پیکسل تبلت گوگل با قیمت 399 دلار بدون پایه دوباره روانه بازار شد

پیکسل تبلت گوگل با قیمت ۳۹۹ دلار بدون پایه مجدد روانه بازار شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

گوگل سال قبل از پیکسل تبلت ۱۱ اینچی خود رونمایی کرد؛ اکنون این شرکت همان تبلت را ۱۰۰ دلار افت قیمت داده و بدون پایه مغناطیسی اسپیکر مجدد اراعه کرده است. به‌علاوه، در این نسخه، کاربران می‌توانند به دستیار هوش مصنوعی سامسونگ بیکسبی دسترسی داشته باشند و گوگل این چنین خبرداد قابلیت «Circle to Search» را نیز در اواخر ماه می به این تبلت اضافه خواهد کرد.

بر پایه گزارش ورج، نسخه تازه تغییرات چندانی نسبت به مدل سال قبل ندارد. نسخه تازه هم چنان به پردازنده تنسور G2، حسگر تاثییر انگشت، ۸ گیگابایت رم و Wi-Fi 6 تجهیزاست. این چنین این تبلت بدون پایه مغناطیسی اسپیکر اراعه می‌شود.

اراعه مجدد پیکسل تبلت گوگل بدون پایه اسپیکر

پیکسل تبلت گوگل با قیمت ۳۹۹ دلار بدون پایه مجدد روانه بازار شد_اصفهانیا ۷

یقیناً اگر نسخه تازه تبلت بدون پایه اسپیکر را خریداری کنید، می‌توانید بعداً پایه آن را جداگانه و با قیمت ۱۲۹ دلار در رنگ‌های گوناگون و مشابه با تبلت خود بخرید.

ادامه مطلب
موتورهای جستجو به دروازه دسترسی به محتواهای صدمه‌زننده تبدیل شده‌اند

نسخه تازه تبلت در تاریخ ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) در دسترس خواهد می بود. اپل نیز به‌تازگی از آیپدهای پرو و ایر ۲۰۲۴ خود رونمایی کرد که تاریخ اراعه آن‌ها ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) است. تبلت پیکسل زیاد تر با مدل پایه آیپد ایر قابل قیاس است که اکنون قیمت آن از ۳۴۹ دلار اغاز می‌شود. این چنین کنفرانس گوگل Google I/O چند روز دیگر برگزار می‌شود و امکان پذیر پیشرفت‌های نرم‌افزاری بیشتری برای پیکسل تبلت ناظر باشیم.

گوگل در این تبلت قابلیت Circle to Search را در اختیار کاربران خواهد گذاشت تا با اشکار‌کردن یک سوژه در عکس آن را در گوگل جستجو کنند.

ادامه مطلب
اپل به گسترش‌دهندگان مرورگرها «انتخاب واقعی» نمی‌دهد

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author