مانیتور 21HQ613D ال جی

ال‌جی از مانیتور پزشکی جدیدی با پنل IPS و روشنایی ۱۱۰۰ نیت رونمایی کرد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

ال‌جی از مانیتور ۲۱.۳ اینچی با حداکثر روشنایی ۱,۱۰۰ نیت و نسبت عکس شگفت ۴:۵ رونمایی کرده است. مانیتور ۲۱HQ613D به‌طور خاص برای کاربردهای پزشکی همانند ماموگرافی طراحی شده است. رزولوشن آن ۲۰۴۸ در ۲۵۶۰ پیکسل است که کیفیت عکس خوبی را برای پزشکان فراهم می‌کند.

به نقل از گیزموچاینا، این مانیتور ۲۱.۳ اینچی ال‌‌جی، تأییدیه سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده (FDA) را برای منفعت گیری به‌گفتن یک دستگاه پزشکی دریافت کرده است. این مانیتور از طریق DisplayPort یا DVI خود قابلیت اتصال ویدیویی دارد و جانشین ۲۱HQ513 است که وضوح کمتری دارد. مانیتور ۲۱HQ513 دارای رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل است و اکنون در eBay با قیمت ۴۹۲۳ دلار به فروش می‌رسد. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته مانیتور ۲۱HQ613D تازه ال‌جی، روشنایی بالای ۱۱۰۰ نیت و نسبت کنتراست ۱۸۰۰:۱ آن است. PPI این مانیتور نزدیک به ۱۵۳.۹ پیکسل بر هر اینچ است و از چندین حالت مشاهده حمایتمی‌کند.

دیگر ویژگی‌های مانیتور ۲۱HQ613D ال‌جی

مانیتور تازه ال‌‌جی می‌تواند تکه‌های خاصی از عکس را کم‌نور و در عین حال روی دیگر تکه‌ها کاملاً فوکوس کند. این مانیتور دارای پوشش فضای رنگی ۱۰۰ درصد sRGB است. این چنین یک پایه همه‌کاره دارد که از تنظیمات شیب، چرخش و ارتفاع حمایتمی‌کند. پنج کلید قابل تنظیم برای پشتیبانی به کاربر به‌منظور انجام تنظیمات مهم وجود دارد. علاوه‌بر آداپتور برق، این دستگاه کابل‌هایی برای پورت‌های DP و DVI دارد.

ادامه مطلب
فضاپیمای SLIM ژاپن به طور سروته روی ماه گیر کرده است

مانیتور ال‌جی ۲۱HQ613D بدون پایه، وزنی در نزدیک به ۵.۴۵ کیلوگرم دارد و ابعاد آن ۳۶۴.۵ در ۴۷۴.۴ در ۷۸ میلی‌متر است. ال‌جی تا این مدت قیمت این مدل را اظهار نکرده است، اما انتظار می‌رود این مدل گران‌تر از مدل ۲۱HQ513D باشد که با قیمتی تا ۵۰۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد. این مانیتور تازه در ایالات‌متحده و برخی از کشورهای اروپایی در دسترس خواهد می بود.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار فرهنگی

ادامه مطلب
مواجهه با نور در شب، ریسک ابتلا به افسردگی را 30 درصد افزایش می‌دهد

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author