فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی

فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تشکیل ورق‌های فولادی


به گزارش اصفهانیا


استقلال و خودکفایی در صنعت فولاد و فراهم نیاز سرزمین در حوزه‌های گوناگون، دغدغه مهم شرکت فولاد مبارکه از زمان راه‌اندازی این شرکت تا امروز بوده و در مسیر پرچالش پیشرفت، افزایش کمّی و کیفی محصولات و فراهم نیاز بازار، جلب رضایت مشتریان و تشکیل تنوع در تشکیل محصولات برای خلق دانش و ثروت، مدام در سیاست‌های راهبردی این شرکت قرار داشته است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

از دیرباز تشکیل ورق قلع‌اندود در صنعت فولاد موردتوجه بوده و با دقت به مصرف زیاد این محصولات در صنایع غذایی و دیگر عرصه‌های پرکاربرد، شکل‌گیری زنجیره تشکیل آن در دستور کار فولاد مبارکه قرار گرفت تا سرانجام از اواسط اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۴، تشکیل این محصول در فولاد مبارکه طی زنجیره‌ای از فعالیت‌ها شامل اسیدشویی، نورد دوقفسه‌ای، شست‌و‌شوی الکترولیتی، آنیل شماره ۳، تمپرمیل و خط قلع‌اندود و خطوط برش صورت گرفت و درنهایت محصولی باکیفیت و قابل‌رقابت با شرکت‌های معتبر فولادی دنیا به بازار اراعه شد.

ادامه مطلب
عکس| پرسپولیسی‌ها در جشن تولد یک عضو خاص » اصفهانیا

اکنون محصولات قلع‌اندود فولاد مبارکه در ۴ گرید تشکیل می‌شود و هرساله، ضمن ثبت رکوردهای تازه‌ در تشکیل این محصول، زمینۀ ترقی کیفیت و رضایت مشتریان بیش‌ازپیش فراهم می‌آید تا علاوه‌بر افزایش سهم بازار، قیمت‌آفرینی بیشتری برای شرکت و درنهایت اقتصاد سرزمین حاصل شود.

اکنون، فولاد مبارکه با اهمیت ترین کارخانه تشکیل ورق در سرزمین است که سهم عظیمی از اراعه انواع ورق فولادی را به خود تعلق داده است. کیفیت مطلوب ورق‌های تولیدی این مجموعه علتشده بازار صادراتی مناسبی برای این محصولات تشکیل شود و این کار، ضمن ارزآوری برای سرزمین، جهت افزایش اعتبار صنعت فولاد ایران در جهان و ترقی فولاد مبارکه به‌گفتن شرکتی موفق در این عرصه می‌شود.

توفیقات حاصل‌شده درزمینه تشکیل ورق‌های فولادی تنها یکی از دستاوردهای فولاد مبارکه است و این شرکت تنها در سال قبل با تشکیل ۱۲ محصول اختصاصی، ازجمله تختال‌های فولاد زنگ‌نزن و فولادهای مورداستفاده در محیط نفت و گازترش، کارنامه فوق الاده در عرصه مدیریت منفعت‌وری و ترقی توان فنی و مهندسی از خود بر جای گذاشته است و بدون شک همه این عمل های و گسترده شدن سبد محصولات شرکت نشان از آن دارد که این شرکت در عمل به ماموریت های و مسئولیت‌های خود و دست‌یابی به اهداف و چشم‌اندازهایش موفق عمل کرده است.

ادامه مطلب
عکس‌| گزینه پرسپولیس برای طارمی قلب فرستاد! » اصفهانیا

اجرای پروژه‌های عظیم گسترش متوازن و هماهنگ گروه فولاد مبارکه در اقصی نقاط ایران و اجرای پروژه نورد گرم شماره ۲ و پروژه‌های زیرساختی در حوزه‌های انرژی و راه، به‌طورقطع آینده روشنی را از جهات گوناگون برای سرزمین رقم می‌زند؛ به این علت با دقت به نام‌گذاری سال تازه تحت گفتن «جهش تشکیل با شراکت مردم»، پیش‌بینی می‌شود با شراکت و همدلی کلیه همکاران، فراهم‌کنندگان و پیمانکاران این گروه، ناظر دستاوردهای کمّی و کیفی بیشتری در سال جاری باشیم. فراموش نمی‌کنیم که شرکت فولاد مبارکه مدام خود را متعهد به ساخت ایران اسلامی و خلق آینده‌ای بهتر برای ایرانیان می‌داند و می‌کوشد در این مسیر، حفاظت از محیط‌زیست و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در همه حوزه‌های مرتبط موردتوجه و اهتمام اختصاصی این شرکت بوده و خواهد می بود.

 


ادامه مطلب
گمان لغو بازی پرسپولیس و الدحیل وجود دارد؟ » اصفهانیا



دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author