تشخیص پاوربانک شیائومی اصل و تقلبی فقط با ۵ تکنیک

تشخیص پاوربانک شیائومی اصل و تقلبی فقط با ۵ تکنیک_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

امکان وجود مدل‌های فیک و تقلبی برخی پاوربانک‌های حاضر در بازار خصوصاً از برند شیائومی زیاد بالا است و باید به این نوشته دقت اختصاصی‌ای داشت. در ادامه ۵ تکنیک کلیدی را برای تشخیص پاور بانک شیائومی مهم از تقلبی آموزش خواهیم داد.

۱- کد ۲۰ رقمی روی جعبه پاوربانک را چک کنید

تشخیص پاوربانک شیائومی اصل و تقلبی فقط با ۵ تکنیک_اصفهانیا ۲۷

شیائومی روی بسته‌بندی و جعبه پاوربانک‌های خود، کد ۲۰ رقمی اختصاصی را قرار داده تا با منفعت گیری از آن بتوانید از اصالت پاوربانک یقین شوید. مدل‌های تقلبی طبق معمولً از این کد مخصوص روی جعبه خود منفعت‌مند نیستند و همین می‌تواند به تشخیص پاور بانک شیائومی مهم از تقلبی در کسری از ثانیه پشتیبانی کند. حتی اگر از اصل بودن پاوربانک شیائومی خود یقین نیستید، می‌توانید به‌سادگی آن‌را در وب‌سایت شیائومی داخل کنید تا اطلاعات اختصاصی به دستگاه شما اشکار شود. به‌همین‌ترتیب حتی پیش از خرید و جعبه‌گشایی پاوربانک، می‌توانید اصل بودن آن را چک کنید. برای این کار، داخل سایت رسمی شیائومی شوید.

ادامه مطلب
انتشار کردن ویدیویی خیره‌کننده از دومین پرواز آزمایشی استارشیپ + ویدیو

۲- گول کابل‌های USB پر زرق‌وبرق را نخورید!

تشخیص پاوربانک شیائومی اصلی و تقلبی
تشخیص پاوربانک شیائومی اصل و تقلبی فقط با ۵ تکنیک_اصفهانیا ۲۸

دومین راه تشخیص تفاوت پاوربانک شیائومی مهم و تقلبی با کابل USB حاضر در جعبه آن‌ها ربط دارد. دلنشین است بدانید کابل USB پاوربانک‌های شیائومی هیچ لوگو و مطرح خاصی ندارند و کاملاً ساده می باشند. درمقابل پاوربانک‌های فیک با کابل‌هایی با لوگوی شیائومی به‌دست کاربران می‌رسند. همین نوشته به‌ظاهر دلنشین، جهت گول خوردن تعداد بسیاری از کاربران و خرید پاوربانک تقلبی توسط آن‌ها می‌شود. این مقصد مهم برندهای متفرقه برای جذب کاربران است. به این علت حتماً کابل‌های پاوربانک شیائومی خود را بازدید کنید.

۳- قابلیت شارژ شدن و شارژ کردن هم‌زمان

تشخیص پاوربانک شیائومی اصلی و تقلبی
تشخیص پاوربانک شیائومی اصل و تقلبی فقط با ۵ تکنیک_اصفهانیا ۲۹

برای تشخیص اصل بودن پاوربانک شیائومی، باید به برخورداری آن از قابلیت Pass-Through نیز دقت داشته باشید. پاوربانک‌های تجهیزبه ویژگی Pass-Through می‌توانند به‌صورت هم‌زمان دستگاهی را شارژ کنند و خودشان نیز شارژ شوند. منفعت‌مندی از این قابلیت یکی از راه‌های تشخیص تفاوت پاوربانک شیائومی مهم و تقلبی است. به‌همین‌ترتیب اگر پاوربانک شما نتواند این چنین کاری را انجام دهد، گمان تقلبی بودن آن کم نیست. دقت داشته باشید که برای تست این ویژگی، باید از شارژر مخصوص برای پاوربانک منفعت گیری کنید و سراغ شارژرهای کم‌توان یا کابل USB لپ‌تاپ و کامپیوتر نروید.

ادامه مطلب
تبلت شیائومی پد 6S پرو معارفه شد + مشخصات و قیمت
آخرین مطالب

۴- یکدست بودن رنگ پورت‌ها

تشخیص پاوربانک شیائومی اصلی و تقلبی
تشخیص پاوربانک شیائومی اصل و تقلبی فقط با ۵ تکنیک_اصفهانیا ۳۰

اهمیت دادن به جزئیات، المانی است که از سوی برندهای تولیدکننده محصولات فیک نادیده گرفته می‌شود. این نوشته در پاوربانک‌ها نیز به‌چشم می‌خورد. پاوربانک‌های مهم شیائومی پورت‌های یکدست دارند و رنگ آن‌ها شبیه همدیگر است. باوجوداین، پاوربانک‌های تقلبی پورت‌هایی با ظاهر متفاوت دارند. یکی دیگر از موارد تفاوت پاوربانک شیائومی مهم و تقلبی، مربوط به جاگیری بد شکل پورت‌ها در جایگاه اختصاصی‌شان است. برخی پاوربانک‌های مهم شیائومی لوگوی این برند را نیز روی خود دارد؛ اما انگارً چینی‌ها این لوگو را از برخی مدل‌های تازه خود حذف کرده‌اند.

ادامه مطلب
کشف کیهان توسط ادوین هابل

۵- کارکرد صحیح چراغ‌های LED

1715615580 729 تشخیص پاوربانک شیائومی اصل و تقلبی فقط با ۵ تکنیک اصفهانیا.webp
تشخیص پاوربانک شیائومی اصل و تقلبی فقط با ۵ تکنیک_اصفهانیا ۳۱

تکنیک پنجم تشخیص پاور بانک شیائومی مهم از تقلبی، تست کارکرد چراغ‌های LED آن است. چراغ‌های LED در پاوربانک‌های مهم شیائومی به‌درستی کار می‌کنند. به‌گفتن مثال میانه روشن کردن پاوربانک، این نشانگرها چشمک می‌زنند. این چنین با نگه داشتن دکمه پاور، می‌توانید پاوربانک و این نشانگرها را خاموش کنید. در پاوربانک‌های تقلبی شیائومی اما این ویژگی قابل‌منفعت گیری نیست و همین جهت می‌شود که همیشه چراغ‌های LED پاوربانک تقلبی شیائومی روشن باشند.

جمع‌بندی تشخیص پاوربانک شیائومی مهم و تقلبی

تا بحال کاربران بسیاری به‌علت عدم آگاهی از تفاوت پاوربانک شیائومی مهم و تقلبی، مدل‌های فیک را خریداری کرده‌اند و به‌شدت از تصمیم خود پشیمان شده‌اند. شما می‌توانید با منفعت گیری از ۵ تکنیک این نوشته، به‌شدت از اصل یا تقلبی بودن پاوربانک شیائومی خود مطمعن حاصل کنید.

ادامه مطلب
اکنون در واتس‌اپ می‌توانید حداکثر 3 مطلب را پین کنید_اصفهانیا

اگر تصمیم خرید پاوربانک دارید، می‌توانید برای خرید پاوربانک مناسب راهنمای خرید بهترین پاوربانک دیجیاتو را مطالعه کنید.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author