سرفیس پرو جدید با نمایشگر OLED و اسنپدراگون ایکس معرفی شد

سرفیس پرو تازه با نمایشگر OLED و اسنپدراگون ایکس معارفه شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

مراسم موردانتظار مایکروسافت بالاخره امشب درحال برگزاری است و در آن از اولین پی‌سی‌های کوپایلوت پلاس رونمایی شد. این شرکت علاوه‌بر سرفیس لپ‌تاپ تازه از سرفیس پرو تازه با نمایشگر OLED نیز پرده برداشت که با تراشه اسنپدراگون ایکس کوالکام از راه می‌رسد.

مشخصات سرفیس پرو تازه کوپایلوت پلاس مایکروسافت

نسل تازه کامپیوتر هیبریدی مایکروسافت که می‌تواند بین تبلت و لپ‌تاپ تحول حالت بدهد، نسبت به نسل قبلی از نظر قوت تغییرات بسیاری کرده است. این دستگاه نمایشگر ۱۳ اینچی با حداکثر ۶۴ گیگابایت رم، دکمه مخصوص کوپایلوت، کیبورد قابل جداسازی بهبودیافته و امکان ربط با شبکه ۵G دارد.

سرفیس پرو تازه با نمایشگر OLED و اسنپدراگون ایکس معارفه شد_اصفهانیا ۷

سرفیس پرو تازه انگارً با هر دو نسخه اسنپدراگون ایکس الیت و ایکس پلاس اراعه می‌شود، و از واحد پردازش عصبی (NPU) تراشه کوالکام منفعت می‌برد تا امور گوناگون مبتنی بر هوش مصنوعی را انجام دهد. این دستگاه انگارً قرار است همانند دیگر پی‌سی‌های تازه کوپایلوت پلاس شارژدهی باتری نزدیک به ۲۲ ساعتی داشته باشد.

ادامه مطلب
مایکروسافت Prism همانند‌ساز معادل Rosetta اپل برای ویندوز آرم است_اصفهانیا

مایکروسافت می‌گوید Surface Pro تازه تا ۹۰ درصد سریع تر از مدل قبلی است. این دستگاه اکنون مدلی با نمایشگر OLED دارد و از بهترین دوربین (QHD) در محصولات سرفیس منفعت می‌برد. مایکروسافت کیبورد قابل جداسازی تازه Surface Pro Flex را هم برای آن معارفه کرده که ترک‌پد آن ۱۴ درصد بزرگ‌تر از قبل شده است. این محصول در چهار رنگ به بازار می‌آید و از وای‌فای ۷ برخوردار است.

سرفیس پرو تازه از امروز برای پیش‌خرید در دسترس قرار می‌گیرد و از ۲۹ خردادماه روانه بازار می‌شود. این دستگاه اولین محصولی خواهد می بود که نسخه ۲۴H2 ویندوز ۱۱ را دریافت می‌کند، اما قابلیت‌های کوپایلوت پلاس نسل تازه تا مقطع فرد دیگر در دنباله سال جاری میلادی در دسترس این دستگاه نیز قرار نخواهد گرفت. قیمت سرفیس پرو تازه تا این مدت اظهار نشده است.

ادامه مطلب
کشف روشی تازه برای تولید انرژی پاک از پر مرغ‌ها

درحال به‌روزرسانی…

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author