هزینه برق استخراج بیت کوین در آمریکا در 2024 به 2.7 میلیارد دلار رسید

هزینه برق استخراج بیت کوین در آمریکا در ۲۰۲۴ به ۲.۷ میلیارد دلار رسید_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

استخراج‌کنندگان یا ماینرهای بیت کوین مستقر در ایالات‌متحده، تنها در چند ماه اول سال ۲۰۲۴، به‌اندازه ۲.۷ میلیارد دلار مصرف برق داشته‌اند.

«پل هافمن»، تحلیلگر شرکت Best Brokers می‌گوید:

«از اغاز سال ۲۰۲۴، با استخراج بیت کوین در ایالات‌متحده، ۲۰۸۲۲.۶۲ گیگاوات‌ساعت انرژی الکتریکی مصرف شده است. با میانگین نرخ تجاری ۰.۱۲۸۱ دلار به‌ازای هر کیلووات‌ساعت، این کار هزینه‌ای معادل با ۲,۶۶۷,۳۷۸,۱۹۶ دلار داشته است.»

هافمن در ادامه توضیح می‌دهد که با «این مقدار انرژی می‌توان هر ماشین برقی را در ایالات‌متحده ۸۷.۵۲ بار شارژ کرد یا مصرف برق ۱,۹۸۳,۱۰۷ خانوار را برای یک سال فراهم کرد که ۱.۵۱ درصد از کل خانوارهای ایالات‌متحده را راه اندازی خواهند داد.»

ادامه مطلب
ماینر انت‌ماینر S21 پرو با قوت خیره‌کننده معارفه شد_اصفهانیا

افزایش برق موردنیاز برای استخراج بیت کوین

هزینه برق استخراج بیت کوین در آمریکا در ۲۰۲۴ به ۲.۷ میلیارد دلار رسید_اصفهانیا ۷

در سراسر جهان، تا به امروز ۱۱۶۵۵۰ بیت کوین به قیمت ۸.۲ میلیارد دلار ا‌ستخراج شده است که ماینرهای آمریکایی ۴۴۱۰۲ بیت کوین یا ۳۷.۸۴ درصد از آن را به خود تعلق داده‌اند. تا قبل از اتفاقات هاوینگ ماه آوریل، برق مورد نیاز برای استخر‌اج یک بیت کوین ۴۰۷,۰۵۹.۰۱ کیلووات‌ساعت بوده که نزدیک به ۵۲۱۴۴.۲۶ دلار هزینه داشت. از آن زمان، ا‌ستخراج ۱ بیت کوین به ۸۶۲۶۳۵.۵۵ کیلووات‌ساعت انرژی نیاز دارد که قیمت آن معادل نزدیک به ۱۱۰۵۰۳.۶۱ دلار هزینه است.

با وجود مصرف انرژی زیاد زیاد، استخراج بیت کوین اکنون تنها صنعت جهانی است که عمدتاً از انرژی پایدار منفعت گیری می‌کند. در ماه ژانویه، گزارشی اظهار کرده می بود که منفعت گیری از انرژی پایدار برای استخراج بیت‌کوین به بیشترین حد خود یعنی ۵۴.۵ درصد افزایش یافته است. در همین حال، استخراج انرژی پایدار در کل سال ۲۰۲۳ به مقدار ۳.۶ درصد افزایش یافته است.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی «مرلین مونرو»، بازیگر مشهور هالیوود، معارفه شد

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author