درخشش نگین توسعه نصف جهان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران

درخشش نگین گسترش نصف جهان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران


به گزارش اصفهانیا

 هلدینگ پتروپالایش اصفهان به همراه ۶ شرکت زیرمجموعه خود، توانست حضوری دیدنی در این اتفاقات رقم بزند. غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان یکی از پرترافیک ترین غرفه ها در این دور از نمایشگاه نفت تهران می بود، به گو نه ای که علاوه بر مسوولان و مدیران ارشد وزارت نفت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دیگر مدیران و کارشناسان شرکتهای دولتی و خصوصی داخلی و خارجی و تریدرها با وجود در غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان مذاکرات فشرده ای با مدیران این هلدینگ و مدیران شرکتهای تابعه برای تعامل و همکاری انجام دادند. این چنین بازدیدکنندگان با وجود در غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان از نزدیک با آخرین دستاوردها و طرحهای گسترش ای آن آشنا شدند.

در حاشیه این نمایشگاه از ابرپمپ RHU شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان که ساخت داخل است، رونمایی شد که بیانگر ضمانت هلدینگ پتروپالایش اصفهان به منفعت گیری از دانش و تجهیزات ایرانی است.

ادامه مطلب
دلار داخل کانال تازه شد/ قیمت تعادلی چه رقمی است؟

پالایشگاه اصفهان در پوست اندازی خود با تعریف و اجرای طرحهای گسترش زنجیره قیمت در تراز استانداردهای جهانی با مدیریت دکتر محسن قدیری تبدیل به بزرگ‌ترین هلدینگ پتروپالایشی در خاورمیانه شده و با آپگرید و سودآور ساختن پتروپالایشگاه اصفهان تصمیم دارد با قرارگیری در لیست ۵۰۰ شرکت برتر جهانی و در لیست ۱۰ پالایشگاه برتر جهان با بهبود شاخص نلسون به‌گفتن نگین گسترش نصف جها‌ن، مزیتی برتر با راهبرد آینده نگارانه، فاصله‌ای معنی دار با دیگر  شرکتهای پالایشی و پتروپالایشی سرزمین داشته باشد به گونه ای که گسترش و تنوع سبد سهام با مقصد سودآوری و تشکیل پایدار و صنعت سبز دوستدار محیط زیست را در دستور کار اجرایی و داشبورد مدیریتی خود قرار داده است.

این مزیت برتر هلدینگ پتروپالایش اصفهان هم اکنون در عمل های زیر قابل مشاهده است: ۱-دقت اختصاصی به زنجیره قیمت و پرهیز از سیاست خام فروشی در راستای سیاستهای کلان نظام و رهبری، ۲- مکان یابی دقیق و مناسب در ساخت سایت ۲ پتروپالایش اصفهان در بندرعباس و پشتیبانی به حل ناترازی بنزین و سوخت سرزمین، ۳- اصرار بر ارزآوری و صادرات محور بودن پروژه های ترقی کیفیت و زنجیره قیمت، ۴- الصاق پیوست زیست محیطی در همه پروژه های گسترش ای در راستای گرین مارکتینگ، ۵- تاسیس هاب دانش بنیان مرکز سرزمین با شرکت مشعل پویای اسپادانا، ۶- فهمیدن و شناخت عمیق مدیرعامل از مبحث سومین انقلاب و گذار انرژی و تشکیل برق تجدیدپذیر با ساخت نیروگاههای خورشیدی و بادی، ۷- منفعت گیری از CO2 به گفتن خوراک واحد MTBE، ۸- ورود به باشگاه تجارت فرآورده‌های نفتی با شرکت میرداماد، ۹- متنوع سازی روشهای حمل فرآورده‌های نفتی  و برندینگ سوخت، ۱۰- تکمیل زنجیره قیمت نفت کوره با طراحی و نصب نخستین واحد بومی سازی شده SDA در سرزمین، ۱۱- ساخت نخستین واحد MDH در ایران، ۱۲- مولد بودن و سودآور بودن پروژه‌های در حال ساخت، ۱۳- منفعت گیری از گوگرد برای پوشش‌دهی کودهای شیمیایی، ۱۴- منفعت گیری از هوش مصنوعی .

ادامه مطلب
سفیر مهر؛ خبر خوش سال تحصیلی 1402 اصفهان
آخرین مطالب

در کل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با مدیریت هوشمندانه و کارآمد دکتر قدیری و با فهمیدن مزیت‌های منحصر به فرد این شرکت با راهبرد جامع نگارانه گسترش و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان، منافع و سودآوری بلند زمان شرکت و سهامدارانش را ضمانت کرده است.

پتروپالایش اصفهان در نمایشگاه بین المللی نفت تهران بسترهای ملزوم برای جذب اندوخته‌گذاری، تبادل فناوری و دانش فنی را جهت تحقق چشم انداز اهداف و برنامه های اعلامی خود تثبیت کرد. بی شک با وجود پتروپالایش اصفهان در نمایشگاههای منطقه ای و بین المللی همسو با منفعت برداری از طرحهای گسترش زنجیره قیمت، در آینده نزدیک باید ناظر صعود قوت پتروپالایش اصفهان در بین پالایشگاههای جهان باشیم.

ادامه مطلب
اجلاس به معارفه توانمندی‌های اصفهان پشتیبانی کرد

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author