سرقت هیوندای الانترا

هیوندای الانترا، ماشین محبوب سارقان در آمریکا!_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

سرقت‌پذیری یک ماشین، از مشخصه‌های مهم برای شرکت‌های بیمه در آمریکا است. هرچقدر شانس سرقت یک ماشین زیاد تر باشد، هزینه ملزوم برای بیمه کردن آن نیز افزایش خواهد یافت. هیوندای الانترا موفق شده است با افزایش آمار سرقت در سال جاری، جایگاه شورولت سیلورادو را تصاحب کند و به سرقت‌پذیرترین ماشین آمریکا تبدیل شود!

هیوندای الانترا، محبوب سارقان آمریکایی!

می‌توان او گفت که خودروهای کره‌ای در عرصه امنیت و محافظت از سرقت، کارکرد ضعیفی را حداقل در ایالات متحده به نمایش گذاشته‌اند. مطابق لیست اراعه شده از سوی اداره جرائم بیمه ملی (NICB)، خودروهای هیوندای و کیا بیشترین مقدار سرقت را در آمریکا به خود تعلق داده‌اند. از بین ۱۰ ماشین پرسرقت در آمریکا، شش مورد از آن‌ها را مدل‌های هیوندای و کیا راه اندازی خواهند داد. افزایش سرقت خودروهای کره‌ای از جمله هیوندای الانترا، علتشده است تا دیگر پیکاپ‌ها مقصد محبوب سارقان نباشند. تا پیش از این، سارقان ماشین به شورولت سیلورادو و دیگر پیکاپ‌های شبیه علاقه شدیدی داشتند.

ادامه مطلب
شیائومی واچ 2 با قیمت 200 یورو معارفه شد
رشد سرقت ماشین در آمریکا طی سالیان تازه

با وجود تحول در جدول رتبه‌بندی خودروها، مقدار سرقت خودروها در ایالات متحده نسبت به سال ۲۰۲۲ تنها یک درصد افزایش را مشخص می کند. سه ماشین برتر مورد علاقه سارقان در آمریکا هیوندای الانترا، هیوندای سوناتا و کیا اپتیما می باشند. علاوه بر کیا و هیوندای، هوندا نیز دو مدل محبوب را برای سارقان در آمریکا دارد!

جدول خودروهای با آمار سرقت بالا در ایالات متحده:

رتبه مدل تعداد سرقت در سال ۲۰۲۳
۱ هیوندای الانترا ۴۸,۴۴۵
۲ هیوندای سوناتا ۴۲,۸۱۳
۳ کیا اپتیما ۳۰,۲۰۴
۴ شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ ۲۳,۷۲۱
۵ کیا سول ۲۱,۰۰۱
۶ هوندا آکورد ۲۰,۸۹۵
۷ هوندا سیویک ۱۹,۸۵۸
۸ کیا فورته (سراتو) ۱۶,۲۰۹
۹ سری فورد F-150 ۱۵,۸۵۲
۱۰ کیا اسپورتیج ۱۵,۷۴۹

بر پایه گزارش اداره جرائم بیمه ملی (NICB)، یک میلیون و ۲۰ هزار و ۷۲۹ دستگاه ماشین طی سال ۲۰۲۳ در آمریکا سرقت شد. این چنین این نهاد گزارش داده است که مجریان قانون در ایالات متحده موفق شدند تا ۸۵ درصد از وسایل نقلیه سرقت شده را کشف کنند. این چنین ۳۴ درصد از خودروهای سرقت شده تنها یک‌روز بعد از اظهار گزارش سرقت توسط پلیس کشف شدند. اداره جرائم بیمه ملی (NICB) به مالکان خودروها پیشنهاد می‌کند تا خودروها را در مکانی با نور کافی پارک کنند، درها و پنجره‌ها را زمان پارک کردن قفل کنند و از قرار دادن اشیا قیمتی در اتومبیل خودداری کنند.

ادامه مطلب
رژیم غذایی بی‌کیفیت می‌تواند علتافسردگی و اضطراب شود_اصفهانیا
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author