شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک

شرایط فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک اظهار شد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

ایران‌ماشین شرایط فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این ماشین در قالب سامانه یکپارچه خبرداد. متقاضیان خرید پژو ۲۰۷ اتوماتیک با برتری زمستان ۱۴۰۲، اکنون می‌توانند برای واریز وجه و ثبت‌نام عمل نمایند. این گروه از متقاضیان به زمان ۱۰ روز زمان دارند تا ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه عمل کنند. زمان فعال‌سازی این بخشنامه روی سایت esale.ikco.ir سپس از ارسال پیامک از سوی ایران‌ماشین خواهد می بود.

شرایط فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک، اردیبهشت ۱۴۰۳:

ماشین برتری قیمت نوع فروش موعد تحویل
پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای زمستان ۱۴۰۲ ۶۰۹,۹۳۴,۹۰۰ نقدی ۹۰ روزه
ماشین برتری پیش پرداخت نوع فروش موعد تحویل
پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای زمستان ۱۴۰۲ ۳۰۴,۹۶۴,۷۰۰ نقدی آبان ۱۴۰۳
شرایط فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک اظهار شد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳_اصفهانیا ۷

مطابق جدول بالا، مشتریان می‌توانند همه بهای پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما را در یک مرحله پرداخت کنند و این ماشین را طی ۹۰ روز کاری تحویل بگیرند. به این علت با تکمیل وجه در روزهای پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳، پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما متقاضیان در مهرماه ۱۴۰۳ به آن‌ها تحویل داده خواهد شد. درصورت عدم تمایل به واریز وجه در یک مرحله، متقاضیان می‌توانند نیمی از بهای ماشین را اکنون پرداخت کنند و اتومبیل خود را مدتی سپس یعنی در آبان ۱۴۰۳ تحویل بگیرند. یقیناً درصورت شرکت در قسمت پیش‌فروش، قیمت ماشین غیرقطعی است و در زمان تحویل و صدور دعوتنامه اشکار خواهد شد.

ادامه مطلب
روش دیدن مطلب های حذف شده اینستاگرام

توضیحات بخشنامه ایران‌ماشین:

کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان برتری‌های سامانه یکپارچه فروش ماشین (متقاضیان عادی) درخصوص متقاضیان این بخشنامه ملزوم‌الاجرا خواهد می بود.

برنامه فروش‌های پیش‌فروش اراعه‌شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت است. درصورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، قسمت معادل پیش پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود. 

در صورت تحول نرخ الزامات قانونی تا زمان فاکتور پرداخت ما به‌التفاوت بر مسئولیت خریدار خواهد می بود.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author