ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای صادراتی فولاد مبارکه در بزرگ‌ترین رویداد ساختمان عمان

اراعه توانمندی‌ها و دستاوردهای صادراتی فولاد مبارکه در بزرگ‌ترین اتفاقات ساختمان عمان


به گزارش اصفهانیا

به گزارش خبرنگار فولاد، این نمایشگاه که یکی از بزرگ‌ترین و با اهمیت ترین رویدادها در عرصه معماری و ساختمان به حساب می اید به معارفه آخرین تکنولوژی‌های نوین ساختمانی، آلومینیوم، فولاد و سازه‌های فلزی، املاک و مستغلات می‌پردازد و صنعت ساخت‌وساز و معماری را در خاورمیانه و بازارهای جهانی تغذیه می‌کند.

شرکت فولاد مبارکه به‌گفتن بزرگ‌ترین فولادساز منطقه منا باهدف گسترش بازارهای صادراتی و ارزآوری برای سرزمین در این نمایشگاه حاضر شد و محصولات خود را معارفه کرد.

موسی فرهنگ سفیر ایران در عمان ضمن وجود در غرفه فولاد مبارکه در مصاحبه با خبرنگار فولاد او گفت: این نمایشگاه زمان مناسبی است برای این که برخی برندهای معتبر و برتر ایرانی محصولات خود را معارفه کنند. در این بین فولاد مبارکه یکی از برندهای مطرحی است که در هر آوردگاه اقتصادی به‌گفتن یکی از برندهای ایرانی و به‌طور اخص در این چنین نمایشگاه‌هایی محصولات خود را به دیگر کشورها و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه معارفه می‌کند.

ادامه مطلب
مدیران ارشد هلال احمر ایران به ژنو سفر کردند » اصفهان امروز آنلاین

وی پافشاری کرد: انصافاً کیفیت کار و محصولات فولاد مبارکه در داخل و در عرصه صادرات منطقه و بین‌الملل این شرکت را از هرگونه تبلیغات بی‌نیاز ساخته است؛ اما بااین‌حال در نمایشگاه با وجود مدیران و کارشناسان ذی‌ربط این شرکت آخرین دستاوردها و محصولات این شرکت به بازدیدکنندگان معارفه شد.

گفتنی است در این نمایشگاه مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه معاونان فروش، اقتصادی و مالی و اندوخته‌گذاری و امور شرکت‌ها ضمن وجود در غرفه شرکت با برخی از مدیران ارشد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و بازدیدکنندگان حوالی زمان‌های اندوخته‌گذاری و صادرات او مباحثه و تبادل‌نظر کردند.

ادامه مطلب
آخرین نفس » اصفهانیا

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author