قابلیت Jump Ahead در دسترس کاربران یوتوب پریمیوم قرار گرفت

قابلیت Jump Ahead در دسترس کاربران یوتوب پریمیوم قرار گرفت_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

کاربران یوتوب پریمیوم اکنون می‌توانند از قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی «Jump Ahead» منفعت گیری کنند. این ویژگی که اسفندماه ۱۴۰۲ به‌صورت محدود در دسترس برخی کاربران قرار گرفته می بود، اکنون به‌صورت گسترده‌تر در اختیار عموم کاربران پریمیوم قرار گرفته است. کاربران با این قابلیت می‌توانند مستقیماً تکه‌هایی از یک ویدیو را مشاهده کنند که زیاد تر مخاطبان طبق معمولً آن تکه‌ها را می‌بینند.

گفتنی است این ویژگی فقط در یوتوب اندروید و فقط برای ویدیوهای انگلیسی‌زبان منتخب در دسترس است. این پلتفرم در ماه مارس آزمایش محدود این ویژگی را اغاز کرد و اکنون برای عموم مشترکین پریمیوم در دسترس است.

قابلیت Jump Ahead در دسترس کاربران یوتوب پریمیوم قرار گرفت_اصفهانیا ۷

ویژگی تازه مبتنی بر هوش مصنوعی یوتوب در دسترس کاربران پریمیوم قرار گرفت

ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی «Jump Ahead» به کاربران این امکان را می‌دهد با ترکیب داده‌های کاربران و هوش مصنوعی به بهترین قسمت‌های ویدیو بروند. این ویژگی قبلاً فقط برای کاربران منتخب پریمیوم در ایالات‌متحده در دسترس می بود، اما اکنون همه کاربران پریمیوم یوتوب می‌توانند آن را از طریق youtube.com/new امتحان کنند. اکنون، این ویژگی فقط در دسترس کاربران اندروید یوتوب در ایالات‌متحده کار قرار دارد و فقط برای ویدیوهای انگلیسی‌زبان در دسترس است.

ادامه مطلب
سود بزرگترین تراشه‌ساز چین در فصل سوم 2023 نزدیک به 80 درصد افت یافت

از آنجایی که این یک ویژگی آزمایشی است، یوتوب اظهار کرده است که فقط تا اول ژوئن برای آزمایش در دسترس خواهد می بود. بعد از مهلت مقرر، این پلتفرم امکان پذیر آن را به‌گفتن بخشی از اشتراک پریمیوم خود به‌طور رسمی اراعه کند یا حتی امکان پذیر زمان زمان دسترسی آزمایشی را زیاد تر تمدید کند.

با دو بار کلیک روی دکمه جلوزدن ویدیو، طبق معمولً ویدیو به قسمتی می‌رود که زیاد تر مخاطبان از آن جلوتر را مشاهده می‌کنند. یوتوب خاطرنشان می‌کند که تا این مدت همه ویدیوها از این ویژگی حمایتنمی‌کنند. این گزینه در قالب یک دکمه برای چند ثانیه در تکه پایین سمت راست نمایش داده می‌شود.

ادامه مطلب
مرکز نوآوری بانک قرض‌الحسنه «مهر ایران» راه‌اندازی شد_اصفهانیا

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author