سفرهای درمانی رایگان با اسنپ

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ


به گزارش اصفهانیا


 به گزارش روابط عمومی اسنپ، این مطرح با قیمت ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده می بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

 اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

ادامه مطلب
دعوا سیدجلال به استقلالی‌ها؛ احتمالا خطیر از تاج آتو دارد/همه زیان کنند به‌جز یک تیم خاص!

جامعه مقصدِ این مطرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی می باشند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.

این کودکان و خانواده‌هایشان زیاد تر از مناطق کم‌برخوردار می باشند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی تجهیزیا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این مطرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.

مطرح تخفیف‌ اختصاصی‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله مطرح‌های شبیهی است که در همه طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و افت هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود.

معارفه خیریه‌ پزشکی نوین

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منبع های ملزوم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این مقصد نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشکى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

ادامه مطلب
میلیاردی خرج فوتبالیستهای همیشه طلبکار می کنیم اما قهرمان کشتی کارگری می کند و در چادر کنار خیابان بر تاثییر گازگرفتگی جان می دهد

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای منفعت‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایتمی‌کند.




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author