اصفهان ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد

اصفهان ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد


به گزارش اصفهانیا


 حمید محمد بن سالم در گفتگو با خبرنگار ستاد خبر‌رسانی اجلاس درمورد تأثیر برگزاری اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان بر بهبود روابط کشورهای عضو، اظهار داشت: در نشست‌هایی که به طور مثال ۳۵ سرزمین به جستوجو ایده‌های تازه و حل مشکلات و افزایش تجارت باشند، هر قضیه‌ای را می‌توان حل‌وفصل کرد. او در ادامه گفت: در مجمع گفتگوی همکاری آسیا گسترش روابط زیاد راحت‌تر است تا این که بخواهیم با فردی خارج از این تشکل مذاکره کنیم.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

 دبیرکل فدراسیون اتاق‌های بازرگانی امارات متحده عربی با اشاره به این که در روزهای برگزاری اجلاس از اتاق بازرگانی اصفهان و مکان‌های تاریخی این شهر بازدید کردم، افزود: اصفهان شهر زیاد زیبایی است که هم برای گردشگری و بازرگانی و تجارت ظرفیت زیاد بالایی دارد.

ادامه مطلب
گزارشگر دیدار استقلال - پرسپولیس اشکار شد » اصفهانیا

 محمد بن سالم در ادامه گفت: در این اتفاقات با صاحبان کسب‌وکارهای بسیاری در این شهر قشنگ سخن بگویید کردیم که مشخص می کند تنوع زیاد و ظرفیت‌های بالایی در اصفهان وجود دارد؛ از جمله آنها می‌توان به صنایع فولاد، کشاورزی و داروسازی و… اشاره کرد.

 او خاطرنشان کرد: ابزارهای متنوعی نیز بین ایران و امارات وجود دارد که می‌توان منفعت گیری کرد تا این دو سرزمین تجارت بیشتری داشته باشند؛ برای مثال اصفهان و امارات پروازهای مستقیم و ارتباطات خوبی دارند.

 دبیرکل فدراسیون اتاق‌های بازرگانی امارات متحده عربی تصریح کرد: بی‌تردید در آینده با ملاقات‌ها و گفتگوهای زیاد تر می‌توانیم قوت و ابتکار عمل بیشتری برای پشتیبانی به یکدیگر و تجارت بهتر داشته باشیم.

 




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author