بازی‌های PSP را روی آیفون تجربه کنید؛ امولاتور PPSSPP به اپ استور آمد

بازی‌های PSP را روی آیفون توانایی کنید؛ امولاتور PPSSPP به اپ استور آمد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

اپل اغاز سال جاری به‌گفتن بخشی از برنامه‌های خود برای افت محدودیت‌های اپ استور، خبرداد که همانند‌سازها یا امولاتورهای بازی‌ها می‌توانند به اپ استور همراه شوند. در چند زمان قبل نیز ناظر انتشار کردن چندین امولاتور روی اپ استور بوده‌ایم و اکنون نوبت به همانند‌ساز معروف PPSSPP برای بازی‌های PSP رسیده است. این امولاتور بیشتر از یک دهه در حال ساخت بوده است و هم‌اکنون برای آیفون یا آیپد خود می‌توانید آن را به‌صورت رایگان دریافت کنید.

هم‌اکنون می‌توانید این امولاتور را از طریق اپ استور به‌صورت رایگان دریافت کنید. PPSSPP به حداقل iOS 12 یا iPadOS 12 نیاز دارد و این چنین روی هدست ویژن پرو نیز قابل اجرا است. هرچند اکنون این برنامه کاملاً رایگان است، اما نسخه پولی آن نیز به‌زودی با قیمت ۴.۹۹ دلار اراعه خواهد شد.

ادامه مطلب
آیفون تاشو به گمان زیادً در سال 2026 معارفه می‌شود

محدودیت‌های امولاتور PSP در آیفون

بازی‌های PSP را روی آیفون توانایی کنید؛ امولاتور PPSSPP به اپ استور آمد_اصفهانیا ۷

گسترش‌دهنده امولاتور PPSSPP در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد که این نسخه قبول‌شده هم چنان نسبت به نسخه‌های قبلی دارای محدودیت‌هایی است. با اهمیت ترین محدودیت اظهار‌شده به کامپایلرهای Just-in-Time مربوط می‌شود که می‌توانند تبدیل کارکرد روان‌تری شوند و اپل انگارً اجازه منفعت گیری از آن‌ها را صادر نکرده است.

با این حال، در این پست نوشته شده: «خوشبختانه دستگاه‌های iOS عموماً برای تقریباً همه بازی‌های PSP به‌قدر کافی سریع می باشند.»

علاوه بر این، حمایتاز مجیک کیبورد آیپد نیز در این امولاتور به‌علت منفعت گیری از یک API قدیمی وجود ندارد، اما انگارً این ویژگی در ادامه به آن اضافه خواهد شد.

ادامه مطلب
گوگل رکوردشکنی می‌کند؛ 7 سال آپدیت نرم‌افزاری برای سری پیکسل 8

همانند‌ساز Gamma از جمله امولاتورهایی می بود که اخیراً به اپ استور اضافه شده می بود و به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی بازی‌های خاطره‌انگیز پلی استیشن ۱ را روی آیفون و آیپد اجرا کنید. با امولاتور دلتا نیز می‌توانید بازی‌های کلاسیک همانند نینتندو، نینتندو ۶۴، سوپر نینتندو و حتی پی‌اس‌پی را روی آیفون خود توانایی کنید.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author