در تلاشیم تا سال ۱۴۰۷ کلیه پروژه‌های شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به بهره‌برداری کامل برسند

در تلاشیم تا سال ۱۴۰۷ کلیه پروژه‌های شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به منفعت‌برداری کامل برسند


به گزارش اصفهانیا


به گزارش خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، مهندس مهدی احمدی ،در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی، تصریح کرد: تقریبا از دو سال پیش فعالیت پروژه RHU اغاز شد که تا بحال نزدیک به ۵۸ درصد پیشرفت داشته است. در فاز مهندسی نیز این مطرح به پیشرفت ۹۰ درصد در او گفت و گو خرید نزدیک به ۶۷ درصد و در فاز ساخت و نصب نزدیک به ۲۰ درصد پیشرفت به ثبت رسیده است. پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر سال ۱۴۰۴ این پروژه به منفعت‌برداری برسد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

وی با گفتن این که سهامدار مهم این شرکت، هلدینگ پتروپالایش اصفهان است، افزود: بانک‌ رفاه نیز در کنار اندوخته‌گذار مهم که هلدینگ پتروپالایش اصفهان می‌باشد، فعالیت‌های تامین مالی را به انجام می‌رساند که بالطبع جزء سهامداران به حساب می‌آید. شرکت سهروردی به گفتن یکی از چند شرکت زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان فعالیت می کند.

ادامه مطلب
قضاوت فغانی در یک‌هشتم‌ نهایی جام ملت‌ها » اصفهانیا

احمدی درمورد فعالیت‌های دانش‌بنیانی این شرکت نیز او گفت: علاوه بر این که شرکت مشعل پویا برخی فعالیت‌های خود را با شرکت‌های دانش‌بنیان جستوجو می‌کند، شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان نیز ارجحیت اول پیمانکاری بسته‌های خرید خود را در وجود و همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان قرار داده است. این شرکت‌های دانش‌بنیان دارای امتیاز برسی فنی بالاتری می باشند و ما تلاش می کنیم که از این شرکت ها به گفتن زیرمجموعه برای پیشبرد بسته‌های همکاری در پروژه‌ها منفعت ببریم.

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌ شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان با اشاره به پروژه RFCC  این شرکت، اظهار داشت: محصول پروژه   RHU توسط این پروژه به محصولات قابل نقل همچون تبدیل به بنزین یورو ۵ می‌شود. پروژه RFCC به طوری عمل می‌کند که ما حتی ادعا داریم تا به سمت تشکیل بنزین یورو ۶ هم حرکت می‌کنیم. اکنون احتمالا به علت کارکرد خودروهای داخل سرزمین اراعه بنزین یورو ۶ معنایی نداشته باشد اما حقیقت این است که این پالایشگاه می‌تواند برای دارابودن عرصه فرایندی تشکیل این محصول را به انجام رساند.

ادامه مطلب
بیوگرافی پدرام شریفی و همسرش

وی در ادامه به دیگر تولیدات شرکت سهروردی صفاهان اشاره کرد و او گفت: یکی از تولیدات با اهمیت این شرکت در پروژه RFCC او گفت و گو تشکیل پروپیلن و گاز LPG برای تشکیل خوراک واحدهای پتروشیمی است. واحدهای پتروشیمی‌ از دیگر پروژه های تعریف شده در شرکت سهروردی می باشد که در فرایندی محصول RFCC به خوراک پتروشیمی تبدیل می‌شود. این فعالیت و فرایند تبدیل دارای قیمت ارزآوری بالایی است بدین معنی که همه این پروژه‌ها دارای برگشت اندوخته چهار ساله می‌باشد ولی هنگامی به سمت پتروشیمی‌ها حرکت می‌کنیم این برگشت اندوخته به هجده ماه ختم می‌شود که این نوشته جهت می‌شود تا برای پروژه‌های بعدی از اندوخته‌گذاری و تامین منبع های از جاهای دیگر بی‌نیاز می‌شویم.

احمدی اضافه کرد: اکنون تقریبا ۱۰ نوع محصول متنوع از واحدهای پتروشیمی در برنامه این شرکت  تعریف شده است. یقیناً پروژه‌ RHU  در انتهای ۱۴۰۴ و RFCC هم در آخر سال ۱۴۰۵ به منفعت‌برداری خواهد رسید. در پروژه RHU یک مرحله به گفتن منفعت‌برداری زودهنگام در آخر سال آینده آورده شده و بلافاصله در یک سال سپس از آن نیز پروژه RFCC فعالیت تولیدی خود را اغاز خواهد کرد. امیدواریم تا انتهای سال ۱۴۰۷ کلیه پروژه‌های شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به منفعت‌برداری کامل برسند.

ادامه مطلب
عکس‌| هوادار معروف ژاپنی کنار ستارگان تیم ملی » اصفهانیا




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author