پیام تسلیت دکتر محسن قدیری در پی شهادت دکترسید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور منتخب مردمی ایران 

مطلب تسلیت دکتر محسن قدیری در پی شهادت دکترسید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور منتخب مردمی ایران 


به گزارش اصفهانیا


 محسن قدیری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مطلب تسلیتی صادرکردند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

بسم الله الرحمن الرحیم   

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

ادامه مطلب
۱۰ راهکار برای بهبود روابط کاری هنگام دورکاری

صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی آیت الله رئیسی در همه این ادوار می بود، روحیه این عالم بزرگوار به گونه ای می بود که ارتقاء مسئولیت های رسمی، هیچ گاه علتدگرگونی روحیات آیت الله رئیسی خدمتگزارملت ایران نشد. 

با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهوری محبوب و همراهان‌شان حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه  که همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند جهت اندوه و تاثر زیاد ملت ایران شد. 

اینجانب شهادت رئیس جمهور گرامی ، محبوب و مغتنم و بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص را که میانه انجام ماموریت به فیض شهادت نائل آمدند موجی از غم و اندوه را در پی داشت، به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)،  رهبر معظم انقلاب ،ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و برای شهدای از جان قبل علو درجات الهی را مسئلت می‌ نمایم.

ادامه مطلب
ارتقاء توانایی گوش دادن به انگلیسی با تحکیم هنر شنیدن

بدون شک، وجود اسایش قسمت حضرت آیت الله خامنه ای دراین شرایط، همچون لنگرگاهی ارامش آفرین برای سرزمین ماست. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای راه اندازی خود با حوادث زیاد سختی رو به رو بوده است و از همه آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق بین امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست سرزمین را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم علتعبور از این روزها خواهد شد. ان شاءالله

دکتر محسن قدیری 

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

 




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

ادامه مطلب
کوهستان کرکس پوشیده از معدن به‌جای برف

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author