آیپاد تاچ نسل 6

آیفون ۵s رسماً توسط اپل در دسته محصولات «منسوخ» قرار گرفت_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

اپل امروز سه محصول را به فهرست محصولات قدیمی و منسوخ خود اضافه کرد که شامل آیفون ۵s، نسل ششم آیپاد تاچ و مدل قدیمی‌تر iMac می‌شود. این برچسب‌ها متأسفانه پیامدهای ناخوشایندی برای کاربران این محصولات خواهند داشت.

اپل اکنون در سایت پشتیبانی خود، آیفون ۵s را یک محصول «منسوخ» در سراسر جهان می‌داند؛ به این معنی که فروشگاه‌ها و اراعه‌دهندگان خدمات مجاز اپل، دیگر الزامی به اراعه تعمیرات یا دیگر خدمات سخت‌افزاری برای این دستگاه ندارند. اپل می‌گوید بعد از گذشت هفت سال از آخرین توزیع این محصول برای فروش، اکنون این گوشی در دسته محصولات منسوخ قرار گرفته است.

اپل آیفون ۵s را در سپتامبر ۲۰۱۳ اراعه کرد که ویژگی کلیدی آن، حسگر تاثییر انگشت Touch ID می بود که در زیر دکمه هوم قرار داشت. این دستگاه این چنین تجهیزبه تراشه A7 می بود که اولین تراشه آیفون اپل با معماری ۶۴ بیتی می بود.

آیپاد تاچ نسل ۶

آیپاد تاچ ۶ و آی‌مک ۲۰۱۵ نیز به سرنوشت آیفون ۵s اپل دچار شدند

نسل ششم آیپاد تاچ و نسخه آی‌مک ۲۱.۵ اینچی با صفحه‌نمایش رتینا ۴K که در سال ۲۰۱۵ اراعه شد، اکنون به‌گفتن محصولات قدیمی طبقه‌بندی شده‌اند. بیشتر از پنج سال از توقف توزیع این دستگاه‌ها می‌گذرد. فروشگاه‌ها و اراعه‌دهندگان خدمات مجاز اپل می‌توانند تا دو سال دیگر به اراعه تعمیرات محصولات قدیمی ادامه دهند، اما تنها در صورتی که قطعات ملزوم در دسترس باشد.

ادامه مطلب
تلویزیون هوشمند با اتصال یک اندروید باکس
آخرین مطالب

نسل ششم آیپاد تاچ در سال ۲۰۱۵ اراعه شد و آخرین مدل این دستگاه می بود. کوپرتینویی‌ها خط تشکیل آیپاد تاچ را در سال ۲۰۲۲ متوقف کردند. به‌نظر می‌رسد با اراعه مدل‌های گوناگون آیپد مینی، آیپد ایر و آیپد پرو، اپل تصمیم به توقف اراعه این چنین محصولی گرفت. بااین‌حال تعداد بسیاری از کاربرانی که قوت خرید آیفون را نداشتند، با مبلغی به‌مراتب پایین‌تر آیپاد تاچ را خریداری می‌کردند که از نظر سخت‌افزاری به آیفون‌ها شباهت بسیاری داشت. از طریق این دستگاه کاربران می‌توانستند به غیر از تماس تلفنی، تعداد بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های آیفون را اجرا کنند.

ادامه مطلب
موتورولا از گوشی موتو E14 با قیمت 88 دلار رونمایی کرد + مشخصات_اصفهانیا

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

About Author