نمایشگر آیفون 16 پرو احتمالاً 20 درصد روشنایی بیشتری خواهد داشت

نمایشگر آیفون ۱۶ پرو به گمان زیادً ۲۰ درصد روشنایی بیشتری خواهد داشت_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

مدل‌های پرو آیفون ۱۶ به گمان زیادً دارای نمایشگر روشن‌تر خواهند می بود. به‌نظر می‌رسد که پرچمداران آتی اپل در حالت SDR تا ۲۰ درصد روشنایی بیشتری اراعه خواهند کرد. این چنین گمان دارد حداکثر روشنایی در حالت HDR تغییری نکند.

بر پایه پست منبع آگاه، «Instant Digital» در ویبو، به گمان زیادً آیفون ۱۶ پرو تا ۱۲۰۰ نیت روشنایی معمولی SDR اراعه می‌دهد که افزایش ۲۰ درصدی نسبت به مدل‌های جاری محسوب می‌شود. حداکثر روشنایی HDR نیز انگارً همان ۱۶۰۰ نیت باقی خواهد ماند. ملزوم به ذکر است که این منبع آگاه، پیش‌ازاین اطلاعات درستی درمورد مشخصات آیفون‌های قبلی و محصولات دیگر اپل آشکار کرده می بود.

افزایش مقدار روشنایی در مدل‌های پرو آیفون ۱۶

نمایشگر آیفون ۱۶ پرو به گمان زیادً ۲۰ درصد روشنایی بیشتری خواهد داشت_اصفهانیا ۷

آیفون ۱۴ پرو نسبت به نسل قبلی خود افزایش قابل‌توجهی در روشنایی داشت و تا ۴۰۰ نیت روشنایی HDR بالاتری اراعه داد. بااین‌حال، روشنایی معمولی SDR آیفون از زمان معارفه آیفون ۱۳ پرو در سال ۲۰۲۱ برابر با ۱۰۰۰ نیت بوده است. در حالت عادی و استاندارد، طبق معمولً در تلفنها از حالت روشنایی SDR منفعت گیری می‌شود، به این علت افزایش ۲۰ درصدی در این حالت ترقی محسوس و قابل‌توجهی خواهد می بود.

ادامه مطلب
افت فروش آیفون در چین ادامه دارد؛ کم شدن 24 درصدی در 6 هفته اول 2024

به‌طورکلی افزایش مقدار روشنایی آیفون ۱۶ چندان دور از ذهن نیست؛ در دنیای تلفنهای اندرویدی نیز روال افزایشی روشنایی در تلفنهای تازه به یک روال ثابت تبدیل شده است.

هفته پیش، اپل از آیپد پرو تازه با نمایشگر OLED رونمایی کرد، که روشنایی معمولی آن ۱۰۰۰ نیت است. اکنون اگر این شایعه ها تازه صحت داشته باشند، اپل قرار است تا چند ماه دیگر با رونمایی از سری آیفون ۱۶، روشن‌ترین نمایشگر خود را در اختیار کاربران قرار دهد.

ادامه مطلب
OpenAI درحال گسترش یک جستجوگر برای رقابت با گوگل است_اصفهانیا

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۶ مطابق معمول، در پاییز سال جاری رونمایی شود و مدل‌های پرو نیز به گمان زیادً دارای نمایشگرهای بزرگ‌تر، دکمه خازنی تازه «Capture»، تراشه A18 و موارد دیگر خواهند می بود.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author