دو کارگر سامسونگ در معرض تشعشعات قرار گرفتند

دو کارگر سامسونگ در معرض تشعشعات قرار گرفتند_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

کمیسیون ایمنی و امنیت هسته‌ای کره جنوبی (NSSC) خبرداد که سامسونگ بعد از بستری شدن دو کارمند آن به علت قرارگرفتن در معرض اشعه ایکس، زیر ذره‌بین قرار گرفته است. این حادثه انگارً در کارخانه تراشه‌شازی سامسونگ در «گی‌هیونگ» رخ داده که در جنوب سئول قرار دارد.

بر پایه گزارش CNBC، این دو کارمند زمان منفعت گیری از دستگاهی که مواد را با اشعه ایکس منفجر می‌کند، در معرض آن قرار گرفته‌اند. NSSC می‌گوید که هر دو به‌علت قرارگرفتن در معرض تشعشع در انگشتان خود، «علائم غیرطبیعی» را نشان داده‌اند و هرچند نتیجه آزمایش خون آن‌ها عادی بوده است، اما تصمیم دارد آزمایش‌های بیشتری را انجام دهد.

گمان جریمه سامسونگ به‌علت نقض قوانین ایمنی کارگران

دو کارگر سامسونگ در معرض تشعشعات قرار گرفتند_اصفهانیا ۷

انگارً منفعت گیری از دستگاه مذکور فعلا متوقف شده است و آژانس وابسته تصمیم دارد بازدید کند که دو کارمند سامسونگ دقیقاً در معرض چه مقدار تشعشع قرار گرفته‌اند. در صورتی که NSSC فهمید شود که سامسونگ قوانین ایمنی را نقض کرده است، غول کره‌ای با جریمه و شکایت روبرو خواهد شد.

ادامه مطلب
سامسونگ به‌زودی از حافظه‌های GDDR7 فوق سریع خود رونمایی می‌کند

سامسونگ در بیانیه خود به CNBC حرف های است که کارمندان آن «در حادثه‌ای در معرض اشعه ایکس روی دست‌های خود قرار گرفتند». این چنین کره‌ای‌ها به این رسانه حرف های‌اند که ضمن همکاری با مقامات، هزینه درمان کارمندان خود را پرداخت خواهد کرد.

این اولین باری نیست که کارمندان سامسونگ در معرض تشعشعات قرار می‌گیرند. به‌گفتن مثال، دولت کره جنوبی سرطانی که سال ۲۰۱۲ جان یکی از کارمندان اسبق این شرکت را گرفت، با تشعشعات و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی یکی از کارخانه‌های آن مرتبط دانست. غول کره‌ای در سال ۲۰۱۵ از کارگرانی که در کارخانه‌هایش به سرطان مبتلا شده بودند عذرخواهی کرد و صندوقی را برای حمایتاز آن‌ها و این چنین خانواده‌های کارکنان فوت‌شده راه اندازی داد.

ادامه مطلب
OpenAI فروش سهام خود با ارزش 86 میلیارد دلار را بررسی می‌کند

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author