مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE

قیاس گلکسی A55 با گلکسی S23 FE؛ انتخاب چالش برانگیز_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

سامسونگ پرفروش‌ترین تولیدکننده تلفنهای هوشمند در جهان است که سالانه میلیون‌ها دستگاه از محصولاتش را در بازارهای گوناگون ازجمله ایران اراعه می‌کند. گلکسی S23 FE تازه ترین قاتل پرچمدار سامسونگ است که برخی ویژگی‌های پرچمداران را با قیمتی اقتصادی‌تر اراعه می‌دهد؛ اما اکنون که گلکسی A55 هم داخل بازار شده، تعداد بسیاری از کاربران در انتخاب بین یکی از این دو دستگاه مردد می باشند. گلکسی A55 گسترش یافتهترین بین‌رده سامسونگ محسوب می‌شود که با برچسب قیمتی چند میلیون تومان ارزان‌تر از گلکسی S23 FE، وسوسه‌انگیز به‌نظر می‌رسد؛ اما کدام‌یک را باید خرید؟ در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا قیاس گلکسی A55 و گلکسی S23 FE را با شما به‌اشتراک بگذاریم.

ویدیوی قیاس گلکسی A55 و گلکسی S23 FE

تماشای ویدیو از یوتوب

قیاس گلکسی A55 و گلکسی S23 FE در جدول مشخصات فنی

نام گوشی گلکسی A55 گلکسی S23 FE
نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی
چیپست اگزینوس ۱۴۸۰ اگزینوس ۲۲۰۰ (نسخه مورد بازدید) / اسنپدراگون ۸ نسل ۱
حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت ۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با پوسته One UI 6.1 اندروید ۱۳ با پوسته One UI 5
دوربین مهم سه‌گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و ماکروی ۵ مگاپیکسلی سه‌گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری بدون کم شدن کیفیت
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی ۱۰ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۲۵ وات سیمی ۲۵ وات / حمایتاز شارژ بی‌سیم
وزن ۲۱۳ گرم ۲۰۹ گرم
بدنه قاب پشتی شیشه‌ای / فریم آلومینیومی / محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس روی قاب نمایشگر / استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ گردوغبار و آب تا عمق ۱ متر به‌زمان ۳۰ دقیقه قاب پشتی شیشه‌ای / فریم آلومینیومی / محافظ گوریلا گلس ۵ روی نمایشگر / استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ گردوغبار و آب تا عمق ۱.۵ متر به‌زمان ۳۰ دقیقه
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه اسپیکر استریو، حسگر تاثییر انگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال و حمایتاز شبکه ۵G تجهیزبه اسپیکر استریو، حسگر تاثییر انگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال و حمایتاز شبکه ۵G
قیمت مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی نزدیک به ۱۷ میلیون تومان مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی نزدیک به ۲۴ میلیون تومان

طراحی و کیفیت ساخت

قیاس گلکسی A55 با گلکسی S23 FE؛ انتخاب چالش برانگیز_اصفهانیا ۵۲

گلکسی S23 FE و برادر ناتنی ارزان‌ترش یعنی گلکسی A55، طراحی با سبک‌وسیاق شبیه دارند. ظاهر هر دو دستگاه به‌همانند یکدیگر بوده و همین جهت می‌شود که تشخیص آن‌ها از هم در نگاه اول سخت باشد؛ اما این نوشته لزوماً بد نیست و مشخص می کند که سامسونگ در طراحی تلفنهای خود به پختگی و تکامل ملزوم رسیده است. 

ادامه مطلب
یکی از نادرترین حشرات زمین از انقراض نجات اشکار کرد
آخرین مطالب
مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE
قیاس گلکسی A55 با گلکسی S23 FE؛ انتخاب چالش برانگیز_اصفهانیا ۵۳

اولین تفاوت مهم بین این دو مدل، رنگ‌بندی متفاوت آن‌ها بوده که گلکسی S23 FE به‌لطف رنگ‌بندی متنوع‌تر با رنگ‌های دلنشین‌تر، سلایق بیشتری را پوشش می‌دهد. به‌جز این، گلکسی A55 نمایشگر بزرگ‌تری دارد و می‌توانید محتوا را راحت‌تر در آن تماشا کنید؛ اما درصورتی‌که طرفدار تلفنهای کوچک‌تر هستید، گلکسی S23 FE خوش‌دست‌تر بوده و به‌همین‌ترتیب کار کردن با آن مقداری راحت‌تر است. گلکسی A55 از المانی به‌نام Key Island در طراحی خود برخوردار شده که به‌جهت آن، کلید‌های فیزیکی پاور و ولوم روی نوعی برآمدگی جا خوش کرده‌اند تا دسترسی به آن‌ها تا حدودی راحت‌تر باشد.

در قسمت کیفیت ساخت، گلکسی A55 اکنون زیاد تر از همیشه به پرچمداران سامسونگ نزدیک شده است. این دستگاه به بدنه شیشه فلزی تجهیزشده و بالأخره فریمی از جنس آلومینیوم دارد. به‌لطف این تحول مثبت، حس کار کردن با گلکسی A55 زیاد پریمیوم‌تر شده و احتمالا حتی در تراز تلفنهای سری گلکسی S24 باشد. گلکسی S23 FE هم از بدنه‌ای شبیه گلکسی A55 منفعت می‌برد؛ اما دقیقاً تفاوت آن‌ها چیست؟

مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE
قیاس گلکسی A55 با گلکسی S23 FE؛ انتخاب چالش برانگیز_اصفهانیا ۵۴

بر پایه اطلاعات رسمی سامسونگ، نمایشگر گلکسی S23 FE با شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود، درحالی‌که برادر ناتنی آن از گوریلا گلس ویکتوس ۲ برای این کار منفعت گیری می‌کند و مقاومت بیشتری هم دارد. درعوض اما گلکسی S23 FE به‌جای استاندارد IP67 در گلکسی A55، از گواهی IP68 برخوردار شده تا مقاومت بیشتری را در برابر نفوذ آب از خود نشان دهد. درکل امتیاز قسمت طراحی و کیفیت ساخت را نمی‌توان تنها به یکی از این دو داد؛ چون هردو از طراحی پخته و کیفیت ساخت زیاد بالایی منفعت‌مند می باشند.

ادامه مطلب
سامسونگ به گمان زیادً طراحی ساعت‌های هوشمند خود را مجدد مربعی می‌کند

نمایشگر

مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE
قیاس گلکسی A55 با گلکسی S23 FE؛ انتخاب چالش برانگیز_اصفهانیا ۵۵

صفحه‌نمایش به‌کار رفته در گلکسی A55 و گلکسی S23 FE باوجود برخی شباهت‌ها، تفاوت‌های قابل‌توجهی نیز دارند. گلکسی A55 به نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر امولد +FHD تجهیزشده و توانایی نمایش محتوا با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را هم دارد. گلکسی S23 FE نیز از نمایشگر کوچک‌تر ۶.۴ اینچی با پنل Dynamic AMOLED 2X و همان مشخصات نمونه به‌کار رفته در گلکسی A55 منفعت گیری می‌کند. پنل Dynamic AMOLED 2X نسبت به Super AMOLED غنای رنگ زیاد تر و روشنایی بالاتری دارد.

مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE
قیاس گلکسی A55 با گلکسی S23 FE؛ انتخاب چالش برانگیز_اصفهانیا ۵۶

در قیاس گلکسی A55 و گلکسی S23 FE نیز همین رابطه برقرار است. حداکثر روشنایی نمایشگر اس ۲۳ اف‌ای از گلکسی A55 زیاد تر بوده و همزمان تصاویر را شفاف‌تر و زنده‌تر به‌نمایش در می‌آورد؛ یقیناً کیفیت عکس گلکسی A55 نیز در تراز زیاد خوبی قرار دارد، اما درنهایت امتیاز این قسمت به قاتل پرچمدار کره‌ای‌ها می‌رسد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

نرم‌افزار و رابط کاربری

مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE
قیاس گلکسی A55 با گلکسی S23 FE؛ انتخاب چالش برانگیز_اصفهانیا ۵۷

از آن‌جایی که هر دو گوشی از یک برند می باشند، در رابط کاربری آن‌ها تفاوتی به‌چشم نمی‌خورد. تنها تفاوت مربوط به نسخه نهایی آپدیت اندروید برای گلکسی S23 FE و گلکسی A55 است. سامسونگ رسماً قبول کرده که هر دو گوشی چهار به‌روزرسانی اساسی اندروید را دریافت می‌کنند، اما از آن‌جایی که گلکسی S23 FE سریعتر از گلکسی A55 معارفه شده، از نسخه قدیمی‌تر اندروید منفعت گیری می‌کند و همین جهت شده که یک نسخه اندروید از بین‌رده تازه این برند عقب بماند.

گلکسی S23 FE درعوض یک ویژگی مهم، یعنی هوش مصنوعی Galaxy AI را اراعه می‌دهد. این هوش مصنوعی تنها در تلفنهای پرچمدار سامسونگ قابل‌منفعت گیری است و گلکسی A55 برخلاف اس ۲۳ اف‌ای از آن برخوردار نیست. این هوش مصنوعی ویژگی‌های کاربردی همچون ادیت عکس و حذف سوژه‌های مزاحم، ویرایش و خلاصه‌سازی هوشمند متن، مولد تصاویر بعد‌عرصه و تعداد بسیاری دیگر از امکانات کاربردی را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

کارکرد سخت‌افزاری

مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE
قیاس گلکسی A55 با گلکسی S23 FE؛ انتخاب چالش برانگیز_اصفهانیا ۵۸

در قیاس گلکسی A55 و گلکسی S23 FE نوبت به قوت پردازشی آن‌ها می‌رسد. این دو مدل هر دو از تراشه اختصاصی اگزینوس قوت می‌گیرند، با فرآیند ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده‌اند و از پردازنده گرافیکی با معماری AMD RDNA برخوردار می باشند؛ اما چیپست‌های مورد منفعت گیری در این تلفنها چه قابلیت‌هایی دارند؟

ادامه مطلب
کشف سیگنال مرموزی که پس از 8 میلیارد سال به زمین رسیده است!

چیپست به‌کار رفته در گلکسی S23 FE، اگزینوس ۲۲۰۰ نام دارد که پیش‌تر در پرچمداران خانواده گلکسی S22 به‌کار رفته می بود. پردازنده مرکزی این چیپ از هسته‌های ARMv9 منفعت گیری می‌کند و حداکثر فرکانس کاری آن به ۲.۸ گیگاهرتز می‌رسد. گلکسی S23 FE برای انجام پردازش‌های گرافیکی به ماژول Xclipse 920 متکی است. این گوشی در یک نسخه با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نیز اراعه شده که یقیناً اشکار کردن آن در ایران کار چندان ساده‌ای نیست.

کره‌ای‌ها تازه ترین چیپست خود را در گلکسی A55 تعبیه کرده‌اند. اگزینوس ۱۴۸۰ همانند اگزینوس ۲۲۰۰ از پردازنده هشت هسته‌ای قوت می‌گیرد؛ اما هسته‌های آن از نوع ARMv8 می باشند که فناوری و قوت پردازشی آن نسبت‌به چیپ مورد منفعت گیری در گلکسی S23 FE، یک سروگردن پایین‌تر است. دلنشین این‌که سامسونگ در طراحی تراشه‌های بین‌رده خود نیز به پردازنده‌های گرافیکی با معماری AMD RDNA رو آورده و این می‌تواند جذابیت بین‌رده‌های سامسونگ را به‌تراز جدیدی رساند.

قبل از مشخصات روی کاغذ، سراغ تست و بازدید کارکرد این تلفنها در بنچمارک‌های معتبر می‌رویم. برای قیاس گلکسی A55 و گلکسی S23 FE در او گفت و گو قوت پردازشی، تست بنچمارک‌های انتوتو، گیک‌بنچ، پی‌سی‌مارک و تری‌دی‌مارک را روی آن‌ها به‌اجرا در آوردیم. در جدول زیر می‌توانید امتیازهای کسب شده توسط قاتل پرچمدار و بین‌رده تازه سامسونگ را با یکدیگر قیاس کنید:

نام گوشی Antutu 10 GeekBench 6 Single-Core GeekBench 6 Multi -Core PCMark Work 3.0 ۳DMark WL Unlimited ۳DMark WLE Unlimited
گلکسی A55  ۷۴۰۲۸۸ ۱۱۴۷ ۳۴۱۸ ۱۳۰۷۷ ۳۸۲۸ ۹۱۸
گلکسی S23 FE ١١۶٩۵٣۰ ١۶۰۶ ٣٩٣١ ١٣٧۵٧ ٨٧۰۵ ٢١٩۴

همان گونه که در جدول می‌بینید، قوت پردازشی گلکسی S23 FE با اختلاف زیاد از برادر ناتنی‌اش زیاد تر است. این اختلاف اما در کارکرد روزمره و حتی منفعت گیری‌های نیمه‌سنگین به‌چشم نمی‌آید. یعنی اگر با هر دو گوشی کارهایی چون وب‌گردی، اجرای بازی‌هایی همانند کال‌آودوتی موبایل و آسفالت ۹، عکاسی و فیلم‌برداری، تماشای فیلم و تسک‌هایی از این دسته را انجام دهید، بین قوت پردازشی این دو تفاوت چندانی را حس نخواهید کرد؛ اما در کارهای سنگین چه تفاوتی وجود دارد؟

ادامه مطلب
رندرهای رسمی گلکسی S24 پلاس و S24 اولترا افشا شد! + عکس

به‌طور کلی اگر زیاد به سخت‌افزار گوشی خود سختی نمی‌آورید، نیازی هم نیست که برای تهیه گلکسی S23 FE چند میلیون تومان اضافه بپردازید، اما درصورتی‌که ادیت عکس، تدوین ویدیو و بازی‌های سنگینی چون گنشین ایمپکت را انجام می‌دهید، بهتر است سراغ گلکسی S23 FE بروید. این قاتل پرچمدار در پردازش‌های سنگین زیاد بهتر ظاهر می‌شود و بهتر از گلکسی A55 می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

سیستم صوتی گلکسی A55 و گلکسی S23 FE شبیه یکدیگر، از دو خروجی برای تشکیل صدای استریو راه اندازی شده است. یکی از خروجی‌ها پایین دستگاه و کنار پورت USB-C جا خوش کرده و فرد دیگر نیز با بلندگوی مکالمه ادغام شده تا صدا را از بالای دستگاه پخش کند. بر پایه بازدید‌های دیجیاتو، بلندی صدای گلکسی S23 FE نسبت‌به گلکسی A55 زیاد تر است و صدای آن به‌صورت رساتر پخش می‌شود. هرچند گلکسی A55 صدای باکیفیت‌تر و غنی‌تری را پخش می‌کند تا به‌همین‌ترتیب، امتیاز قسمت بلندگو به‌طور مساوی بین این دو تقسیم شود.

دوربین

مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE
قیاس گلکسی A55 با گلکسی S23 FE؛ انتخاب چالش برانگیز_اصفهانیا ۵۹

دوربین یکی دیگر از قسمت‌هایی است که گلکسی S23 FE یک برتری قابل‌دقت را نسبت به گلکسی A55 اراعه می‌دهد. دوربین مهم عریض و فوق‌عریض هر دو گوشی به‌ترتیب رزولوشن ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسلی دارند؛ اما دوربین سوم گلکسی S23 FE از نوع تله‌فوتو با زوم ۳ برابر اپتیکال بوده که نسبت به ماکروی ۵ مگاپیکسلی گلکسی A55 زیاد کاربردی‌تر است. دوربین سلفی گلکسی A55 نیز با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی، نسبت‌به نمونه ۱۰ مگاپیکسلی در مدل اف‌ای – حداقل روی کاغذ – بهتر به‌نظر می‌رسد؛ اما در حقیقت چطور است؟

پیش از آن‌که سراغ قیاس نمونه تصاویر دوربین دو گوشی برویم، ابتدا مشخصات دوربین هر دو مدل را مرور می‌کنیم:

نام گوشی گلکسی S23 FE گلکسی A55
دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال / اندازه سنسور ۱/۱.۵۷ اینچی / ضریب اف ۱.۸ ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال / اندازه سنسور ۱/۱.۵۶ اینچی / ضریب اف ۱.۸
دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۲ / زاویه دید ۱۲۳ درجه ۱۲ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۲ / زاویه دید ۱۲۳ درجه
دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر بدون کم شدن کیفیت / ضریب اف ۲.۴
دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۴
دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۴ ۳۲ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۲
قابلیت‌های فیلم‌برداری ضبط ویدیوی ۸K با نرخ ۲۴ فریم‌برثانیه و ۴K با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه / صحنه آهسته ۹۶۰ فریم‌بر‌ثانیه با کیفیت ۷۲۰p ضبط ویدیوی ۴K با نرخ ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه

تفاوت مهم دوربین‌‌های این دو گوشی در منفعت‌مندی گلکسی S23 FE از دوربین تله‌فوتو و بی‌بهرگی گلکسی A55 از این ویژگی است. گلکسی S23 FE با این دوربین توانایی ثبت تصاویری با زوم ۳ برابر اپتیکال و بدون کم شدن کیفیت را دارد تا بتوانید از سوژه‌های دورتر نیز بدون از دست دادن جزئیات، عکاسی کنید. به‌‌همین‌ترتیب، چون گلکسی A55 این ویژگی را با خود یدک نمی‌کشد، تصاویر آن‌را در این حالت قیاس نمی‌کنیم و امتیاز قسمت زوم به گلکسی S23 FE خواهد رسید. گالری تصاویر سمت بالا به گلکسی A55 و سمت پایین به گلکسی S23 FE تعلق دارند.

ادامه مطلب
مک‌بوک ایر M3 با درب بسته، نزدیک به 50 درصد از توان خود را از دست می‌دهد_اصفهانیا

گلکسی A55 و S23 FE هردو به دوربین مهم عریض با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی و مشخصات تقریباً شبیهی تجهیزشده‌اند؛ اما برتری در این تکه با کدام مدل خواهد می بود؟ در شرایط مناسب و با وجود نور کافی در محیط، تصاویر دوربین این دو گوشی تقریباً‌ در یک سطح قرار می‌گیرد و امکان دارد که در محیط‌های گوناگون، هرکدام به‌نوبه خود کارکرد بهتری داشته باشند. درنهایت اما برآیند تصاویر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این تلفنها در نور کافی، تفاوت خاصی ندارد.

در شرایط نوری ضعیف اما گلکسی S23 FE گوی رقابت را از برادر ناتنی‌اش می‌رباید. علت مهم این اتفاق، برخورداری قاتل پرچمدار سامسونگ از چیپستی با پردازشگر عکس پرقدرت است. به‌همین‌ترتیب اگر در شرایط چالشی عکاسی کنید، می‌بینید که گلکسی S23 FE درنهایت در فاکتورهایی همانند کنترل نویز، شارپنس، غنای رنگ و جزئیات بهتر عمل کرده است. هرچند برتری مدل FE مطلق نیست و در برخی اوقات، گلکسی A55 دست بالاتر را دارد.

باوجود این‌که دوربین فوق‌عریض به‌کار رفته در گلکسی A55 و گلکسی S23 FE رزولوشن ١٢ مگاپیکسلی دارد، اما به‌نظر می‌رسد که مدل FE به‌علت منفعت‌مندی از قوت بالاتر در پردازش عکس دست بالاتر را داشته باشد. در نمونه تصاویر نمایش داده شده نیز می‌توان دریافت که دوربین فوق‌عریض گلکسی A55 در برابر قاتل پرچمدار این برند سخن خاصی برای گفتن ندارد.

یکی دیگر از مواردی که جهت شگفتی است، کارکرد یکسان دوربین سلفی این دو مدل بوده که انتظار می‌رفت به‌علت حسگر متفاوت آن‌ها، نتیجه طور فرد دیگر رقم بخورد. درحالی‌که دوربین سلفی گلکسی A55 و گلکسی S23 FE به‌ترتیب رزولوشن ۳۲ و ۱۰ مگاپیکسلی دارند، کارکرد آن‌ها تقریباً در یک تراز قرار می‌گیرد و نمی‌توان اختلاف قابل‌توجهی را بین آن‌ها فهمید شد.

باتری و شارژ

مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE
قیاس گلکسی A55 با گلکسی S23 FE؛ انتخاب چالش برانگیز_اصفهانیا ۶۰

شارژدهی باتری یکی از با اهمیت ترین برتری‌های گلکسی A55 به‌شمار می‌آید؛ چون باتری این مدل ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و ازاین‌رو، نسبت به نمونه ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مدل اف‌ای دوام بیشتری دارد. گلکسی A55 به‌جز ظرفیت بالاتر باتری، از چیپست کم‌مصرف‌تری هم برخوردار است و به‌همین‌ترتیب می‌تواند شارژدهی بیشتری را به کاربر اراعه کند. بازدید‌های دیجیاتو نشان خواهند داد که با منفعت گیری سنگین، شارژ باتری گلکسی S23 FE زیر یک روز همه می‌شود؛ اما شارژ باتری Galaxy A55 در این شرایط به روز دوم هم می‌رسد و زمان زمان بیشتری شما را همراهی خواهد کرد. فناوری شارژ هر دو مدل نیز یکسان است، اما مدل اف‌ای از قابلیت شارژ بی‌سیم هم حمایتمی‌کند.

جمع‌بندی قیاس گلکسی A55 و گلکسی S23 FE

مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE
قیاس گلکسی A55 با گلکسی S23 FE؛ انتخاب چالش برانگیز_اصفهانیا ۶۱

در این قیاس همه تفاوت‌های گلکسی A55 و گلکسی S23 FE را برای شما نقل کردیم. اکنون قیمت پایه گلکسی A55 از نزدیک به ۱۷ میلیون تومان و گلکسی S23 FE از نزدیک به ۲۴ میلیون تومان اغاز می‌شود؛ به این علت اگر باتوجه به اختلاف قیمتی قابل‌دقت این دو مدل، خرید گلکسی A55 را برای کاربرانی با بودجه محدودتر پیشنهاد می‌کنیم. انتخاب بین این دو وقتی چالش‌برانگیز می‌شود که محدودیت بودجه نداشته باشید؛ اما تصمیم داشته باشید که با اختلاف قیمت بین آن‌ها، اکسسوری فرد دیگر همانند هدفون و ساعت هوشمند را خریداری کنید.

برای کاربرانی با منفعت گیری‌های سنگین‌تر و حرفه‌ای‌تر، گلکسی S23 FE می‌تواند انتخاب بهتری باشد؛ چون این گوشی قاتل پرچمدار سامسونگ است و نسبت‌به گلکسی A55، مشخصاتی با شباهت زیاد تر به پرچمداران را یدک می‌کشد. گلکسی A55 اما نسبت‌به رده خود از قیمت خرید بالایی برخوردار است و علاوه‌بر این، قیمت آن افت چشمگیری داشته تا آن‌را به گزینه‌ای دلنشین‌تر بدل کند. درنهایت اگر حس می‌کنید که این اختلاف قیمتی باتوجه به برتری‌های مدل FE منطقی می باشند، می‌توانید بودجه خود را زیاد تر کرده و سراغ آن بروید؛ در غیر این‌صورت به گمان زیادً گلکسی A55 از لحاظ قیمت می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author