بررسی ردمی توربو ۳

بازدید ردمی توربو ۳: گوشی جادویی هری پاتر_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

«زمان و مکان در جادو اهمیت دارند، پاتر.»؛ این جمله به‌‎یادماندنی را پروفسور اسنیپ دوست‌‎داشتنی حرف های می بود. انگارً شیائومی و زیرمجموعه‌‎اش ردمی، این دیالوگ دلنشین را به‌‎خوبی مورد منفعت گیری قرار داده‎اند. ردمی توربو ۳ نسخه هری پاتر، دقیقاً در زمان و مکان درست از راه رسیده تا بازار بی‌‎ذوق موبایل را با جذابیت خود همراه کند. ردمی توربو ۳ همان پوکو F6 است؛ اما با نام و ظاهری متفاوت. در ادامه با بازدید گوشی خاص و متفاوت ردمی توربو ۳ هری پاتر، دیجیاتو را همراهی کنید.

ردمی مدتی پیش یکی از اولین گوشی‎‎های تجهیزبه چیپست پرقدرت اسنپدراگون ۸s نسل ۳ را معارفه کرد. این دستگاه در نسخه اختصاصی هری پاتر هم روانه بازار شد. این نسخه دلنشین و پریمیوم، بسته‎بندی متغیری دارد و اکسسوری‌‎های داخل جعبه آن، حال‌‎وهوای همین فرانچایز محبوب را تداعی می‌‎کنند. ردمی توربو ۳ اخیراً با نام و برند فرد دیگر به‌گفتن Poco F6 روانه بازار جهانی شده و مشخصات آن تغییری نکرده است. ویژگی مهم ردمی توربو ۳ هری پاتر، ظاهر و بسته‌بندی خاص آن بوده که جهت شده این گوشی برای برخی کاربران، ازجمله طرفداران هری پاتر دلنشین باشد.

بازدید ویدیویی ردمی توربو ۳ هری پاتر

تماشای ویدیو از یوتوب

مشخصات فنی ردمی توربو ۳

نام گوشی ردمی توربو ۳
نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن CrystalRes ونرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی
چیپست اسنپدراگون ۸s نسل ۳
حافظه رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت LPDDR5X
حافظه داخلی ۲۵۶، ۵۱۲ یا ۱۰۲۴ گیگابایت از نوع UFS 4.0
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ همراه با HyperOS
دوربین مهم سه‌گانه شامل عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و فوق‌‌‌عریض ۸ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۹۰ وات
وزن ۱۷۹ گرم
بدنه قاب پشتی شیشه‌‌‌ای و فریم پلاستیکی / شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس برای نمایشگر / استاندارد IP64
قابلیت‌‌های جانبی تجهیزبه بلندگوی استریو، حسگر تاثییر انگشت زیر نمایشگر اپتیکال و حمایتاز شبکه ۵G
قیمت در زمان نگارش نوشته: مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی نزدیک به ۲۵ میلیون تومان

آی‌سی موبایل به‌گفتن یکی از فروشگاه‌های معتبر موبایل، انواع تلفنهای هوشمند خاص را به‌صورت مستقیم از چین داخل می‌‌کند. در این فروشگاه می‌توانید تلفنهای کمیاب برندهای پرطرفدار بازار را با قیمتی کم‌تر از برخی فروشگاه‌ها تهیه کنید. برای مشاهده لیست محصولات حاضر در آی‌سی موبایل، می‌توانید داخل سایت آن شوید.

طراحی و کیفیت ساخت

بازدید ردمی توربو ۳: گوشی جادویی هری پاتر_اصفهانیا ۴۲

مهم‌ترین چیزی که ردمی توربو ۳ هری پاتر را خاص کرده، طراحی و ظاهر آن است. این مدل اختصاصی که با سبک‌وسیاق طراحی هری پاتر از راه رسیده، جزئیات شگفت انگیز‌ای را در خود جا داده و ازاین‌رو، می‌توان ذوق ردمی را مورد تحسین قرار داد. یکی از دلایل جذابیت بالای این گوشی هری پاتر، دقت بالای سازنده آن به جزئیات بوده که توانسته المان‌های گوناگون دستگاه را با ایستراگ‌هایی از فرانچایز هری پاتر ترکیب کند.

ادامه مطلب
تلویزیون ردمی A75 2024 معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

اگر طرفدار هری پاتر باشید، مسلماً از وجود این چنین مواردی در طراحی ردمی توربو ۳ سر ذوق خواهید آمد؛ اما ایستراگ‌های طراحی گوشی هری پاتر دقیقاً چه مواردی را شامل می‌شود؟ اول از همه، عبارت «LUMOS» کنار فلش LED دایره‌ای این گوشی به‌چشم می‌خورد. همان گونه که به گمان زیادً می‌دانید، عبارت مذکور به ورد نور و روشنایی اشاره دارد که با قرارگیری آن کنار فلش LED، خلاقانه پیاده‌سازی شده است. روی کناره پنل پشت ردمی توربو ۳ هری پاتر نیز نوشته «HOCRUXES» هم حک شده تا با هفت نماد گوناگون روی این تکه، نمادی از جان‌پیچ‌های ولدمورت باشد. هاوس‌های گوناگون هاگوارتز و ورد «Expecto Patronum» روی قاب محافظ برای اشاره به حفاظت از دستگاه از دیگر جزئیات دلنشین طراحی ردمی توربو ۳ می باشند.

به‌جز این جزئیات دلنشین، زبان طراحی ردمی توربو ۳ یا همان پوکو F6 با نسل قبل‌اش تفاوت خاصی ندارد. نمای پشت دستگاه فقطً از دوربین مهم دوگانه با ماژول‌های جزیره‌ای و متعلقات آن میزبانی می‌کند و رنگ‌بندی آن نیز حس‌‌وحال کاملاً متغیری را به کاربر انتقال می‌دهد.

بررسی ردمی توربو ۳
بازدید ردمی توربو ۳: گوشی جادویی هری پاتر_اصفهانیا ۴۳

نمای جلو نیز نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با حاشیه‌های نازک را شامل می‌شود تا نسبت مساحت نمایشگر به نمای جلو حدوداً‌ ۹۰ درصد باشد. در این تکه نیز حفره نمایشگر در مرکز تکه بالای دستگاه جا خوش کرده و لبه‌های آن نیز مسطح می باشند. به‌طور کلی زبان طراحی محصول ویژگی متمایزی نسبت‌به دیگر رقیب ها ندارد و زیاد تر ظاهر دستگاه علتشده که ردمی توربو ۳ هری پاتر یکی از خاص‌ترین تلفنهای بازار باشد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید
بررسی ردمی توربو ۳
بازدید ردمی توربو ۳: گوشی جادویی هری پاتر_اصفهانیا ۴۴

ردمی توربو ۳ باتوجه به وزن ۱۷۹ گرمی و ضخامت ۷.۸ میلی‌متری ارگونومی خوبی دارد و کار کردن با آن حتی با یک دست کار سختی نیست؛ باوجوداین ردمی می‌توانست در عرصه توزیع وزن دستگاه، کارکرد بهتری را به‌نمایش بگذارد. درواقع نبوده است توازن کافی در توزیع وزن این گوشی جهت می‌شود که هنگامی برای اولین بار آن‌را در دست می‌گیرید، حس محصولی نه‌چندان پریمیوم به‌شما دست بدهد. هرچند این حس بعد‌از مدتی کار کردن، از سرتان می‌پرد؛ اما هم چنان می‌توان در این تکه به طراحان ردمی عیب گرفت.

ردمی توربو ۳ به پنل پشتی شیشه‌ای و فریم پلاستیکی تجهیزشده است. جنس بدنه دستگاه به‌نحوی است که به‌خوبی می‌توانید با آن ربط بگیرید و حتی نیازی به منفعت گیری از قاب هم نداشته باشید. باوجوداین نظر می‌دهیم که از قاب باکیفیت قرار گرفته در جعبه دستگاه منفعت گیری کنید تا خیال‌تان راحت‌تر باشد. نماینده تازه‌داخل ردمی از استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار منفعت می‌برد که استاندارد گسترش یافتهای نیست؛ اما می‌توانست از این‌ها بهتر باشد. وجود پوشش گوریلا گلس ویکتوس روی نمایشگر ردمی توربو ۳ نیز به مقاومت این گوشی در برابر خط‌و‌خش و ضربه می‌افزاید.

ادامه مطلب
اولین جزئیات از گوشی ردمی نوت 14 پرو افشا شد_اصفهانیا

نمایشگر

بررسی ردمی توربو ۳
بازدید ردمی توربو ۳: گوشی جادویی هری پاتر_اصفهانیا ۴۵

صفحه‌نمایش ردمی توربو ۳ به پنل ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ تجهیزشده است. شیائومی به این رزولوشن شگفت‌وغریب، لقب CrystalRes را داده است. این نوع رزولوشن عکس نسبت‌به فول اچ‌دی وضوح بیشتری دارد و همانند‌به کیو اچ‌دی به‌نظر می‌رسد؛ اما همزمان مصرف بهینه‌ای دارد و جهت هدر رفتن شارژ‌ باتری نمی‌شود. پنل نمایشگر ردمی توربو ۳ ویژگی‌های فرد دیگر چون حمایتاز ۶۸ میلیارد رنگ، استانداردهای عکس +HDR10 و دالبی‌ویژن و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را با خود یدک می‌کشد. باتوجه به این مشخصات، کیفیت عکس ردمی توربو ۳ و به‌تبع پوکو F6، در تراز تلفنهای پرچمدار قرار می‌گیرد.

فیلم‌ و سریال، بازی، وب‌گردی یا انجام هر کار فرد دیگر با این نمایشگر از لذت خاصی برخوردار است؛ چون کیفیت عکس این گوشی رضایت شما را جلب خواهد کرد. شیائومی پروفایل رنگی نمایشگر این گوشی را به‌خوبی کالیبره کرده و ازاین‌رو، با دقت رنگ بالایی در آن روبه رو هستیم. ازطرفی زاویه دید، شارپنس و شفافیت بالای تصاویر نیز به رقم خوردن توانایی به‌یادماندنی از کار کردن با این گوشی پشتیبانی شایانی می‌کند. علاوه‌بر این‌ها، ردمی توربو ۳ حداکثر روشنایی ۲۴۰۰ نیتی را دارا بوده و می‌توانید در محیط‌های بیرونی و به‌خصوص زیر نور آفتاب، محتوای روی نمایشگر آن‌را با وضوح بالا تماشا کنید.

نرم‌افزار و رابط کاربری

بررسی ردمی توربو ۳
بازدید ردمی توربو ۳: گوشی جادویی هری پاتر_اصفهانیا ۴۶

ردمی توربو ۳ فقطً مخصوص سرزمین چین بوده و به‌همین‌ترتیب، رام آن به‌صورت پیش‌فکر برای همین سرزمین است. تلفنهای شیائومی با رام چین در قیاس با رام گلوبال تفاوت‌های قابل‌توجهی دارند و احتمالا این نوشته مهم‌ترین دلیلی باشد که باید برای پوکو F6 صبر کنید.

تلفنهای شیائومی که با رام چین اراعه شده‌اند، چند عیب قابل‌دقت دارند. اول از همه، این تلفنها از سرویس‌های موبایلی گوگل به‌صورت پیش فکر برخوردار نیستند و در ثانی، برای نصب برنامه از منبع های دیگر باید حتماً سیم‌کارت خود را درون گوشی قرار دهید. این محدودیت جهت شد که نتوانیم برخی از اپ‌ها و بازی‌ها را برای تست این گوشی نصب کنیم. ازطرفی رام چین HyperOS از زبان فارسی برای سیستم حمایتنمی‌کند و وجود انبوهی از اپ‌های اضافه، می‌تواند آزاردهنده باشد. هرچند رام چین تلفنهای شیائومی نکات مثبت هم دارد. شیائومی برای این نوع رام حمایتمنسجم‌تری اراعه می‌دهد و به‌روزرسانی‌ها برای آن سریع تر از راه می‌رسند. ازطرفی در ردمی توربو ۳ ویژگی به‌گفتن Mi AI هم به‌کار رفته که در قسمت‌های گوناگون رابط کاربری می‌توانید برای سهولت منفعت گیری از آن منفعت گیری کنید.

ادامه مطلب
اطلاعات بیشتری از ردمی 13 5G آشکار شد؛ ظرفیت باتری و شدت شارژ_اصفهانیا

ردمی توربو ۳ هری پاتر به HyperOS برپایه اندروید ۱۴ تجهیزشده و سبک‌وسیاق رابط کاربری آن برگرفته از فرانچایز هری پاتر است. تم‌های در نظر گرفته شده برای ردمی توربو ۳ هری پاتر هاوس‌های گوناگون هاگوارتز را شامل می‌شود تا بتوانید در کسری از ثانیه، هرکدام را به‌دلخواه روی گوشی خود اعمال کنید. در این نسل، شیائومی با منفعت گیری از HyperOS المان‌های مدرن‌تری را در طراحی بصری رابط کاربری به‌کار برده تا ظاهری مدرن‌تری را به آن ببخشد. از لحاظ کارکرد نیز هیچ لگ و کندی در رابط کاربری این گوشی دیده نمی‌شود و همه‌چیز به روان‌ترین شکل ممکن به اجرا در می‌آید.

کارکرد سخت‌افزاری

بررسی ردمی توربو ۳
بازدید ردمی توربو ۳: گوشی جادویی هری پاتر_اصفهانیا ۴۷

جادوی ردمی توربو ۳ هری پاتر فقطً در طراحی و ظاهر آن خلاصه نشده، بلکه باطن این گوشی در برابر رقبایش نیز جادویی است. ردمی توربو ۳ یکی از اولین تلفنهای هوشمند تجهیزبه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ محسوب می‌شود. این چیپست در واقع نسخه ارزان‌تر چیپست پرچمدار کوالکام است که هم چنان به‌لطف منفعت‌مندی از هسته‌های قوی و فناوری ساخت پیشرفته، قوت پردازشی پرچمداران را اراعه می‌دهد. ردمی این گوشی را در کانفیگ‌های گوناگون با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم همراه با ۲۵۶، ۵۱۲ یا ۱۰۲۴ گیگابایت حافظه داخلی اراعه کرده است.

به‌طور دقیق‌تر، اسنپدراگون ۸s نسل ۳ از پردازنده هشت هسته‌ای شامل یک هسته قوی ۳.۰ گیگاهرتزی Cortex-X4، چهار هسته میانی ۲.۸ گیگاهرتزی Cortex-A720 و سه هسته کم‌مصرف ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A520 منفعت می‌برد. از نظر قوت پردازشی CPU، این تراشه عملاً در رده نسل اسبق پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قرار می‌گیرد. کوالکام ماژول Adreno 735 را هم به‌گفتن GPU در این تراشه به‌کار گرفته است. ردمی توربو ۳ حداقل روی کاغذ یکی از قدرتمندترین تلفنهای رده خود به‌نظر می‌رسد؛ اما در عمل چه چیزی را ناظر خواهیم می بود؟ در جدول زیر نتایج کسب شده توسط این گوشی و رقبای آن را در بنچمارک‌های گوناگون مشاهده می‌کنید:

نام گوشی Antutu 10 GeekBench 6 Single-Core GeekBench 6 Multi-Core ۳DMark WL Unlimited ۳DMark WLE Unlimited ۳DMark Solar Bay Unlimited
ردمی توربو ۳ ۱۴۹۰۰۹۶ ۱۸۹۰ ۴۷۹۷ ۱۲۰۳۷ ۲۹۵۷ ۴۹۵۶
پوکو X6 پرو ۱۳۵۱۹۵۸ ۱۴۲۲ ۴۳۹۸ ۱۱۲۷۱ ۳۰۳۹ ۴۹۷۸
گلکسی اس ۲۳ اولترا ۱۵۹۴۵۷۴ ۲۱۰۹ ۵۵۳۷ ۱۴۰۴۱ ۳۷۶۶ ۵۵۶۷

همان گونه که می‌بینید ردمی توربو ۳ یا همان پوکو F6 حتی از پوکو X6 پروی محبوب هم قوت پردازشی بالاتری دارد و گوی رقابت را در این قسمت می‌رباید. در قیاس با پرچمداری چون گلکسی اس ۲۳ اولترا با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیز رقابت تنگاتنگ نماینده ردمی با آن را ناظر هستیم. درکل اسنپدراگون ۸s نسل ۳ چنان کارکرد سخت‌افزاری قدرتمندی دارد که در تراز تلفنهای پرچمدار گران‌قیمت ظاهر می‌شود و رقبای آن حرفی برای گفتن ندارند.

ردمی توربو ۳ از خنک‌کننده چند لایه با مجموع مساحت ۴۸۰۰ میلی‌متر‌مربع منفعت می‌برد که به‌ادعای شرکت سازنده، کارکرد آن در دفع حرارت نسبت‌به خنک‌کننده‌های محفظه بخار عادی تا ۳ برابر بهتر است. این ادعای بزرگی محسوب می‌شود و باتوجه به آن انتظار می‌رود که نماینده قوی ردمی مشکل داغی نداشته باشد؛ اما آیا واقعاً این چنین است؟ در تست‌‌هایی که داشتم، تست استرس ۳DMark را روی ردمی توربو ۳ اجرا کردم و درکمال شگفتی، هیچ‌کدام از تست‌های مورد اشاره روی این گوشی به‌طور کامل اجرا نشدند. علت کرش کردن تست‌ها چیزی جز داغی بیش‌از حد دستگاه نبوده است. ردمی توربو ۳ در انجام پردازش‌های سنگین چنان داغ می‌شود که دستگاه برای کنترل حرارت ناچار است اپ مورد منفعت گیری را Force Close کند.

ادامه مطلب
شکل سر سگ‌ها می‌تواند بر مقدار خواب آنها اثرگذار باشد

در انجام بازی‌ها این مورد کم‌تر به‌چشم می‌خورد. احتمالا تنها گنشین ایمپکت بتواند را برای نماینده قوی چینی‌ها این چنین شرایطی را تشکیل کند. اسنپدراگون ۸s نسل ۳ تراشه قدرتمندی است و به‌سادگی از بعد اجرای بازی‌های محبوب همانند کال‌آودوتی موبایل و پابجی موبایل بر می‌آید. در رابطه گنشین ایمپکت اما اوضاع مقداری متفاوت است؛ اگر این بازی سنگین را با تنظیمات گرافیکی پیش‌فکر اجرا کنید هم چنان با مشکلی روبه رو نخواهید شد. در حداکثر تنظیمات گرافیکی و بیشترین نرخ فریم این بازی اما ردمی توربو ۳ تا حدودی با چالش روبه رو می‌شود و ازاین‌رو باید آن‌را در محیطی خنک یا حداقل با خنک‌کننده خارجی مورد منفعت گیری قرار دهید تا داغی بدنه دستگاه روی اعصاب‌تان نرود. با فاکتور گرفتن این یک مورد اما حداقل می‌توان او گفت که ردمی توربو ۳ در روبه رو هزینه‌ای که برایش صرف می‌کنید، بهترین کارکرد سخت‌افزاری ممکن را در اختیارتان قرار می‌دهد.

دوربین

بررسی ردمی توربو ۳
بازدید ردمی توربو ۳: گوشی جادویی هری پاتر_اصفهانیا ۴۸

ردمی در مدل توربو ۳ زیاد تر کارکرد را در برتری قرار داده و در همین جهت، دوربین بخشی است که زیرمجموعه شیائومی بهای کم‌تری به آن داده؛ اما این لزوماً به‌معنی ضعف مطلق ردمی توربو ۳ در این قسمت نیست. این نماینده تازه‌داخل ردمی به دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی با سری تازه حسگرهای سونی LYT تجهیزشده است. همراه با این دوربین، دوربین فرد دیگر با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی و قابلیت ثبت تصاویر فوق‌عریض در نظر گرفته شده و روی نمای جلوی دستگاه نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسی به‌چشم می‌خورد.

بازدید نمونه تصاویر ردمی توربو ۳ یا همان پوکو F6 خودمان را از کارکرد دوربین مهم در نور روز اغاز می‌کنیم. دوربین مهم گوشی هری پاتر اندازه بزرگی دارد و به‌تبع در عرصه نورگیری و کنترل روشنایی تصاویر کارکرد مساعد را به‌نمایش می‌گذارد. به‌طور کلی اگر با این گوشی در محیط‌هایی با نور کافی عکاسی کنید، عموماً عکس‌هایی شارپ، خوش رنگ‌ولعاب و شفاف به‌دست‌تان می‌رسند. هرچند در نظر داشته باشید که میانه عکاسی از سوژه‌های دارای سایه، رنج دینامیکی در بهترین حالت قرار نمی‌گیرد و امکان دارد که قسمت‌های قرار گرفته در سایه چندان روشن نمایش داده نشوند.

ادامه مطلب
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی_اصفهانیا

برای عکاسی شب‌زمان نیز دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ردمی توربو ۳ با روشن بودن حالت شب از بعد ثبت تصاویری روشن و آشکار بر خواهد آمد؛ یقیناً به‌شرطی که منبع نور مناسبی در محیط عکاسی شبانه شما حاضر باشد. در این شرایط می‌توانید انتظار تصاویر خوبی را داشته باشید. باوجوداین، در شرایط چالشی بهتر است زیاد روی کارکرد دوربین این گوشی حساب باز نکنید.

از ردمی در قسمت دوربین فوق‌عریض انتظار بیشتری داشتیم؛ چون این روزها برندهایی چون سامسونگ این قسمت را زیاد تر جدی گرفته‌اند. به‌هرحال، ردمی هم چنان همان دوربین ۸ مگاپیکسلی نسل‌های قبل را در این دستگاه به‌کار برده است. با کارکرد این دوربین هم به‌خوبی آشنایی داریم: تصاویری قابل‌قبول در شرایط ایده‌آل، با خروجی نامطلوب در دیگر شرایط.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ردمی توربو ۳ به‌شرط وجود نور کافی در صحنه، رضایت‌تان را جلب می‌کند. در تصاویر بالا می‌بینید که به‌لطف وجود نور کافی در صحنه، جزئیات صورت و دیگر قسمت‌های محیط به‌خوبی ثبت می‌‌شود؛ اما اگر زیاد در شب سلفی می‌گیرید، به گمان زیادً شارپنس پایین و جزئیات نه‌چندان بالای تصاویر توی ذوق‌تان می‌زند.

باتری و شارژ

باتری ردمی توربو ۳ همان ظرفیت معمول ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را دارد؛ اما چه چیزی جهت کارکرد خوب این گوشی در قسمت شارژدهی می‌شود؟ مسلماً زیرمجموعه شیائومی با به‌کارگیری چیپستی بهینه و تازه ترین نسل از ترکیب نرم‌افزاری خود، در مصرف شارژ‌ کارکرد مساعد داشته است. این عمل ردمی جهت شده که گوشی خاص چینی‌ها در تست باتری PCMark، بیش‌از ۱۳ ساعت دوام بیاورد. این رقم به این معنی است که می‌توانید تا ساعت‌ها و حتی بیش‌از یک روز کامل از گوشی جادویی ردمی منفعت گیری کنید. اگر هم گیمر هستید، این مدل هم چنان تا ساعت‌ها قادر به همراهی شما خواهد می بود.

یکی دیگر از نقاط قوت دلنشین ردمی توربو ۳، حمایتآن از فناوری شارژ سریع ۹۰ واتی محسوب می‌شود. مسئله دلنشین این است که ردمی شارژر مخصوص این مدل را در جعبه آن قرار داده تا بدون نیاز به تهیه جداگانه شارژر، به‌سادگی از آن منفعت گیری کنید. بر پایه تست‌هایی که داشتم، ردمی توربو ۳ با این شارژر پرتوان در زمان وقتی نزدیک‌به ۳۰ دقیقه فول شارژ می‌شود.

جمع‌بندی بازدید ردمی توربو ۳ نسخه هری پاتر

بررسی ردمی توربو ۳
بازدید ردمی توربو ۳: گوشی جادویی هری پاتر_اصفهانیا ۴۹

گوشی جادویی هری پاتر نظرتان را به خود جلب کرده است؟ خب، بگذارید ساده بگویم: حتی ما هم از زیبایی و خاص بودن این نسخه ردمی توربو ۳ به‌وجد آمده‌ایم. درحالی‌که در دیجیاتو هرساله ده‌ها مدل گوشی را بازدید می‌کنم، به‌سادگی می‌گویم که ردمی توربو ۳ نسخه هری پاتر یکی از دلنشین‌ترین توانایی‌ها را برایم رقم زده می بود؛ اما علت این جذابیت بالای گوشی هری پاتر چیست؟

اگر بخواهم از دیدگاه خود بگویم، بسته‌بندی دلنشین دستگاه، طراحی اختصاصی و دقت ردمی به جزئیات و حتی یکپارچگی محیط نرم‌افزاری دستگاه اولین چیزی می بود که مرا به‌وجد آورد. مورد دیگر نیز قوت پردازشی بالای ردمی توربو ۳ می بود. اسنپدراگون ۸s نسل ۳ چنان قوی است که می‌تواند بدون نیاز به هزینه‌های چند ده میلیون تومانی، بهترین کارکرد سخت‌افزاری را به‌ارمغان بیاورد. درنهایت به‌لطف دیگر قابلیت‌های دلنشین این گوشی همانند نمایشگر باکیفیت، باتری پردوام، شارژر پرسرعت و امکانات دلنشین آن، ردمی توربو ۳ یکی از بهترین بین‌رده‌های بازار محسوب می‌شود.

هرچند خرید ردمی توربو ۳ هری پاتر برای هر فردی منطقی نخواهد می بود. تنها درصورتی پیشنهاد می‌کنم که سراغ توربو ۳ بروید که یا پاتر هد باشید یا این‌که صبر کافی برای از راه رسیدن پوکو F6 را نداشته باشید. در غیر این‌صورت می‌توانید صبر کنید تا یکی دو ماه آینده پوکو F6 را با رام گلوبال و دردسر کم‌تر برای نصب نرم‌افزار تهیه کنید.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author