خودرو برقی چینی

اکثر جوانان آمریکایی مشکلی با خرید یک ماشین برقی چینی ندارند_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

خریداران آمریکایی اکنون نمی توانند خودروهای برقی چینی بخرند. اما یک مطالعه تازه نشان داد که رانندگان زیر ۴۰ سال با بغل باز از آن‌ها استقبال می‌کنند. طی این پژوهش اشکار شد که ۷۶ درصد از جوانان آمریکایی مشکلی با خرید یک ماشین برقی چینی ندارند.

یقیناً مطابق نظرسنجی AutoPacific، تمایل کلی ۸۰۰ شرکت‌کننده ۱۸ تا ۸۰ ساله به خرید خودروهای برقی چینی به مقدار قابل توجهی کمتر و در نزدیک به ۳۵ درصد می بود. این به علت عدم تمایل افراد بالای ۶۰ سال می بود. این عدم تمایل به گمان زیاد به علت تنش سیاسی بین دو سرزمین، تنها ۲۶ درصد از آن‌ها به خرید خودروهای برقی چینی تمایل داشتند.

۱۶ درصد از ۸۰۰ نفر حاضر در این نظرسنجی انها گفتند که اگر خودروی برقی چینی در ایالات متحده ساخته شود، تمایل بیشتری به خرید آن خواهند داشت. این افراد انها گفتند این چنین خودرویی را آمریکایی‌تر می‌دانند و به حمایتاز اقتصاد داخلی و کارگران محلی پشتیبانی می‌کنند.

ادامه مطلب
شرایط فروش کامیون بنز 1924 ایران ماشین دیزل اظهار شد + جدول دی 1402

ماجرای ماشین برقی چینی و امنیت اطلاعات

همه گروه‌های سنی درمورد امنیت اطلاعات ابراز نگرانی کردند. این مساله یکی از دلایلی می بود که دولت بایدن برای چهار برابر کردن مالیات خودروهای برقی چینی در اغاز این ماه اراعه کرده می بود. اما این مطالعه نشان داد خریداران جوان‌تر که مشتاق خرید این خودروها بودند، اصلا در رابطه حریم خصوصی خود نگرانی نداشتند.

اکثر جوانان آمریکایی مشکلی با خرید یک ماشین برقی چینی ندارند_اصفهانیا ۷

تعداد بسیاری از جواب‌دهندگان انها گفتند که یک خودروی برقی چینی نخواهند خرید. با این حال مسئله دلنشین برای تیم AutoPacific آگاهی عمومی از برندهای چینی می بود. این آگاهی زیاد بین مصرف‌کنندگان آمریکایی به گمان زیاد نتیجه تبلیغات گسترده در رسانه‌های اجتماعی است..  

ادامه مطلب
عکس باتری آیفون 16 پرو آشکار شد؛ بزرگ‌تر از نسل قبل با هیت‌‌سینک گرافنی

در مطالعه جداگانه‌ای که ماه قبل توسط AlixPartners انتشار شد، ۵۸ درصد از مشتریان در ایالات متحده که به گمان زیاد یا متوسط ​​امکان پذیر در آینده یک خودروی برقی خریداری کنند، با برندهای چینی همانند بی وای دی، لیپ‌موتور و نیو آشنایی داشتند. برندهای چینی اکنون در حال راه‌اندازی خطوط تشکیل خود در مکزیک می باشند و تصمیم دارند از این طریق به بازار ایالات متحده نفوذ کنند.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author