دغدغه هواداران سپاهان را درک می‌کنم

دغدغه هواداران سپاهان را فهمیدن می‌کنم


به گزارش اصفهانیا


امیرحسین احتشامی| مهدی آذربایجانی مدیرعامل تازه باشگاه سپاهان در گفتگو با اصفهان امروز از برنامه‌های استراتژیک اقتصادی‌اش برای باشگاه سپاهان خبر داد. آذربایجانی که سه‌شنبه‌شب از سوی هیئت‌مدیره باشگاه به این سمت منصوب شد پافشاری کرد با همه توان برای اعتلای نام باشگاه سپاهان تلاش خواهد کرد. گفتگوی اصفهان امروز با مهدی آذربایجانی ۴۳ساله را در ادامه می‌خوانید.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

در عرصه انتخاب شما به‌گفتن مدیرعامل باشگاه سپاهان توضیح دهید.

باتوجه‌به ارتباطات و تعاملاتی که دارم چند ماه پیش این نوشته نقل شد. دوستان در مجموعه مدیریت فولاد مبارکه و باشگاه دلایلهایی داشتند که باشگاه نیاز به برنامه استراتژیک اقتصادی دارد و اگر فردی باشد که در حوزه‌های اقتصادی توانایی داشته باشد، پشتیبانی‌کننده خواهد می بود.

22

در ارتباطات و پیگیری‌های حقوقی قوت چانه‌زنی دارم و قبلاً نیز توانسته بودم حق‌وحقوق را در مسئولیت‌هایی که داشتم، احصا کنم. در ارتباطات و پیگیری‌های حقوقی نیز از قوت چانه‌زنی خوبی برخوردارم. افرادی که در ورزش فعال می باشند را به علت مسئولیت‌های قبلی آشنا هستم.

ادامه مطلب
عکس‌| ملاقات دختر معلول هوادار رونالدو با علی دایی » اصفهان امروز آنلاین

آیا به باشگاه سپاهان تعصب خاصی دارید؟

مگر می‌شود اصفهانی می بود و به سپاهان تعصب نداشت. هر موقع زمان اجازه می‌داد، بازی‌ها را از روی سکو و ورزشگاه جستوجو می‌کردم. خودم را اول هوادار سپاهان و سپس به‌گفتن خدمتگزار به این باشگاه می‌دانم.

تصمیم نگه داری ژوزه مورایس را دارید؟

مورایس مربی بزرگی است و وجود او در سپاهان مؤثر بوده؛ اما باید سیاست‌های هیئت‌مدیره و نظر هوادار را در نظر بگیریم.

آیا برنامه‌هایتان را به باشگاه سپاهان اراعه کرده‌اید؟

به هیئت‌مدیره برنامه داده‌ام. یقیناً باشگاه سپاهان بزرگ، بین‌المللی، نظام‌مند و ساختارمند است. تلاش می‌کنیم طویل مدت برنامه‌ریزی کنیم. فعلاً قضیه مهم در مختصر‌زمان جام حذفی است.

قرارداد برخی ستاره‌های سپاهان در آخر فصل به آخر می‌رسد آیا تصمیم تمدید قرارداد آن‌ها را دارید؟

برنامه‌هایی برای چیدمان تیم در فصل آینده و تمدید قرارداد بازیکنان که به‌سختی داخل سپاهان شده‌اند، داریم. باشگاه باید به سمت تحکیم نقاط قوت و پوشش نقاط ضعف پیش برود. باید مسائل اقتصادی باشگاه را حل کنیم تا تیمی در خور نام بزرگ سپاهان داشته باشیم. علاوه بر نگه داری ستاره‌ها باید تیم را با شرایط سالم تحکیم کنیم. در فصل جاری باشگاه سپاهان از قانون سقف قرارداد و مشکلات قضاوت صدمه زیاد دید. آیا رویکردی در نظر دارید تا در آینده دیگر این چنین مشکلاتی برای سپاهان پیش نیاید؟ شخصیت‌های بزرگی همانند محمدرضا ساکت بنیان‌های خوبی را گذاشته‌اند؛ اما سپاهان برای این‌که در حد نام بزرگ خود بدرخشد باید هزینه‌های به جا داشته باشیم. یقیناً ذی‌نفعان و مسئولان نیز باید اقناع شوند تا بودجه در نظر بگیرند. باید از ظرفیت‌های اقتصادی باشگاه و آکادمی منفعت گیری کنیم. همه دغدغه‌ام دلخوشی مردم اصفهان است و جانم را می‌دهم تا مردم اصفهان خوشحال شوند. اکنون روزهای خوبی را سپری نمی‌کنیم و به‌گفتن یک هوادار غمگین هستم و دغدغه هواداران را فهمیدن می‌کنم. به‌هرحال فوتبال قسمت بسیاری از انرژی و هزینه را به سمت خود می‌برد.

ادامه مطلب
شوک بزرگ به فوتبال جهان؛ این مربی فقط یک سال دیگر زنده است! » اصفهانیا

تکلیف دیگر رشته ورزشی تحت پوشش باشگاه سپاهان چه می‌شود؟

رشته‌های فرد دیگر اضافه می‌کنید یا تصمیم به کم‌کردن تیم های دارید؟ قسمت‌های زیرساختی نیز مهم است برنامه‌های خوبی وجود دارد که باید ادامه دهیم. باید در استعدادیابی در مناطق محروم اصفهان و استان‌های هم‌جوار عمل کنیم. این چنین رشته‌های المپیکی را تحکیم کنیم و کاری کنیم که دل مردم شاد شود. ماموریت ما این است که دلخوشی مردم را در هر حوزه زیاد کنیم و کاری انجام دهیم که در خور سپاهان و مردم اصفهان باشد.

 




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

ادامه مطلب
نکونام،عزت‌الهی را می‌خواست؛چه شد که سعید آبی‌پوش نشد؟ » اصفهانیا

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author