همه نگران اصفهان به جز…

همه دلواپس اصفهان به جز…


به گزارش اصفهانیا


اصفهان، شهری که کافی است فقط چند ثانیه در خیابان‌هایش قدم بزنید و از دهانه‌ی یک پل به تماشای زیبایی‌هایش بنشینید تا یک دل نه صد دل شیفته زیبایی‌هایش شوید. اگر ساکن اصفهان باشید که جانتان به جان شهر گره می‌خورد و اگر مسافری باشید که هرچند مختصر گذرتان به نصف جهان افتاده باشد افسون می‌شوید و نمی‌توانید این‌همه زیبایی را فراموش کنید. بااین‌همه زیبایی اما اصفهان حال‌وروز دلواپس‌کننده‌ای دارد که نه‌تنها ساکنانش بلکه دقت هر تماشاگر‌ای را به خودش معطوف می‌کند، تعداد بسیاری از سلبریتی‌ها و چهره‌های مهم با سفر به اصفهان بارهاوبارها در شبکه‌های اجتماعی‌شان نوشته‌اند که حال‌وروز اصفهان خوب نیست و این شهر قشنگ، وجودش به زاینده‌رودی وصل است که بازیچه شده و جریانش باز و بسته می‌شود، فرونشست نفس بناهای تاریخی و درختان کهن‌سال و زیرساخت‌های شهری را به شماره درآورده و آینده خوبی در انتظار اصفهان نیست. حالت به‌قدری دلواپس‌کننده است که هرکسی به اصفهان  می‌آید نگرانی‌اش از حالت نصف جهان را به روشی مشخص می کند. همانند استوری تازه بهاره رهنما بازیگر تلویزیون که در سفرش به اصفهان از نگرانی‌اش برای آینده این شهر نوشته از زاینده‌رود و کم‌آبی و مشکلات مربوط به محیط‌زیست تا اکوسیستم و کم‌آبی همه انها در استوری بهاره رهنما نوشته شده‌اند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید
بهاره+رهنما
استوری بهاره رهنما درمورد اصفهان

انعکاس مشکلات اصفهان که اکثرش محیط زیستی است از زبان هر فردی از کارشناس و متخصص گرفته تا  هنرمند  و بلاگر و افراد دیگر، بااهمیت است و یادآور مسئله مهمی است؛ این که همه ایران دلواپس اصفهان می باشند به جز مسئولین و متولیان حل مشکل! آنچه حالت اصفهان به‌گفتن جهان شهری که متعلق به همه ایران و جهان است را دلواپس‌کننده‌تر می‌کند بی‌خیالی برخی از مسئولینی است که تصمیم‌هایشان نقش مهمی در آینده اصفهان دارد آینده‌ای که می‌تواند به قیمت نابودی نصف جهان همه شود.

ادامه مطلب
نمایش «دوره گردها» در تالار هنر به روی صحنه می‌رود » اصفهان امروز آنلاین

 




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author