پیام مدیرعامل فولادسنگ مبارکه به مناسبت روز معدن؛

مطلب مدیرعامل فولادسنگ مبارکه به مناسبت روز معدن؛


به گزارش اصفهانیا


 

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

اول خرداد، مدام فرصتی است تا فعالان حوزه معدن بتوانند سیاست‌های هر ساله در این قسمت را به چالش بکشند تا چراغ راه فعالان این حوزه باشد. اگرچه در دو دهه تازه به رغم همه ناملایمات، قسمت معدن و صنایع معدنی توانست مقاومت کند؛ اما کماکان ناظر مسائلی نظیر افتو عدم اجازه واردات و ترخیص ماشین‌آلات معدنی، عوارض صادراتی، افزایش هزینه‌های اکتشافی، مشکلات صدور مجوزهای استخراج و … هستیم. 

ادامه مطلب
مدارس اصفهان و برخی شهرستان ها در روز یکشنبه ۲۱ آبان تعطیل شد

ایران با جمعیتی معادل یک ‌درصد جمعیت کره زمین، یک‌ درصد مساحت زمین، مالک هفت درصد ذخایر معدنی دنیاست؛ اما سهم قسمت معدن در تشکیل ناخالص داخلی آن اندک است و با دقت به غفلت از پتانسیل معدنی سرزمین گمانه‌زنی می‌شود که رشد ۱۳ درصدی مقصد‌گذاری قسمت معدن به راحتی محقق نشود. امیدواریم کارکنان تلاشگر شرکت معدنی و صنعتی فولادسنگ مبارکه بتوانند با همت و عزم جزم خود نقش موثری در تحقق جهش تشکیل در قسمت معدن سرزمین داشته باشند.  

به هر حال نامگذاری روز معدن توسط هیات وزیران زمان جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۶۷ تا کنون، فرصتی است تا ضمن تبیین اهمیت و جایگاه قسمت معدن در گسترش سرزمین، سهم و جایگاه اختصاصی فعالان حوزه معدن در تشکیل ناخالص داخلی سرزمین ارتقا یابد. 

 

امیرحسین کریمدادی 

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی فولادسنگ مبارکه

ادامه مطلب
زیارتگاه های اصفهان؛ مهم ترین جاذبه های مذهبی و تاریخی با معماری چشم نواز

 




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author