شرایط فروش ام‌وی‌ام X33 کراس

شرایط فروش ام‌وی‌ام X33 کراس از امروز برقرار می‌شود + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

مدیران‌ماشین تصمیم دارد تا از روز یکشنبه ۳۰ام اردیبهشت ۱۴۰۳، شرایط فروش ام‌وی‌ام X33 کراس را به روش نقد و اقساط برقرار کند. در این بخشنامه،‌ ام‌وی‌ام X33 کراس اتوماتیک با پیش‌پرداخت علی‌الحساب به مشتریان واگذار خواهد شد. مدیران‌ماشین زمان فعال‌سازی این بخشنامه را ساعت ۱۳ روز یکشنبه اظهار کرده است.

شرایط فروش ام‌وی‌ام X33 کراس، اردیبهشت ۱۴۰۳:

ماشین پیش پرداخت موعد تحویل
ام‌وی‌ام X33 کراس اتوماتیک ۹۰۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۴۵ روزه

قیمت ام‌وی‌ام X33 کراس در آخرین اطلاعیه اظهار‌شده از سوی مدیران‌ماشین، معادل ۹۰۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اظهار شده است. این قیمت اکنون به گفتن پیش‌پرداخت و قیمت علی‌الحساب ماشین اظهار شده است، به این علت امکان دارد در آینده بهای این ماشین بازهم افزایش یابد. قیمت ام‌وی‌ام X33 کراس در بازار آزاد، نزدیک به یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان است.

ادامه مطلب
کاربرد ساعت و دستبند هوشمند برای سلامتی + معرفی بهترین برندهای بازار
شرایط فروش ام‌وی‌ام X33 کراس از امروز برقرار می‌شود + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳_اصفهانیا ۷

ام‌وی‌ام X33 کراس چهارمین نسخه از این کراس‌اوور محبوب و پرفروش در ایران به حساب می‌آید که نسبت به سه نسل قبل خود، تغییرات تعداد بسیاری را توانایی کرده است. ام‌وی‌ام X33 کراس درواقع چری تیگو ۲ پرو مدل ۲۰۲۳ است که تیپ متغیری از تیگو ۲ پرو یا همان ام‌وی‌ام X22 پرو به حساب می‌آید. این ماشین از نظر فنی با ام‌وی‌ام X22 پرو شباهت کامل دارد اما در قسمت طراحی داخلی، طراحی خارجی و امکانات برتر از آن ماشین ظاهر می‌شود.

ام‌وی‌ام X33 کراس اتوماتیک به پیشرانه یک لیتری سه سیلندر توربوشارژر تجهیزاست که حداکثر ۱۱۲ اسب‌بخار قوت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT با ۹ دنده مصنوعی نیز ماموریت انتقال قوت را در این کراس‌اوور بر مسئولیت دارد. مصرف سوخت ترکیبی ام‌وی‌ام X33 کراس ۶.۱ لیتر در صد کیلومتر اظهار شده است که رقم مساعد به نظر می‌رسد. تشکیل این کراس‌اوور از سال ۱۴۰۲ توسط مدیران‌ماشین اغاز شده است و تا به امروز ادامه دارد. این ماشین رقیب جک S3 و بک X3 پرو در بازار ایران به حساب می‌آید.

ادامه مطلب
این دستاورد مهم گسترش تراشه کوانتومی با 1 میلیون کیوبیت را ممکن می‌کند_اصفهانیا
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author