ویژن پرو اپل

هدست اپل ویژن پرو بعد از آمریکا ابتدا در کدام کشورها اراعه می‌شود؟


به نقل از اصفهانیا

اپل به‌زودی فروش هدست ویژن پرو را در بازارهای فرد دیگر در خارج از ایالات‌متحده اغاز خواهد کرد. منبعی موثق گزارش داده است که بریتانیا و کانادا ازجمله کشورهایی می باشند که قرار است این هدست در بازارهای آن‌ها اراعه شود. اما به‌غیر از بریتانیا و کانادا، این هدست در چه کشورهای فرد دیگر اراعه می‌شود؟

«مارک گرمن»، خبرنگار معروف بلومبرگ و تحلیلگر مسائل اپل، فهرست کشورهایی را که قرار است به‌زودی میزبان ویژن پرو باشند، انتشار کرد. قبلاً نیز در ماه مارس ۲۰۲۴، این لیست انتشار شده می بود و اکنون گرمن آن را تأیید کرده است. این لیست به‌صورت کامل شامل کشورهای زیر است:

  • استرالیا
  • کانادا
  • چین
  • فرانسه
  • آلمان
  • ژاپن
  • سنگاپور
  • کره جنوبی
  • بریتانیا

تاریخ اراعه ویژن پرو در کشورهای دیگر

اپل تاریخ اراعه رسمی Vision Pro را در این کشورها اظهار نکرده است؛ بااین‌حال انتظار می‌رود تاریخ اراعه رسمی این دستگاه در کشورهای یادشده، بعد از کنفرانس جهانی گسترش‌دهندگان اپل باشد. این کنفرانس از ۱۰ ژوئن تا ۱۴ ژوئن (۲۱ تا ۲۵ خرداد) برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی در مبارزه با تغییرات اقلیمی نقش کلیدی دارد_اصفهانیا

به‌حرف های بلومبرگ، پرسنل فروشگاه‌های اپل در کشورهای یادشده برای شرکت در جلسات آموزشی ویژن پرو، به کوپرتینو رفته‌اند.

علاقه کاربران به Vision Pro در ایالات‌متحده، بعد از اراعه اولیه این محصول افت یافته است. به‌همین علت مطابق گزارش‌ها، اپل تصمیم افت تشکیل و اراعه این دستگاه را دارد. درحالی‌که احتمالا گسترش بازارهای ویژن پرو بتواند مجدد اشتیاق کاربران به این محصول را زنده کند، برچسب قیمت ۳۵۰۰ دلاری هم چنان یک مانع مهم است. یقیناً تا این مدت قیمت این دستگاه در کشورهای دیگر اظهار نشده است، اما به گمان زیادً کمتر از این مقدار نخواهد می بود.

ادامه مطلب
راهنمای خرید بهترین لپ تاپ از ۱۵ تا ۱۲۰ میلیون تومان_اصفهانیا

باید چشم به راه ماند و دید که اپل می‌تواند با اراعه ویژن پرو در مناطق دیگر، توجهات را مجدد به این گجت پوشیدنی جلب کند یا خیر. تعداد بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که فعلاً برنامه‌های کاربردی بسیاری برای این دستگاه وجود ندارد. یکی از دلایل استقبال کمتر از حد انتظار، همین قضیه است. بااین‌حال اپل به گمان زیادً در آینده این خلاء را رفع خواهد کرد تا کاربران بتوانند برای اهداف مختلفی از این دستگاه حقیقت ترکیبی منفعت گیری کنند.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author