روابط عمومی؛ مدافع اعتبار سازمان و حافظ سرمایه اجتماعی

روابط عمومی؛ دفاع کننده اعتبار سازمان و حافظ اندوخته اجتماعی


به گزارش اصفهانیا

تلاش این نهاد به‌گفتن کارگزار دیپلماسی سازمانی، ترقی اندوخته اجتماعی با نگاهی عالمانه، مدبرانه و تخصص‌محور در سازمان است و شرکت فولاد مبارکه نیز در کنار توفیقات درخشان در عرصه تشکیل و خلق ثروت و قیمت برای جامعه، می‌کوشد از طریق روابط عمومی، مناسبات بین این شرکت و مردم را گسترش دهد و محبوبیت، مقبولیت و خوش‌نامی شرکت را در بین افکار عمومی ارتقا بخشد.

اطلاعات و ارتباطات، محور گسترش و پیشرفت در جوامع جاری است و روابط عمومی به‌گفتن نهادی اثربخش، هوشمند، پویا و مؤثر، کارکرد اختصاصی‌ای در بسط روابط و مناسبات و منفعت‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای دست‌یابی به اهداف متعالی سازمان بر مسئولیت دارد و تلاش می‌کند با برقراری ربط مؤثر و سازنده با مخاطبان خود و تسهیل روابط سازمان و مردم، در کسب اعتبار و جایگاه با لیاقت و این چنین شناسایی ظرفیت‌ها، زمان‌ها و تهدیدها نقش‌آفرینی کند.

ادامه مطلب
پیام تبریک و قدردانی وزیر ورزش و جوانان از کاروان «فرزندان ایران»

روابط عمومی امروز در سرزمین ما علاوه بر مسئولیت‌های خود، حلقه مهم زنجیره اعتمادسازی و تصویرسازی صحیح و روشن از خدمات جمهوری اسلامی است و باید با منفعت‌گیری از دانش، هنر و تخصص، رسالت ترویج روحیه امید، نشاط، همدلی و همکاری را در جامعه بر دوش گیرد تا با تحکیم مطمعن بین مردم و مسئولان، مقدار مطمعن و رضایت عمومی را افزایش دهد و با ترویج آرمان‌ها، بستر ملزوم را برای ترویج فرهنگ سالم در همه ابعاد فراهم کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آخر روزهای جنجالی؛ پرسپولیس با اوسمار به اسایش رسید! » اصفهانیا

 علاوه بر این، نهاد روابط عمومی، ماموریت بسترسازی، نهادینه‌سازی و حمایتاز فرهنگ رونق تشکیل و آگاهی‌بخشی از دستاوردهای عرصه تشکیل را بر مسئولیت دارد و می‌کوشد با برنامه‌ریزی موثر، ارتباطات استراتژیک و برسی‌های پژوهش‌محور، با منفعت گیری از همه ابزارها و راه حلهای نوین رسانه‌ای، به جهت‌دهی و اقناع افکار عمومی اهتمام ورزد.

آنچه در شرایط جاری، نیاز به آن در ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی پیش از قبل مورد دقت قرارگرفته، منفعت‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی، به‌اختصاصی هوش مصنوعی، برای شناخت الزام‌ها و نیازهای مخاطبان و تبادل سالم و سریع اطلاعات با مراعات اصل صداقت و شفافیت است و همکاران روابط عمومی به‌گفتن مدافعان اندوخته‌های سازمانی و حافظان اندوخته‌های ملموس و ناملموس سازمان، مسئولیت‌دار مسئولیتی خطیر در عرصه نگه داری، نگه‌داشت و گسترش اعتبار سازمان و مطمعن عمومی می باشند.

ادامه مطلب
AFC دانشگر را نقره داغ کرد » اصفهانیا

معارفه دستاوردها و خدمات نظام اسلامی به جامعه و ترویج روحیه امید و نشاط در بین مردم که بار مهم آن بر دوش روابط عمومی‌ها است، در بیانات رهبر انقلاب اسلامی با گفتن «جهاد تبیین» چندین دفعه مورد پافشاری قرار گرفته است. بدیهی است در شرایطی که هجمه رسانه‌های دشمن درصدد تخریب خدمات نظام اسلامی در ابعاد گوناگون در اذهان مردم است، روشنگری و خبر‌رسانیِ فعالیت‌ها خدمتی مقدس به شمار می‌آید که روابط عمومی‌ها مسئولیت‌دار آن‌اند.

۲۷ اردیبهشت‌ماه، در تقویم سرزمین به نام روز ملی «ارتباطات و روابط عمومی» نام نهاده شده و در این روز با لیاقت است تا از خدمات متصدیان این قسمت که همت و تلاش شبانه‌روزی آن‌ها جهادی در خبر‌رسانی و گفتن واقعیات است سپاس شود.

قطع به‌یقین در کنار همه مجاهدت‌ها و کوششهای ستودنی قسمت‌های تشکیل و منفعت‌برداری و گسترش شرکت، قسمت بسیاری از مطمعن و اعتبار گروه فولاد مبارکه در اذهان عمومی، مرهون کوششهای همکاران گران‌قدر این واحد در اقصی نقاط ایران است و خدمات ایشان برای اعتلای نام ایران و گروه فولاد مبارکه با لیاقت تکریم و سپاس است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

 

ادامه مطلب
اتلاف هنگامی که به اوسمار ختم شد! » اصفهانیا


دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author