عامیانه انتشار شده می بود و ما این بار با محوریت شیراز آن را به مخاطب تقدیم کردیم. قطعه ای که به طور کامل محلی نیست اما دربرگیرنده رگه هایی از موسیقی پاپ است که مخاطبان امروزی جامعه را هم مقصد گذاری کرده است.




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author