کارتون مارول The Super Hero Squad Show

۶ کارتون مارول که باید سپس از مردان ایکس ۹۷ احیا شود_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

تازه ترین کارتون مارول یعنی سریال انیمیشن X-Men ’97 تبدیل به یکی از آثار محبوب هواداران کارتون‌های دهه نود مارول شد. سریال چیزهایی که نسخه اورجینال را به یادماندنی کرد، نگه داشت و به همراه سکانس‌های اکشن جهش یافتگانش و تمثیلی برای درگیری‌های حقوق بشری، تیم صداپیشگی‌اش را برای نسل تازه بینندگان به روزرسانی کرد.

دلیلی برای توقف مارول در این چنین مکانی وجود دارد؟ کمپانی تاریخ منحصر به فردی از پروژه‌های انیمیشنی دارد که قیمت بازسازی شدن را دارند. برخی‌هایشان در را برای گفتن داستان‌های زیاد تر باز گذاشته‌اند، در حالی که برخی دیگر سریعتر به خط آخر خود رسیدند. هواداران واقعی برای دیدن مجدد شخصیت‌ها و دنیاها مشتاق باقی خواهند ماند. در این لیست، به کارتون‌هایی می‌پردازیم که مارول باید بازسازی‌شان کند. همراه ویجیاتو باشید.

The Super Hero Squad Show

۶ کارتون مارول که باید سپس از مردان ایکس ۹۷ احیا شود_اصفهانیا ۳۲
چند فصل؟ ۲
چند اپیزود؟ ۵۲
کدام شبکه؟ Cartoon Network
نمره IMDB ۶.۱

مارول نه تنها برای سکانس‌های اکشن و دیدنی‌اش، بلکه برای شوخی‌های سطحی فراوانش نیز شناخته می‌شود. The Super Hero Squad Show این سمت روشن‌تر جهان مارول را در بغل گرفته و به نوعی که برای مخاطبان جوانترش دلنشین‌تر باشد، این شخصیت‌ها را به عکس می‌کشاند.

ادامه مطلب
محققان از کشف ربط قابل دقت و تازه بین قلب و مغز خبر خواهند داد

در واقع، سریال بر پایه خط تشکیل اسباب بازی Hasbro است که با استایل کارتونی، قهرمانان و شروران مارول را طراحی کرده است. سریال داستان‌ این چهره‌های آشنا را در شهری با شهرداری استن لی فقید جستوجو می‌کند. در طول زمان دو فصل، سریال با نسخه خودش از آرک دستکش بی‌نهایت (The Infinite Gauntlet) به آخر رسید. یک فصل دیگر می‌تواند عناصر تازه فیلم‌های MCU، همانند یک سری شیطنت درمورد جهان‌های موازی را به کار ببرد.

The Incredible Hulk

کارتون مارول The Incredible Hulk
۶ کارتون مارول که باید سپس از مردان ایکس ۹۷ احیا شود_اصفهانیا ۳۳
چند فصل؟ ۲
چند اپیزود؟ ۲۱
کدام شبکه؟ UPN
نمره IMDB ۶.۷

بروس بنر شخصیتی تراژدیک و پیچیده است. او با قدرتی نفرین شده که با هربار عصبانی شدن، به هیولایی مخرب معروف به هالک تبدیل می‌شود. با دقت به این که این شخصیت در فیلم‌های تازه مارول زیاد تر به شخصیتی کمدی تبدیل شده است، احیا کردن سریال The Incredible Hulk می‌تواند شانسی برای جلب توجهات به سوی این شخصیت را فراهم کند.

ادامه مطلب
همه چیز درمورد شکایت تاریخی دولت آمریکا علیه اپل_اصفهانیا

The Incredible Hulk سریالی درمورد عاشقان بخت برگشته، شیاطین درون و مرز باریک بین مرد و هیولا است. سریال داستان بنر و تلاشش را برای اشکار کردن درمانی برای بیماری‌اش جستوجو می‌کند. در همین میانه، هالک با دیگر دشمنان خطرناک مبارزه می‌کند و ژنرال ثاندربولت راس، پدر زن بتی راس، زنی که او عاشقش است به طور خستگی ناپذیری در تعقیب او است.

Spider-Man Unlimited

کارتون مارول Spider-Man Unlimited
۶ کارتون مارول که باید سپس از مردان ایکس ۹۷ احیا شود_اصفهانیا ۳۴
چند فصل؟ ۱
چند اپیزود؟ ۱۳
کدام شبکه؟ Fox Kids
نمره IMDB ۶.۳

از هر سمتی نگاه کنید، فهمید می‌شوید که Spider-Man Unlimited داستان اسپایدرمن ۲۰۹۹ بوده و تنها در اسم تفاوت دارند. سریال،‌ داستان سفر اسپایدرمن به کانتر ارثی با حال و هوای سایبرپانک را روایت می‌کند که ماموریت دارد جان جیمسون فضانورد را نجات دهد، فردی که داخل گروه مقاومتی علیه های اوولوشنری ظالم شده است. اسپایدی نیز تجهیزبه لباس نانوتک نویی شده که رید ریچاردز از چهار شگفت انگیز برایش طراحی کرده است.

Spider-Man Unlimited تنها برای یک فصل دوام آورد و با هجوم ویرانگر سیمبیوت‌ها به زادگاه اسپایدرمن به آخر رسید. عرصه برای ساخت فصل دوم سریال از سوی نویسندگان فراهم می بود که سریال کنسل شد. یک بازسازی می‌تواند داستان برگشت اسپایدرمن به زاد گاه خود را جستوجو کند.

ادامه مطلب
اینستاگرام انگارً به قابلیت هوش مصنوعی برای نوشتن متن استوری‌ها تجهیزمی‌شود_اصفهانیا

X-Men Evolution

کارتون مارول X-Men Evolution
۶ کارتون مارول که باید سپس از مردان ایکس ۹۷ احیا شود_اصفهانیا ۳۵
چند فصل؟ ۴
چند اپیزود؟ ۵۲
کدام شبکه؟ Kids WB
نمره IMDB ۷.۸

سریال X-Men دهه نود در ذهن تعداد بسیاری از مخاطبان به گفتن خاطره‌ای خوش جای گرفته است. هرچند، برای نسلی X-Men Evolution تیم جهش یافتگانشان می بود. سریال تعداد بسیاری از شخصیت‌های محبوب ایکس من را به گفتن دانش آموزان دبیرستانی به عکس کشید و مجبورشان کرد که در قالب جهش یافته و نوجوانی مسیر زندگی‌شان را اشکار کنند. این چنین،‌ سریال شخصیت‌های اورجینالی همانند پسرخاله استورم، اسپایک و کلون ولورین،‌ ایکس ۲۳ را معارفه کرد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

فصل پایانی با اتحاد ایکس من و انجمن برادری جهش یافتگان شیطانی برای متوقف کردن جهش یافته مقتدر، آپوکالیپس، به آخر رسید. در تکه پایانی، پروفسور ایکس به ایکس من و انجمن برادری درمورد تصاویری از آینده که از طریق ذهن آپوکالیپس توانست ببیند،‌ سخن زد. این نوشته برای یک سریال بازسازی،‌ پتانسیل بسیاری برای داستانگویی به وجود اورده است.

ادامه مطلب
تک‌تاک اپیزود ۷۷؛ ممنوعیت منفعت گیری از فیلترشکن، اینستاگرام قهوه‌ای و یک هک دیگه!

Spider-Man: The Animated Series

کارتون مارول Spider-Man: The Animated Series
۶ کارتون مارول که باید سپس از مردان ایکس ۹۷ احیا شود_اصفهانیا ۳۶
چند فصل؟ ۵
چند اپیزود؟ ۶۵
کدام شبکه؟ Fox Kids
نمره IMDB ۸.۴

از نظر تعداد بسیاری از مردم، دهه نود به گفتن عصر طلایی انیمیشن‌های مارول شناخته می‌شود و این مورد تنها محدود به ایکس من نشده و Spider-Man: The Animated Series را نیز شامل می‌شود. این کارتون ماجراهای شوق انگیز اسپایدرمن را جستوجو کرده و در همین میانه این شخصیت را در دراماهایی همانند سریال‌های عاشقانه می‌اندازد.

در تکه‌های پایانی سریال، اسپایدرمن با دیگر نسخه‌های خودش تیم شده تا با اسپایدرمنی که با سیمبیوت کارنیج یکی شده، مبارزه کند و این چنین استن لی را در جهان واقعی ملاقات می‌کند. لحظات پایانی سریال، مخاطب را با ملاقات احتمالی اسپایدرمن با معشوقه‌اش، مری جین، شوق زده کرد، افرادی که بینشان به جستوجو مبارزه‌ای با گرین گابلین دچار فاصله بین جهانی شده‌اند. اگر آن کمئوی بزرگ در X-Men ’97 نوعی اشاره محسوب می‌شود، مخاطبان این شانس را دارند تا نحوه اتفاق افتادنش را ببینند.

The Spectacular Spider-Man 

کارتون مارول The Spectacular Spider-Man 
۶ کارتون مارول که باید سپس از مردان ایکس ۹۷ احیا شود_اصفهانیا ۳۷
چند فصل؟ ۲
چند اپیزود؟ ۲۶
کدام شبکه؟ Kids’ WB, Disney XD
نمره IMDB ۸.۴

به گمان زیادً تنها کارتون اسپایدرمنی که توانایی رقابت با انیمیشن سریالی آن دهه نود را دارد، The Spectacular Spider-Man است. سریال از عناصری از نسخه‌های دیگر این قهرمان، همانند نسخه اورجینال The Ultimate Spider-Man از کمیک‌ها و کشمکش بین پیتر پارکر و ادی بروک منفعت برد. این چنین سریال تعدادی از شخصیت‌های شرور کمتر شناخته شده از شروران زیاد اسپایدرمن را به عکس کشاند.

ادامه مطلب
اسپاتیفای با هوش مصنوعی گوگل کشف پادکست‌های تازه را راحت‌تر می‌کند

متاسفانه سریال در جای بدی به آخر رسید. با در نظر گرفتن این که نورمن آزبون مرده است، گوئن استیسی و پیتر باهم موافقت کردند که گوئن با هری آزبورن به رابطه برود و پیتر تنها می‌شود. با ظاهر شدن The Spectacular Spider-Man در Spider-Man: Across the Spider-Verse، احتمالا داستان این نسخه تا این مدت به آخر نرسیده باشد.

احتمالا چیزی که علتشد X-Men ’97 مخاطبان را شوق زده کند، این می بود که نشان داد تا این مدت تعدادی افراد مشتاق و باانگیزه در استودیوی مارول فعالیت می‌کنند که هم فن سرویس و هم داستان خوبی را اراعه می‌کنند. از آنجایی که تعداد بسیاری از عناصر کارتون‌های قدیمی مارول هم چنان تر و تازه و دلنشین می باشند، با دقت به گسترش مرزهای داستانگویی و انیمیشن سازی، احتمالا بتوانیم داستان‌های ناتمام این کارتون‌ها و به کمال رسیدن پتانسیلشان را ناظر باشیم. حال به نظر شما، دیگر چه کارتون‌های لیاقت بازسازی و احیا شدن را دارند؟ نظرات خود را با ویجیاتو به اشتراک بگذارید.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author