مشخصات و رندرهای سری گلکسی بوک 4 اج سامسونگ فاش شد

مشخصات و رندرهای سری گلکسی بوک ۴ اج سامسونگ آشکار شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

سامسونگ قرار است به‌زودی از لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک ۴ اج رونمایی کند که به گمان زیادً به تراشه‌های تازه اسنپدراگون ایکس الیت تجهیزباشند. این سری به گمان زیاد در دو مدل گلکسی بوک ۴ اج و گلکسی بوک ۴ اج پرو و در دو اندازه ۱۴ و ۱۶ اینچی از راه خواهد رسید.

بر پایه گزارش WinFuture، گلکسی بوک ۴ اج به گمان زیادً دارای پردازنده ۱۲ هسته‌ای اسنپدراگون ایکس الیت X1P-80-100 باشد. این مدل حداقل ۱۶ گیگابایت رم را نیز اراعه خواهد کرد. مدل دیگر یعنی گلکسی بوک ۴ اج پرو به گمان زیادً با پردازنده پرقدرت اسنپدراگون ایکس الیت X1P-84-100 و ۱۶ گیگابایت رم اراعه می‌شود و فقط در اندازه ۱۶ اینچی در دسترس خواهد می بود؛ یقیناً تا این مدت اشکار نیست که آیا سامسونگ در این مدل گزینه‌های رم متغیری اراعه خواهد داد یا خیر.

ادامه مطلب
سامسونگ پرظرفیت‌ترین تراشه حافظه تاریخ را معارفه کرد + عکس

مشخصات و رندرهای سری گلکسی بوک ۴ اج سامسونگ

در رندرهای پایین می‌توانید مدل ۱۶ اینچی گلکسی بوک ۴ اج پرو را مشاهده کنید:

بر پایه رندهای آشکار‌شده، مدل ۱۴ اینچی سری گلکسی بوک ۴ اج به گمان زیادً دارای درگاه HDMI و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به همراه دو درگاه USB-C خواهد می بود، درحالی که مدل ۱۶ اینچی علاوه‌بر آن‌ها دارای یک پورت USB-A اضافی و یک اسلات کارت‌حافظه microSD است.

در رندرهای پایین نیز می‌توانید مدل ۱۴ اینچی گلکسی بوک اج ۴ را مشاهده کنید:

هر دو مدل دارای صفحه نمایش ۳K امولد می باشند. باتوجه به رندرها، لپ‌تاپ‌های تازه طراحی مینیمالیستی با شاسی نقره‌ای نازک و کیبورد خاکستری دارند که مقداری متفاوت از طراحی‌های قبلی سامسونگ با رنگ تیره است. این چنین نازک‌بودن شاسی، به‌اختصاصی در تکه جلو، یادآور مک‌بوک ایر در سال‌های قبل است.

ادامه مطلب
گلکسی فیت 3 سامسونگ معارفه شد + مشخصات

باتوجه به نقل از‌های قبلی، گمان دارد مدل پایه گلکسی بوک ۴ اج نزدیک به ۱۸۰۰ یورو قیمت داشته باشد.

سامسونگ تا این مدت تاریخ اتفاقات رسمی معارفه این لپ‌تاپ‌های تازه تجهیزبه پردازنده اسنپدراگون را اظهار نکرده است. بااین‌حال، با دقت به این که اتفاقات «گلکسی آنپکد» این شرکت طی چند ماه آینده برگزار می‌شود، امکان پذیر در این اتفاقات ناظر معارفه این لپ‌تاپ‌ها در کنار تلفنهای تاشو سری Z و گلکسی رینگ باشیم.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author