بیانیه پایانی اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو ACD چراغ راه فعالان بخش خصوصی است

بیانیه پایانی اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو ACD چراغ راه فعالان قسمت خصوصی است


به گزارش اصفهانیا

به گزارش ستاد خبر‌رسانی اجلاس، خورشید گزدرازی با اشاره به ظرفیت، جایگاه و سابقه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، اظهار کرد: اتاق بازرگانی اصفهان مدیریت با لیاقت‌ای در میزبانی کشورهای آسیایی داشت و همه اتفاقات اجلاس مطابق برنامه پیش رفت.

او برگزاری اجلاس نمایندگان اتاق‌های بازرگانی عضو ACD در اصفهان را افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز امیدواری کرد که این چنین میزبانی‌هایی باتوجه‌به جایگاه استان‌های دیگر، به آن‌ها نیز اعطا شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر با گفتن این که وجود فعالان اقتصادی، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی و نمایندگان اتاق‌های مشترک جایگاه این اجلاس ارتقا بخشیده می بود، تصریح کرد: مواردی که در نشست‌های اجلاس نقل شد می‌تواند تعامل بین کشورهای آسیایی را افزایش دهد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
چهلستون به پیکان هم مجال خودنمایی داد

او در ادامه گفت: افزایش تهاتر و صادرات کالا و تبادلات تجاری با منفعت‌گیری هرچه زیاد تر از ظرفیت‌های سرزمین محقق شده و امیدواریم با افزایش سطح تعامل و او گفت‌وگوها، ایران به جایگاه و پایگاه این تبادلات تبدیل شود.

گزدرازی اضافه کرد: بیانیه پایانی دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا چراغ راهی برای فعالان قسمت خصوصی ایران بوده و جهت تثبیت و گسترش بازارهای صادراتی می‌شود.

او با گفتن این که ایران یک درصد جمعیت و هشت درصد منبع های جهان را در اختیار دارد، او گفت: در این بین استان بوشهر نیز ظرفیت‌های مرزی و بندری تعداد بسیاری داشته می‌تواند در حوزه بازرگانی، معدن و کشاورزی نقش‌آفرینی کند؛ لذا تعاملی که بین اتاق‌های بازرگانی تشکیل می‌شود علتدستیابی به ظرفیت‌های حاضر در بازارهای مقصد به‌اختصاصی جنوب شرقی آسیا و آفریقا خواهد شد.

ادامه مطلب
از چهارشنبه 22 شهریور تا شنبه 25 شهریور یعنی چهار روز، تعداد کشته‌شدگان حوادث رانندگی 15 نفر بوده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر بر تشکیل کنسرسیوم یا ائتلاف بهتر و با لیاقت‌تر بین کشورهای آسیایی با مرکزیت ایران اصرار و اضافه کرد: این کار علتمی‌شود کالای صادراتی دارای کد شده و کیفیت و کمیت آن نیز تحت کنترل قرار گیرد که نتیجه آن تسهیل در دستیابی به بازارهای مقصد خواهد می بود.

او در ادامه گفت: این چنین کالاها دچار زیاد یا افتدر فرایند تشکیل و صادرات نخواهد شد و این اتفاق به ارزآوری برای سرزمین پشتیبانی می‌کند که تبدیل جهش تشکیل می‌شود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

 

 


دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

ادامه مطلب
 من ربات نیستم  » اصفهان امروز آنلاین

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author