ردمی نوت 14 پرو

اولین جزئیات از گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو افشا شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

شیائومی هر ساله سری تلفنهای هوشمند ردمی نوت خود را به‌روز می‌کند. بعد از اراعه تلفنهای ردمی نوت ۱۳ در سپتامبر ۲۰۲۳، جای شگفتی نیست که این شرکت اکنون روی جانشین این سری، یعنی سری ردمی نوت ۱۴ کار می‌کند. اکنون اطلاعاتی از این سری خصوصاً گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو به بیرون درز اشکار کرده است.

اکنون، اطلاعات اندکی درمورد این تلفنهای پرچمدار دردسترس قرار گرفته است. به نقل از گیزموچاینا و به نقل از Digital Chat Station، تمرکز شیائومی در سری ردمی نوت ۱۴ به گمان زیادً روی قابلیت‌های دوربین و طراحی کاربرپسند خواهد می بود.

این منبع ادعا می‌کند که یکی از تلفنهای این سری دارای صفحه‌نمایش ۱.۵K AMOLED با وضوح و نرخ تازه‌سازی بالا است. این چنین از تراشه Qualcomm SM7635 که از نظر تجاری با نام اسنپدراگون ۷S نسل ۳ شناخته می‌شود، قوت خواهد گرفت.

ادامه مطلب
شیائومی 14 اولترا به گمان زیادً دارای دوربین زیر نمایشگر خواهد می بود

با وجود این که دیجیتال چت استیشن به صراحت از این دستگاه نام نمی‌برد، اما بر پایه مشخصات، این دستگاه می‌تواند ردمی نوت ۱۴ پرو باشد که جانشین ردمی نوت ۱۳ پرو با پردازنده اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ خواهد می بود. این منبع این چنین به باتری بادوام با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت یا حتی زیاد تر برای این گوشی اشاره کرده است.

تاریخ اراعه احتمالی ردمی نوت ۱۴ پرو

درحالی‌که تاریخ اراعه رسمی این گوشی تا این مدت اشکار نیست، اما با دقت به استراتژی‌های اراعه قبلی شیائومی، ردمی نوت ۱۴ پرو به همراه مدل فرد دیگر از این سری به گمان زیادً پاییز ۲۰۲۴ در چین اراعه می‌شود. اراعه این دستگاه‌ها در دیگر بازارهای جهانی به گمان زیادً برای اغاز سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی خواهد شد.

ادامه مطلب
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی_اصفهانیا

مهم است به یاد داشته باشید که این موارد فقط اطلاعات غیررسمی می باشند و شیائومی هیچ جزئیاتی در رابطه سری Redmi Note 14 قبول نکرده است. ما باید چشم به راه اطلاعات رسمی یا غیررسمی بیشتری باشیم تا دید آشکار‌تری از تلفنهای هوشمند نسل سپس ردمی نوت داشته باشیم.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author