بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری برای کشور دارد

بازدید مسئولان از خط تشکیل فولاد مبارکه ثمرات تعداد بسیاری برای سرزمین دارد


به گزارش اصفهانیا

به گزارش خبرنگار فولاد، غلامرضا سلیمی، معاون منفعت‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه ۶ سازمان بازرسی کل سرزمین و بازرس کل استان اصفهان از خط تشکیل فولاد مبارکه اظهار کرد: بازدیدها قطعاً ثمرات و منافع تعداد بسیاری برای سرزمین و صنعت دارد و مقوله تشکیل با دقت به نام‌گذاری چندین‌ساله آن باید بیش‌ازپیش موردتوجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

معاون منفعت‌برداری فولاد مبارکه در ادامه گفت: همه دغدغه شرکت فولاد مبارکه این است که تشکیل را در ابعاد گوناگونِ کمیت، کیفیت و پارامترهای مرتبط رشد دهد و بخشی از این تلاش به پشتیبانی مسئولان در خارج از مجموعه بستگی دارد؛ ازاین‌رو وجود و بازدیدها از خط تشکیل و آشنایی نزدیک با مشکلات و ظرفیت‌ها ثمربخش خواهد می بود.

او گفت: راه برون‌رفت سرزمین از مشکلات، رشد تشکیل است و قطعاً دغدغه مسئولان سرزمین و استان، از بین بردن مانع ها تشکیل و تحقق شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری است.

ادامه مطلب
تحقق سخنان مؤکد رئیس‌جمهوری شهید در گروه فولاد مبارکه با ثبت رکوردهای متعدد تشکیل
آخرین مطالب

سلیمی یادآور شد: محدودیت منبع های انرژی یکی از مشکلات شرکت فولاد مبارکه است که بازرسان در جریان آن قرار گرفتند و امیدواریم تصمیمات فنی و منطقی‌تری در این عرصه گرفته شود.

سازمان بازرسی در از بین بردن مشکلات صنعت فولاد اظهار آمادگی کرده است

به گزارش خبرنگار فولاد، حمید شاه‌محمدی، رئیس بازرسان کل منطقه ۶ سازمان بازرسی کل سرزمین و بازرس کل استان اصفهان، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، در حاشیه بازدید از فولاد مبارکه با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تشکیل با شراکت مردم» و لزوم حمایتاز تشکیل، اظهار کرد: با دقت به پافشاری مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه و سازمان بازرسی بر حمایتاز تشکیل، بازدید از فولاد مبارکه انجام شد.

ادامه مطلب
حنای مدیریت زنان در اصفهان رنگی ندارد » اصفهانیا

او همین طور گفت: فولاد مبارکه به‌لحاظ تشکیل در خط مقدم صنعت فولاد قرار دارد و با دقت به این ظرفیت، بازدید حضوری بازرسان کل منطقه ۶ سازمان بازرسی کل سرزمین از فولاد مبارکه نتیجه‌قسمت خواهد می بود، چون جهت می‌شود ایشان از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های تشکیل آشنا شوند.

رئیس بازرسان کل منطقه ۶ سازمان بازرسی کل سرزمین و بازرس کل استان اصفهان او گفت: سازمان بازرسی در راستای ماموریت های، حوزه کاری و صلاحیت خود، تا جایی که بتواند جهت حل مشکلات صنعت فولاد و تشکیل سرزمین ورود اشکار می‌کند و برای از بین بردن این مشکلات اظهار آمادگی کرده است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

وی با اشاره به مشکلات حاضر فولاد مبارکه و محدودیت‌های انرژی تصریح کرد: در از بین بردن محدودیت‌های انرژی دو دیدگاه کشوری وجود دارد و تصمیمات کشوری به مصلحت کل سرزمین است و یقیناً مسئولان استان دغدغه از بین بردن مشکلات تشکیل را دارد و سازمان بازرسی نیز در این مسیر همکاری و همراهی خواهند کرد.

ادامه مطلب
 همه پای‌کار از بین بردن آلودگی هوای اصفهان بمانیم » اصفهانیا

شایان‌ذکر است بازرسان کل منطقه ۶ سازمان بازرسی کل سرزمین ازجمله استان‌های کرمان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و یزد،  از خطوط تشکیل شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند.

 


دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author