photo_2024-05-21_16-00-10

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل فولادسنگ مبارکه برگزار شد


به گزارش اصفهانیا

به گزارش روابط عمومی فولادسنگ مبارکه، رسول عادل‌زاده، مدیرعامل شرکت تامین و فرآوری مواد معدنی فولادمبارکه، در این آیین ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه، اظهار کرد: فعالیت در قسمت صنعت و به اختصاصی فولاد همانند دو امدادی است و تلاش تیمی در رسیدن به پیروزی الزامی است.

وی با اشاره به گسترش قسمت آهک‌سازی در شرکت فولادسنگ مبارکه، او گفت: این شرکت با منفعت‌گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات ممتاز در قسمت تملک و اکتشافات معادن به دستاوردهای مهمی رسیده که نیازمند به تجاری‌سازی محصولات است و امیدواریم با زیرساخت‌های انجام شده در این شرکت، ناظر رشد تنوع محصولات معدنی باشیم.

عادل‌زاده با اصرار بر تحکیم موارد ایمنی در شرکت فولادسنگ مبارکه، او گفت: امیدواریم با شناسایی ریسک‌های بزرگ در قسمت ایمنی، بتوان محیطی ایمن‌تر، برای کارگران این شرکت فراهم کرد.

ادامه مطلب
پنالتی پرسپولیس در اراک سوخت! » اصفهانیا
آخرین مطالب

الزام تحکیم روحیه جهادی در فولادسنگ مبارکه

در ادامه، علیرضا رضایی، او گفت: روحیه جهادی لازمه پیروزی در مسیر تشکیل است و امیدواریم بتوان با تحکیم روحیه جهادی بیشتر از پیش در قسمت تشکیل صنعت و معدن سرزمین موثر باشیم.

وی با اشاره به اهمیت شرکت فولادسنگ مبارکه به گفتن اولین زنجیره تشکیل فولاد، تصریح کرد: افزایش منفعت‌وری و گسترش معدن‌کاری با تنوع در سبد محصولات و رضایت ذینعفان می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر در تامین مواد اولیه گروه فولاد مبارکه پشتیبانی رساند.

ادامه مطلب
عکس‌| کریستیانو رونالدو و فریادی از ته دل! » اصفهان امروز آنلاین

بحران فولادسنگ را به زمان تبدیل کردیم

این چنین، مهرداد فقیهیان با اشاره به روایت پیشرفت در فولادسنگ، اظهار کرد: در این زمان که در مقام مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه بودم با تلاش و همت کارکنان توانستیم بحران را به زمان تبدیل کنیم و به دستاوردهای مهمی در بومی سازی تکنولوژی آهک‌سازی و گسترش در معادن دست یابیم. 

وی با اشاره به تملک معادن در سراسر سرزمین با مقصد محرومیت زدایی، او گفت: در ۱۸ معدن از ۲۲ معدن مزایده‌ای برنده شدیم و در حال تملک ۱۳ معدن هستیم و اندوخته‌گذاری ما در معادن داوران و کودی امسال به ثمر خواهد نشست.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اهمیت به ذینفعان در صدر اهداف فولادسنگ مبارکه

و در نهایت، امیرحسین کریمدادی در این آیین، اظهار کرد: شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه حامل مطلب مهمی می بود که در راه خدمت به سرزمین نباید از هیچ کوششی کوتاه کرد.

ادامه مطلب
صدمه دیدن تلخ جهانبخش ادامه دارد! » اصفهانیا

وی با اشاره به عمل های انجام شده در شرکت فولادسنگ مبارکه، پیروزی‌های کسب شده را ماحصل زحمات مدیران و کارکنان این شرکت دانست و افزود: باید ذینفعان شرکت را بشناسیم و با شناسایی انتظارات آنها موجبات رضایت ایشان را فراهم سازیم.

کریمدادی با اشاره به این که سهامداران، ذینفعان مهم شرکت فولادسنگ مبارکه می باشند، تصریح کرد: شرکت تامین و فرآوری مواد معدنی فولادمبارکه به گفتن ذینفع مهم شرکت فولادسنگ مبارکه شناخته می‌شود و امیدواریم با هماهنگی و همراهی با سیاست‌گذاری این هلدینگ، بتوانیم در راستای اهداف گروه فولاد مبارکه قدم برداریم.

وی کارکنان شرکت را ذینفع فرد دیگر در شرکت فولادسنگ مبارکه معارفه کرد و افزود: ما به کارکنان این شرکت به گفتن منبع های انسانی نگاه نمی‌کنیم؛ بلکه از دید ما کارکنان، اندوخته‌های انسانی می باشند و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار این قسمت از ذینفعان باشیم.

ادامه مطلب
داور ال‌کلاسیکو ایران مشخص شد » اصفهان امروز آنلاین

کریمدادی قسمت سوم ذینفعان شرکت فولادسنگ مبارکه را تامین‌کنندگان معارفه کرد و در ادامه گفت: تامین‌کنندگان کالا و خدمات از اهمیت اختصاصی‌ای برخوردار می باشند و تلاش می‌کنیم با الگوگیری از خط مشی فولادمبارکه دقت بیشتری به این قسمت از ذینفعان شرکت فولادسنگ داشته باشیم و فازهای گسترش‌ای را با حمایتاین قسمت پیش ببریم.

وی در نهایت دولت و قسمت حاکمیتی را به گفتن ذینفع مهمی در شرکت فولادسنگ مبارکه معارفه کرد و افزود: در تعامل با این قسمت‌، می‌توان در راستای راهبرد سال و جهش تشکیل به دستاوردهای ارزنده‌ای دست یافت.

گفتنی است در این آیین از کوششها و عمل های مهرداد فقیهیان با اهدای لوح تقدیر تشکر و سپاس به عمل آمد و امیرحسین کریمدادی به گفتن مدیرعامل تازه فولادسنگ مبارکه معارفه شد.

 

 


ادامه مطلب
" دست خدا " مدال المپیک را به گنج‌زاده داد! » اصفهانیا

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author