مطالبه‌گری اعضای مجلس خبرگان رهبری برای هموار کردن مسیر تولید

مطالبه‌گری اعضای مجلس خبرگان رهبری برای هموار کردن مسیر تشکیل


به گزارش اصفهانیا


به گزارش خبرنگار فولاد، در این بازدید که روز یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام شد، حجت‌الاسلام دانا در مصاحبه با خبرنگار فولاد، آشنایی با روال تشکیل انواع ورق‌های فولادی در بزرگ‌ترین کارخانه فولادسازی سرزمین، مشاهده عینی نتیجه  زحمات کارکنان فولاد مبارکه و آشنایی با مشکلات این شرکت را از با اهمیت ترین اهداف بازدید خود برشمرد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری آن را «جهش تشکیل با شراکت مردم» نام‌گذاری کردند، رفع کردن مانع ها تشکیل که به جهش اقتصادی سرزمین منجر شود، از اهمیت زیاد بسیاری برخوردار است.

ادامه مطلب
پول؛ حلقه مفقوده برخورد با اتفاق تکرار جرم  » اصفهانیا

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز خرسندی از اجرای مطرح‌های گسترش صنعت فولاد سرزمین در فولاد مبارکه، اظهار امیدواری کرد که این شرکت بتواند بیش‌ازپیش در مسیر تحقق راهبرد جهش تشکیل و اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفای نقش کند.

امام‌جمعه آباده  او گفت: اگرچه این شرکت در مسیر خود با مشکلاتی روبه رو است؛ اما می‌بینیم که به‌خوبی توانسته نقش خود را در صنعت و اقتصاد سرزمین ایفا کند. ضمن این که امیدواریم با همکاری و همراهی دولت محترم، شرایطی فراهم شود که مشکلات حاضر برای این چنین کارخانه‌هایی در راه رشد و گسترش سرزمین به‌خوبی از بین بردن شود و این کارخانه‌ها بتوانند در بیشترین سطح که از آن‌ها انتظار می‌رود نقش‌آفرینی کنند.

گفتنی است سخنرانی در بین نمازگزاران مسجد جامع فولاد مبارکه و دیدار با علیرضا کاظمی معاون اندوخته‌های انسانی و سازماندهی شرکت از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام دانا در جریان وجود در فولاد مبارکه می بود.

ادامه مطلب
بی‌خانمان‌ها » اصفهان امروز آنلاین

 




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author