مشخصات گوشی Vivo S19

گوشی S19 و S19 Pro با باتری قوی توسط Vivo معارفه شدند_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

شرکت Vivo به‌تازگی از دو گوشی هوشمند تازه خود رونمایی کرده است که از باتری با ظرفیت بالا در کنار تراشه ساخت مدیاتک و لنز مهم دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ساخت سونی منفعت می‌برند.

مشخصات و ویژگی‌های گوشی Vivo S19 و S19 Pro

سری S19 برند Vivo شامل دو نسخه معمولی و پرو می‌شود که مطابق انتظار، نسخه گران‌تر از پردازنده و دوربین بهتری منفعت‌مند شده‌است. نسخه معمولی گوشی S19 با داشتن یک باتری ۶ هزار میلی‌آمپر ساعت، تنها ۱۹۳ گرم وزن دارد و چگالی انرژی قابل تحسینی را اراعه می‌کند. باتری این محصول در قیاس با دیگر دستگاه‌های دارای ظرفیت شبیه، ۱۶.۶ درصد کوچک‌تر است؛ یا به‌تعبیری دیگر، هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت زیاد تر را در اندازه یکسان با باتری‌های ۵ هزار میلی‌آمپر ساعت اراعه می‌کند. این محصول از شارژ سریع با توان ۸۰ وات هم حمایتبه عمل می‌آورد، اما خبری از شارژ بی‌سیم در آن نیست.

ادامه مطلب
مشخصات و رندرهای سری گلکسی بوک 4 اج سامسونگ آشکار شد_اصفهانیا

نمایشگر گوشی S19 از یک پنل OLED ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن ۲۸۰۰ در ۱۲۶۰ پیکسل (نسبت ۲۰ به ۹) منفعت می‌برد و توانایی نمایش رنگ‌های ۱۰ بیت را دارد. نرخ نوسازی عکس در این پنل، ۱۲۰ هرتز اظهار شده‌است و حداکثر روشنایی آن هم به ۴۵۰۰ نیت می‌رسد که کاملاً رقم قابل قبولی محسوب‌می‌شود. تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در قلب دستگاه جای گرفته است و ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با آن همراه خواهد شد. حافظه رم از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی هم از نوع UFS 3.1 است و در پیکربندی فرد دیگر با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 و ۸ گیگابایت رم LPDDR4x هم اراعه می‌شود.

گوشی S19 و S19 Pro با باتری قوی توسط Vivo معارفه شدند_اصفهانیا ۱۲

 در قسمت دوربین گوشی S19 ناظر منفعت گیری از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی f/2.0 برای دوربین سلفی به‌صورت پانچ در مرکز صفحه هستیم. دوربین مهم هم از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی f/1.88 منفعت می‌برد و به لرزشگیر عکس اپتیکال (OIS) و یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی تجهیزشده‌است. از دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به کسب گواهی IP64، نسخه ۱۴ پیش‌فکر اندروید و حسگر تاثییر انگشت زیر صفحه اشاره کرد.

ادامه مطلب
آمار به‌روزرسانی آیفون‌ها به iOS 17 نسبت به iOS 16 افت یافته است
آخرین مطالب

گوشی Vivo S19 Pro مقداری نسبت به برادر کوچک‌تر خود، سبک‌تر است و تنها ۱۹۲ گرم وزن دارد. یقیناً باتری آن نیز از ظرفیت کمتری برخوردار است که ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت اظهار شده‌است و از سیستم شارژ سریع ۸۰ وات شبیه بدون حمایتاز شارژ بی‌سیم، منفعت می‌برد. تراشه قوی دایمنستی ۹۲۰۰ پلاس ماموریت فراهم قوت پردازشی دستگاه را برعهده دارد و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 همراه می‌شود.

ادامه مطلب
ال‌جی از مانیتور پزشکی جدیدی با پنل IPS و روشنایی 1100 نیت رونمایی کرد_اصفهانیا
ویوو اس ۱۹
گوشی S19 و S19 Pro با باتری قوی توسط Vivo معارفه شدند_اصفهانیا ۱۳

نمایشگر نسخه پرو هم همانند نسخه معمولی از پنل OLED با اندازه ۶.۷۸ اینچ و رزولوشن یکسان منفعت گیری می‌کند و به همان دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی تجهیزشده‌است. با این حال دوربین مهم دستگاه ناظر تحول بوده و دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX921 است. این چنین یک لنز تله ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی هم لنز مهم را پشتیبانی می‌کنند. این محصول موفق به کسب گواهی‌های IP68 و IP69 شده‌است.

قیمت گوشی S19 با پیکربندی پایه ۳۴۵ دلار خواهد می بود و در گران‌ترین نسخه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به ۴۵۵ دلار می‌رسد. این رقم های برای نسخه پرو به‌ترتیب برابر با ۴۵۵ و ۵۵۰ دلار اظهار‌شده‌اند. اراعه این محصولات در بازار چین اکنون اغاز‌شده؛ اما فعلاً جزئیاتی حوالی اراعه در دیگر کشورها اراعه نشده است.

ادامه مطلب
لایحه بودجه 1403 از دید مرکز پژوهش‌های مجلس

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author