خودرو SU7

شیائومی می‌خواهد تا آخر ۲۰۲۴ نزدیک به ۱۲۰ هزار خودروی SU7 اراعه کند_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

مطابق گزارش مالی تازه شیائومی، این شرکت برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای قسمت خودروهای الکتریکی (EV) خود دارد و مقصد آن اراعه ۱۲۰,۰۰۰ دستگاه در سال ۲۰۲۴ است. علاوه‌بر تلاش برای افزایش اراعه ماشین SU7، این شرکت گسترش خودروهای دیگر را نیز در دستور کار قرار داده است.

به نقل از گیزموچاینا، درحالی‌که SU7 تا این مدت هم فروش خوبی را توانایی می‌کند، شیائومی فعالانه درحال گسترش محصولات تازه در دسته خودروهای برقی خود است. «لو ویبینگ»، رئیس شیائومی، پروژه‌های درحال گسترش در عرصه خودروهای برقی را تأیید کرد، اما او گفت که تمرکز جاری این شرکت بر افزایش تشکیل ماشین SU7 است. شیائومی تلاش می‌کند تا فعلاً مشخصات و نام خودروهای تازه خود را نگه داری کند، به این علت تا این مدت جزئیاتی از این اتومبیل‌ها در دسترس نیست.

خودروی بعدی شیائومی چه وقتی اراعه می‌شود؟

شایعه ها حاکی از آن است که اتومبیل بعدی شیائومی، یک خودروی SUV دیگر خواهد می بود. انتظار می‌رود که این ماشین در اواخر سال جاری و با مقصد اراعه در سال ۲۰۲۵، معارفه شود.

ادامه مطلب
افت فروش آیفون در چین ادامه دارد؛ کم شدن 24 درصدی در 6 هفته اول 2024

پیروزی قسمت خودروی شیائومی نشان‌دهنده توانایی این برند در اراعه محصولات باکیفیت است. به‌گفتن مثال SU7، اولین خودروی برقی آن‌ها، با طراحی شیک، فناوری پیشرفته و کارکرد دیدنی خود دقت مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده است. این چنین لیست سفارشات درحال رشد، نشان‌دهنده استقبال پرشور مردم از خودروی الکتریکی شیائومی است.

این افزایش تشکیل، بیانگر ضمانت شیائومی برای تبدیل‌شدن به یک بازیگر مهم در بازار همیشه درحال گسترش خودروهای EV است. با دقت به این که SU7 فراتر از انتظارات ظاهر شده است، خودروی بعدی شیائومی مطمئناً زیاد تر توجهات را به خود جلب می‌کند. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جزئیات بیشتری از خودروهای بعدی شیائومی در ماه‌های آینده انتشار شود؛ بااین‌حال تمرکز جاری این شرکت بر افزایش تشکیل و تحویل به‌موقع SU7‌ است. باید چشم به راه ماند و دید که آیا شیائومی می‌تواند با خودروهای آینده خود به یکی از بازیگران مهم در صنعت خودروهای برقی تبدیل شود یا خیر.

ادامه مطلب
کشف یک جنگل گمشده 23 میلیون ساله در پاناما! + عکس

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author