برگزاری اجلاس نگاه رسانه‌های دنیا به ایران و اصفهان را اصلاح کرد

برگزاری اجلاس نگاه رسانه‌های دنیا به ایران و اصفهان را اصلاح کرد


به گزارش اصفهانیا


امیر کشانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان حوالی دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع او گفت‌وگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان؛ با گفتن این که بدون او مباحثه امکان هیچ تجارتی نیست، او گفت: هر تجاری از تعامل بین انسان‌ها اغاز می‌شود.ACD به‌گفتن نهادی که ۳۵ درصد GDP جهان و ۵۶ درصد جمعیت جهان را پوشش می‌دهد، می‌تواند در حوزه تجاری او گفت‌وگومحور باشد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

او افزود: اتاق‌های بازرگانی کشورهای عضو ACD نیز از گسترش او گفت‌وگوها و رشد تعامل‌ها استقبال کردند و این نوشته علترشد همکاری‌ها بین کشورهای آسیایی خواهد شد.

ادامه مطلب
هشدار به هواداران استقلال / اسپانسر باشگاه مجوز ندارد، سرتان کلاه نرود!

کشانی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی همانند هر تشکل بزرگی عرصه‌ساز زمان‌ها است که باید از آن منفعت گیری شود. اتاق بازرگانی باید عرصه‌سازی کند که وجود هیئت‌های خارجی از جمله موارد مهم است، اما این که چه مقدار کاربردی باشد به پیگیری فعالان اقتصادی بستگی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در خصوص میزبانی اصفهان از اجلاس کشورهای آسیایی عضو مجمع او گفت‌وگوی همکاری آسیا او گفت: در روزهایی که رسانه‌های دنیا تلاش داشتند ایران و به‌اختصاصی اصفهان را با اخبار غیرواقعی ناامن اظهار کنند برگزاری اجلاس نگاه‌ها را به شرایط اصفهان و ایران تحول داد.

او با اشاره به تفاوت زبان تجارت و سیاست، اظهار کرد: تجار و بازرگانان خارج از دولت‌ها، زبان اختصاصی خود را می‌خواهند و این موضوعی می بود که در اجلاس نقل کردیم. احتمالا دولت‌ها به تصمیم فرد دیگر برسند؛ اما ما تجار آسیایی باید زبان و قوانین مشترک خودمان را داشته باشیم.

ادامه مطلب
شوک جدید کمیته انضباطی به لیگ برتر » اصفهان امروز آنلاین

کشانی با گفتن این که اصفهان رتبه صادراتی خوبی در سرزمین ندارد، تصریح کرد: همه تلاش خود را می کنیم تا توان صادراتی و ربط تجاری استان را رشد دهیم. هنگامی در حاشیه اجلاس میزبان نماینده اتاق امارات بودیم، هر استان ایران را با یک ویژگی می‌شناخت و دلنشین این که اصفهان را به سرآمدی در تجارت معارفه می‌کرد.

 




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author