گفت‌وگو بهترین گزینه برای رونق اقتصاد خصوصی است

او مباحثه بهترین گزینه برای رونق اقتصاد خصوصی است


به گزارش اصفهانیا


عبدالله قبادی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج حوالی دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع او گفت‌وگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان؛ با گفتن این که شعار ما در قسمت خصوصی او گفت‌وگوی پایدار است، او گفت: از قدیم تا امروز بهترین گزینه برای تعامل و اقتصاد خصوصی او مباحثه است. ربط با همه دنیا با او مباحثه میسر خواهد شد و به تعامل های تجاری می‌انجامد و شعار اجلاس ACD نیز بر همین پایه محکم می بود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج درمورد ظرفیت‌های تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد استانی چهارفصل و دارای پتانسیل زیاد قوی برای اندوخته‌گذاری است. استان ما از نظر نفت و گاز، گردشگری و آب زیاد مستعد است.

ادامه مطلب
عکس‌| نیمار در لباس عربی؛ او هم عربستانی شد! » اصفهانیا

او افزود: گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد زیاد بکر است و در حوزه پتروپالایشگاه‌ها در منطقه گچساران فضا برای اندوخته‌گذاری وجود دارد. در کشاورزی و صنایع دارویی نیز آماده اندوخته‌گذاری هستیم.

قبادی با گفتن این که اصفهانی‌ها بهترین تولیدکننده‌ها می باشند، خاطرنشان کرد: استان اصفهان قطب صنعتی سرزمین است. شخصا از قبل با تولیدکنندگان در اصفهان ربط داشته‌ام و منصفانه، بهترین تولیدکننده‌ها در این استان وجود دارند. واحدهای تولیدی اصفهان صادرات محور می باشند و ظرفیت خوبی دارند.

 




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

ادامه مطلب
گزارش جنجالی علیه رونالدو؛ حکم ۹۹ ضربه شلاق در ایران! » اصفهان امروز آنلاین



منبع

About Author