پیام تسلیت محمد یاسر طیب نیا در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان

مطلب تسلیت محمد یاسر طیب نیا در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان


به گزارش اصفهانیا

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

با کوتاه و تأسف زیاد، خبر شهادت یار دیرین انقلاب و خادم مخلص و متعهد به مردم و آرمان های انقلاب عزیزمان، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور فقید کشورمان در میانه وجود در میدان جهاد خدمت، موجی از اندوه و غم برای ملت شریف ایران و همه دلسوزان کشورمان را جهت شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اعلام آمار فروش سینماهای کشور در مهرماه / افزایش ۵۰۰ هزار نفری مخاطبان داشتیم

آن شهید بزرگوار از شخصیت های صدیق، مؤمن و خَدوم کشورمان بودند که تاریخچه‌ی خدمات مورد قیمت و مسئولیت های خطیری که بر مسئولیت داشتند کارنامه ای درخشان از وجود موثر، فداکارانه و دلسوزانه در مسیر پر پیچ و خم انقلاب اسلامی ایران طی بیشتر از چهار دهه قبل را به یادگار گذاشته است.

 کارکنان فولادمبارکه طی بازدید موسع آن فقید سعید از این شرکت، ناظر پیگیری دغدغه مندانه و تلاش وافر ایشان برای از بین بردن مانع ها تشکیل و صنعت کشورمان و محبت بی دریغشان به کارگران قسمت های گوناگون این شرکت بودند و اینجانب نیز در جلساتی که در محضر ایشان برگزار شد ناظر تاکیدات مکرر در عرصه از بین بردن مانع ها حاضر و رونق بخشی به جریان تشکیل در سرزمین بودم.

اینجانب به نمایندگی از فعالان جبهه صنعت در فولاد مبارکه اصفهان شهادت رئیس جمهور خدمتگزار کشورمان و همراهان ایشان بویژه حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز، مرحوم دکترحسین امیرعبداللهیان وزیر‌ کاردان ‌امور خارجه و مرحوم دکتر مالک رحمتی استاندار تلاشگر آذربایجان شرقی را به رهبری معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خانواده محترم ایشان صبر جمیل مسئلت دارم.

ادامه مطلب
متهم؛ اتاق فرمان » اصفهانیا

بدون شک مردم فهیم کشورمان تا همیشه تاریخ قدردان زحمات بی کوتاه و خدمت صادقانه ایشان خواهند می بود و به راستی شهادت پاداشی با لیاقت برای خدمتگزاران صدیق و اجری در خور برای تلاش بی وقفه ایشان است.

ان شاء‌‌الله که با امام شهیدان و اجداد طاهرینشان محشور شوند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

محمدیاسر طیب نیا

مدیرعامل فولاد مبارکه

 


دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author