برد تسلا مدل Y

با پرداخت دو هزار دلار، برد تسلا مدل Y خود را افزایش دهید!_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

تسلا به تازگی قابلیتی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا در ازای پرداخت وجه، برد اتومبیل خود را افزایش دهند. امکان افزایش برد تسلا مدل Y با پرداخت ۱۵۰۰ الی دو هزار دلار وجود دارد. مالکان می‌توانند با منفعت گیری از این قابلیت ۴۰ تا ۶۰ مایل به برد اتومبیل خود اضافه کنند.

به حرف های ایلان ماسک، این قابلیت برای تسلا مدل Y استاندارد فعال می‌شود و آن را تا حد زمان دوربرد یا (Long Range) ارتقا می‌دهد. ایلان ماسک این خبر را در شبکه اجتماعی X گفت. تشکیل تسلا مدل Y استاندارد اخیرا متوقف شده است اما مالکان آن می‌توانند با پرداخت ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ دلار، اتومبیل خود را به تیپ دوربرد ارتقا دهند. برد تیپ استاندارد مدل Y معادل ۴۱۸ کیلومتر است که با فعال‌سازی قابلیت تازه تسلا، ۶۴ تا ۹۷ کیلومتر به برد این ماشین اضافه خواهد شد. تسلا هم‌اکنون در حال کار بر روی تاییدیه‌های نظارتی است تا این قابلیت را هرچه سریع تر فعال کند.

ادامه مطلب
دیوان عالی آمریکا خواست تجدیدنظر در پرونده اپل و اپیک گیمز را رد کرد

افزایش برد تسلا مدل Y و گمان اعتراض مشتریان

قیمت تسلا مدل Y استاندارد در ماه آوریل و بدون احتساب اعتبار مالیاتی فدرال، ۴۴۹۹۰ دلار می بود. بعد از حذف این ماشین، نسخه دوربرد با همین قیمت جانشین آن شد. همان گونه که اندکی قبل اشاره کردیم، برد نسخه استاندارد ۴۱۸ کیلومتر است. نسخه دوربرد نیز ۵۱۵ کیلومتر برد دارد که با پرداخت وجه اضافه، می‌توان به این برد دست یافت. این مساله امکان پذیر جهت اعتراض خریداران تسلا شود، چرا که این شرکت از آن‌ها می‌خواهد برای قابلیتی شبیه در خودرویی با قیمت یکسان، پول بیشتری پرداخت کنند. تسلا برای افت فشارهای اجتماعی از سوی خریداران، محدوده برد زیاد تر را برای ساکنین کالیفرنیا که از آتش‌سوزی‌های جنگل‌ها فرار می‌کنند، به طور رایگان فعال کرده است.

با پرداخت دو هزار دلار، برد تسلا مدل Y خود را افزایش دهید!_اصفهانیا ۷

تسلا مدل Y اکنون ارزان‌ترین محصول در سبد شرکت خودروسازی ایلان ماسک به حساب می‌آید. تشکیل این ماشین از سال ۲۰۲۰ میلادی اغاز شده است. تسلا طی سالیان تازه به طور منظم این ماشین را مورد تحول و به‌روزرسانی قرار داده است.

ادامه مطلب
مشکل برف‌پاک‌کن خودروهای سایبرتراک برای تسلا دردسرساز شد_اصفهانیا
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author