مرد روزهای سخت اصفهان

مرد روزهای سخت اصفهان


به گزارش اصفهانیا


آخرین روزهای اردیبهشت ۱۴۰۳ برای سرزمین ما ایران چندان رنگ و بوی بهاری نداشت، سی‌امین روز آن درست مصادف شد با شهادت مردی که آمده می بود تا رنگ امید به رؤیاهای خاکستری مردمی بزند که سال‌ها چشم‌به‌راه بودند. سید خراسانی کمتر از سه سال از حضورش در قامت ریاست‌جمهوری می‌گذشت که حادثه‌ای جانکاه او را برای همیشه از مردم گرفت. فردی که نشان داده می بود مسئولان می‌توانند با کار و تلاش و تشکیل حس مطمعن مردم به آن‌ها خدمت کنند. راه و روش رئیس‌جمهور شهید نشان داد که مسئولان می‌توانند بدون دقت به مسائل جناحی و گروهی همچون شهید رجایی امید را به مردم بازگردانند. در نخستین قدم‌های دولت سیزدهم پایان مطرح‌های نیمه‌همه در برتری قرار داده شد تا از این طریق ضمن گشایش در امور، از تداوم خسارت‌های تحمیل شده ناشی از فرسایشی شدن پروژه‌ها هم جلوگیری شود. این روال در اصفهان هم رونق گرفت؛ مردم اصفهان بیشتر از همه چشم امید به آقای رئیس‌جمهور داشتند فردی که در اولین سفرهای استانی خود در خشک‌ترین روزهای سال اصفهان را به‌گفتن مقصد سفر استانی خود انتخاب کرد و روزنه‌های امید را به این دیار بازگرداند. 

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

  اجرای مطرح‌های آبی و در صدر آن پروژه‌های انتقال آب دریای عمان و خلیج‌فارس به فلات مرکزی ایران تا اغاز سال ۱۴۰۴ با اهمیت ترین موضوعی می بود که با ممارست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صورت گرفت. اشتغال، مسکن و اجرای مطرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و گسترش‌ای دیگر موضوعاتی می بود که هم راستا با دیگر استان‌ها در اصفهان جان گرفت. طی ۲ سال ۱۱۰ کیلومتر راه‌سازی در سطح استان اصفهان اجرا، تخصیص پروژه برای بیشتر از ۳۶ هزار متقاضی حائز شرایط مطرح نهضت ملی مسکن استان انجام و ۱۱ هزار و ۱۰۰ برگ سند مالکیت تک‌برگ اراضی دولتی استان اخذ شد و این اعداد حجم کار صورت‌گرفته را مشخص می کند. اتفاقاتی ازاین‌دست برای اصفهانی‌ها در زمان نزدیک به سه سال ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی زیاد رقم خورد و اما امروز درست در نقطه وقتی که دیگر آقای رئیس‌جمهور نیست مردم اصفهان و دیگر نقاط سرزمین چشم‌انتظار شدت و شدت‌گرفتن مسیر پیشرفت با یاد سید شهید می باشند.. 

ادامه مطلب
چرا دهه ۶۰ برای مخاطبان جذاب است؟ » اصفهان امروز آنلاین

 

 




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author