Rog Ally 2024

کنسول Rog Ally 2 ایسوس به گمان زیادً در کامپیوتکس ۲۰۲۴ معارفه می‌شود_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

گمانه‌زنی‌ها در رابطه تغییراتی که می‌توان برای جانشین کنسول Rog Ally ایسوس انتظار داشت، اغاز شده است. گزارش‌هایی درمورد زمان معارفه و اراعه نسل دوم ROG Ally ایسوس نیز وجود دارد که اکنون به‌طور آزمایشی ROG Ally 2 یا مدل ۲۰۲۴ نامیده می‌شود.

به نقل از وب‌سایت ویدئو کاردز، معاون ASUS India دراین‌رابطه می‌گوید:

«به گمان زیاد امسال نسل دوم [کنسول بازی دستی] را اراعه می کنیم. ما هم چنان ویژگی‌های ویندوز را نگه داری می کنیم، اما زیاد تر روی بهبود توانایی بازی‌ها تمرکز می کنیم.»

ایسوس قابلیت‌های مختلفی را برای Rog Ally 1 خود اراعه کرده است؛ ازجمله حمایتاز AMD Fluid Motion Frames. بااین‌حال برخی از این دستگاه‌ها در عرصه اسلات کارت حافظه دچار مشکلاتی می باشند که ایسوس به مشتریان آمریکای شمالی اظهار کرده این خرابی‌ها را تعمیر می‌کند. به این علت باید چشم به راه باشیم این شرکت در سال ۲۰۲۴ دستگاه‌های تازه Rog Ally را بدون مشکلات مربوط به کارت حافظه اراعه کند.

ادامه مطلب
کنسول دستی ایسوس ROG Ally 2 در سال 2024 معارفه خواهد شد
آخرین مطالب

سخت‌افزار احتمالی ROG Ally 2024 ایسوس

گمان می‌رود ROG Ally 2 یا همان ROG Ally 2024، ایسوس با APUهای Ryzen Z1 و Ryzen Z1 Extreme به بازار اراعه شوند. این APUها در ROG Ally نیز به‌کار رفته بودند.

انتظار می‌رود قبل از مراسم کامپیوتکس ۲۰۲۴، اطلاعات بیشتری از ROG Ally 2024 ایسوس لو برود. این مراسم بین ۴ تا ۷ ژوئن (۱۵ تا ۱۸ خرداد) برگزار می‌شود.

کنسول دستی ROG Ally در سال ۲۰۲۳ اراعه شد. درواقع این دستگاه برای رقابت با استیم دک به بازار اراعه شد. این کنسول قابل‌حمل در دو نسخه AMD Ryzen Z1 و AMD Ryzen Z1 Extreme تشکیل شده است. هر دو نسخه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه همراه می باشند. این دستگاه با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و فناوری FreeSync توانایی خوبی را برای بازی‌های اکشن در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. باید چشم به راه ماند و دید که نسخه بعدی این دستگاه چه قابلیت‌هایی خواهد داشت.

ادامه مطلب
سامسونگ به گمان زیادً طراحی ساعت‌های هوشمند خود را مجدد مربعی می‌کند

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author