سانگ یانگ کوراندو

سانگ یانگ کوراندو و هاوال H6 هیبریدی به سامانه خودروهای وارداتی اضافه شدند_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

«مهدی تقدسی»، مدیر سامانه یکپارچه ماشین، از اراعه دو محصول تازه به سامانه خبر داد. این خودروها شامل سانگ یانگ کوراندو و هاوال H6 می باشند. سانگ یانگ کوراندو در دو نسخه تک‌دیفرانسیل و دو دیفرانسیل قابل خرید است و هاوال H6 در قالب نسخه هیبریدی به کشورمان خواهد آمد.

به حرف های تقدسی، تا ۲۴ ساعت آینده اطلاعیه تازه سامانه وارداتی‌ها اظهار می‌شود. متقاضیان دارای برتری خرید در سامانه وارداتی‌ها که ثبت‌نام آن‌ها برای اسفند ۱۴۰۱ بوده است، می‌توانند نسبت به ثبت خواست اولیه خرید ماشین عمل کنند.

نگاهی به سانگ یانگ کوراندو

سانگ یانگ کوراندو از دهه ۱۳۸۰ تا بحال در قالب نسل‌های گوناگون برای مشتریان ایرانی آشنا بوده است. این ماشین در دور تازه واردات ماشین، توسط زیرشاخه وارداتی گروه بهمن یعنی بی‌ام کارز به ایران می‌آید. این ماشین در نسل تازه، به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر بنزینی تجهیزاست که ۱۶۳ اسب‌بخار قوت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته اتوماتیک آیسین نیز ماموریت انتقال قوت را در این ماشین بر مسئولیت دارد.

ادامه مطلب
تفاوت قیمت خودروهای وارداتی در ایران و امارات + جدول
سانگ یانگ کوراندو و هاوال H6 هیبریدی به سامانه خودروهای وارداتی اضافه شدند_اصفهانیا ۱۲

همان‌گونه که اندکی پیش اشاره کردیم، سانگ یانگ کوراندو در قالب نسخه‌های دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل به‌دست مشتریان ایرانی خواهد رسید. هفت کیسه هوا، سیستم ترمز اضطراری خودکار، رادار معاوضه خط، دستیار نگه داری فاصله ایمنی، سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و کلاستر دیجیتال ۹ اینچی ازجمله تجهیزات کوراندو می باشند.

بازدید مختصر هاوال H6 هیبریدی

دیگر ماشین وارداتی تازه گروه بهمن در خرداد ۱۴۰۳، هاوال H6 است. گروه بهمن طی دهه ۱۳۹۰ و برای وقتی مختصر، هاوال H2 را به‌صورت وارداتی در بازار ایران اراعه کرد و اکنون تصمیم دارد تا هاوال H6 را به‌صورت وارداتی در بازار ایران به فروش رساند.

ادامه مطلب
ده مدل تازه به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اضافه شدند + جدول خرداد 1403_اصفهانیا
هاوال H6 هیبریدی
سانگ یانگ کوراندو و هاوال H6 هیبریدی به سامانه خودروهای وارداتی اضافه شدند_اصفهانیا ۱۳

هاوال اچ ۶ وارداتی بازار ایران، از پیشرانه هیبریدی منفعت می‌برد. پیشرانه هاوال H6 هیبریدی از ترکیب موتور برقی ۱۷۴ اسب‌بخاری و موتور بنزینی ۱۴۷.۵ اسب‌بخاری راه اندازی شده است. این ماشین با مصرف سوخت ترکیبی ۵.۲ لیتر در صد کیلومتر، گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به محیط‌زیست محسوب می‌شود. هاوال H6 هیبریدی وارداتی بازار ایران، از دستیارهای رانندگی خودران سطح دوم منفعت می‌برد.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author